РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (149)Журнали та продовжувані видання (46)Автореферати дисертацій (19)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 174
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Монцік Р. Розумний шопінг як орієнтація споживачів та його вибіркова кореляція - емпіричне дослідження // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 789.
2.

Гусєва Н. Деякі суспільно-географічні аспекти споживання продовольства населенням України // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 16.
3.

Баранчик І. І. Формування моделі споживчого попиту населення України // Вісн. аграр. науки. - 2001. - № 3.
4.

Боровська Т. М. Моделювання розвитку підприємства "на фоні" підприємств і споживачів сегменту ринку // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2009. - № 1.
5.

Васильська М. В. Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2008. - № 6.
6.

Тунік А. Г. Формування асортиментної політики в ТОВ "Фоззі-Фуд" при дослідженні попиту продукції // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 4.
7.

Зубко Т. Л. Обгрунтування асортиментної політики підприємства за допомогою засобів теорії нечіткої логіки // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2010. - Вип. 6.
8.

Кучмійов А. В. Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 2.
9.

Сотник І. М. Бойкот товарів російського виробництва українськими споживачами // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2014. - № 2.
10.

Островская Е. Ю. Формирования адресных предложений клиентов с учетом их предпочтений методами Data Mining // Систем. технології. - 2013. - № 3.
11.

Стадник В. В. Науково-методичні основи моделювання поведінки споживачів у системі ціннісно-орієнтованого управління підприємством // Проблеми економіки. - 2015. - № 3.
12.

Lula P. Opinion mining and its importance in the activity of contemporary enterprises // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 6.
13.

Щербініна С. А. Економіко-математичне моделювання попиту на товари тривалого користування // Економіка і регіон. - 2013. - № 4.
14.

Сухий О. О. Взаємозалежності споживання та людського капіталу в контексті ординалістської теорії поведінки споживача // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2015. - № 6.
15.

Лылык И. В. Исследование использования новых информационных технологий для повышения эффективности взаимодействия с потребителем // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11.
16.

Лисицкий В. Л. Алгоритмическая модель информационной технологии анализа и прогнозирования конъюнктуры товарного рынка // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2015. - № 3/3.
17.

Капленко Г. В. О вероятностном характере прогнозирования покупательского спроса на основе данных сплошного наблюдения // Бізнес Інформ. - 2014. - № 8.
18.

Гронь О. В. Досвід споживачів як конкурентна перевага компанії в сучасних умовах // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7.
19.

Герасименко А. Замінність торговельних послуг: дослідження на основі моделі Ланкастера // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 5.
20.

Індутний В. Застосування функції розподілу Лоренца в товарознавстві // Товари і ринки. - 2015. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського