Пошуковий запит: (<.>U=Ф055.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 117
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Порфімович О. Л. Імідж і влада : Навч. посіб. — К., 2007
|
2. |
Семченко О. А. Імідж держави як чинник інформаційно-комунікаційного забезпечення політичної модернізації : автореф. дис. ... д-ра політ. наук : 23.00.02. — Дніпропетровськ, 2014
|
3. |
Колосовська І. І. Імідж місцевих державних адміністрацій в Україні: теоретико-прикладні засади формування : монографія. — Л., 2010
|
4. |
Старовойтенко Р. В. Імідж політичної партії як чинник електорального вибору : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — К., 2003
|
5. |
Денисюк С. Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації : Автореф. дис... канд. політ. наук. — К., 2007
|
6. |
Корнієнко В. О. Імідж та репутація політичної партії: аксіологічні основи та шляхи актуалізації : монографія. — Вінниця: ВНТУ, 2019
|
7. |
Ялова О. В. Імідж України на західному і російському векторах зовнішньої політики : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04. — К., 2006
|
8. |
Кривошеїн В. Імідж як категорія системології політичного світосприйняття. — 2005 // Політ. менеджмент.
|
9. |
Порфімович О. Л. Імідж як складова політичної культури органу державної виконавчої влади України : Автореф. дис... д-ра політ. наук. — К., 2006
|
10. |
Венгерська В. О. Іміджи влади та передвиборні технології. — 1999 // Вісн. Житомир. інж.-технол. ін-ту. Фундамент. та гуманіт. науки, пробл. освіти.
|
11. |
Подашевська Т. Л. Іміджмейкерство як ефективний інструмент розв'язання політичних завдань // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 1/2.
|
12. |
Палеха Ю. І. Іміджологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2005
|
13. |
Холод О. М. Інмутація у масмедіа : Моногр. — К., 2006
|
14. |
Лещенко С. В. Інституційна складова політичної соціалізації в умовах трансформації суспільства : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — К., 2010
|
15. |
Бабіна В. О. Інституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02. — Одеса, 2014
|
16. |
Долгов В. М. Інституціоналізація політичної реклами в Україні у контексті сучасних комунікаційних технологій : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02. — Миколаїв, 2004
|
17. |
Холод О. М. Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків : Автореф. дис... д-ра філол. наук. — К., 2007
|
18. |
Візірякіна Н. І. Інтелігенція як совість нації: її роль в державотворчих процесах України // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 14.
|
19. |
Шульгіна В. І. Інформаційна матриця політичної реклами // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 3.
|
20. |
Єдаменко А. Ісламський фундаменталізм як політична доктрина. — 2006 // Політ. менеджмент.
|
| |