РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (66)
Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч30 в2:Ю9<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
36
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Пономарьов О. С.
Герменевтика освіти
: навч.-метод. посіб. — Х., 2012
2.
Захарчук Т. В.
Застосування цифрових технологій у соціально-педагогічній роботі з дітьми та молоддю
. — 2011 //
Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
.
3.
Гунько С. О.
Класифікація емпіричних ознак та їх вимірювання в соціально-педагогічних дослідженнях
. — 2011 //
Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
.
4.
Лодатко Є. О.
Мислення як педагогічна абстракція
. — 2010 //
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
.
5.
Рубан А. О.
Філософія освіти як основа духовності людини
. — 2011 //
Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
.
6.
Возняк В. С.
Ціло-відповідність та ціле-відповідність: філософсько-педагогічний рівень розпізнання
. — 2011 //
Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
.
7.
Тимошенко О. І.
Філософія як методологія формування та впровадження високих педагогічних технологій
: монографія. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
8.
Павлов Д. М.
Наука та освіта в умовах ринкового суспільства (соціально-філософський аналіз)
: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03. — Д., 2011
9.
. — К.: Скиф, 2012
10.
Семенюк Е.
Сьогодення: нові пріоритети та акценти у філософії освіти
. — 2012 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
11.
Михайлишин Г. Й.
Детермінізм як фундаментальний світоглядний принцип філософії освіти
. — 2012 //
Ноосфера і цивілізація
.
12.
Зглінська Н. Л.
Евристичний потенціал посткласичної гуманітарної парадигми: освітні інтенції
: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — К., 2011
13.
Джура С. Г.
Философский подход к анализу современной педагогики (в приложении к Украине)
. — 2012 //
Вост.-Европ. журн. передовых технологий
.
14.
Берегова Г. Д.
Освітньо-виховний потенціал філософських знань у системі вищої аграрної освіти в Україні
: монографія. — Херсон: Айлант, 2012
15.
Крутій О. М.
Психолого-акмеологічні детермінанти команди в навчальній діяльності
. — 2011 //
Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія
.
16.
Ткач Т. В.
Психолого-організаційні умови психологічної технології проектування освітнього простору особистості
. — 2011 //
Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія
.
17.
Зінченко В.
Необіхевіорізм як соціально-філософська модель освіти, "технології поведінки" і суспільного управління
//
Філос. освіти
. - 2007. - № 1.
18.
Нестеренко Г.
"Нова парадигма" філософсько-освітніх розбудов (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Нова парадигма")
//
Філос. освіти
. - 2007. - № 1.
19.
Панченко Л.
Рецензія на колективну монографію "Філософські абриси сучасної освіти"
//
Філос. освіти
. - 2007. - № 1.
20.
Ващенко К.
Цінності освіти як предмет наукового аналізу
//
Філос. освіти
. - 2007. - № 1.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського