РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (360)Журнали та продовжувані видання (5034)Автореферати дисертацій (36)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 444
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Марущак О. Я. Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
2.

Мороз М.  Реклама в соціальних мережах - сутність і дилеми. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
3.

Смиричинський В. В. Перспективи розвитку логістичної системи державних закупівель в Україні в контексті міжнародних зобов'язань. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
4.

Слободянюк М. М. Порівняльна оцінка ринкових позицій торговельних марок антигістамінних лікарських препаратів. — 2010 // Запорож. мед. журн.
5.

Капінус Л. В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
6.

Білан О. В. Стратегії марки в секторі В2В. — 2009 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
7.

Меджибовська Н. С. Стратегічна роль електронного постачання в досягненні конкурентних переваг. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
8.

Кара Н. І. Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Родіонов О. В. Роль бренду в формуванні інвестиційної привабливості підприємства. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки.
10.

Прохоров А. В. Концептуальная модель мультиагентной системы управления контекстной рекламой. — 2010 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
11.

Нефьодов Л. І. Математична модель вибору постачальників товарів, об'ємів закупівлі та типів транспортних засобів для доставки товару до дистриб'ютора. — 2012 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
12.

Трач О. Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
13.

Капінус Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
14.

Іванкевич-Рак Б.  Методи аналізу та оцінювання в процесі управління обслуговуванням споживачів. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
15.

Матвій І. Є. Особливості реклами в соціальній мережі "Вконтакті" (Vkontakte.ru). — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
16.

П'янкова О. В. Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
17.

Оборская А. Г. Методика определения результативности рекламного проекта. — 2010 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
18.

Малинка О. Я. Моделі управління капіталом брендів роздрібного ринку нафтопродуктів. — 2010 // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу.
19.

Ступак І. О. Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
20.

Шевченко Г. В. Методика прийняття рішення інтернет-провайдером щодо стратегії медіапланування рекламної кампанії // Наук. зап. Укр. н.-д. ін-ту зв'язку. - 2015. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського