РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(0)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки // Шлях освіти. - 2012. - № 4.
2.

Дыяк А. Wplyn mysli postmodernistycznej na ksztaltowanie koncepcji edukacyjnych // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7.
3.

Тернопільська В. І. Відповідальність старшокласників: історико-педагогічний аспект // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6.
4.

Кулікова Л. Б. Забуті імена російських і вітчизняних учених і педагогів - візантиністів // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 1.
5.

Мозгальова Н. Проблема успіху в історії педагогічної думки // Нова пед. думка. - 2008. - № 4.
6.

Дзвінчук Д. Розвиток освітніх систем у XX столітті та нові запити XXI століття // Вища освіта України. - 2007. - № 1.
7.

Адаменко О. В. Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36.
8.

Соколовська С. М. Ретроспективний аналіз дослідження проблеми саморозвитку особистості // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 46.
9.

Березівська Л. Історія зарубіжної шкільної освіти у сучасних підручниках з історії педагогіки // Іст.-пед. альм.. - 2015. - Вип. 1.
10.

Крук М. З. Теоретичні аспекти фізичного виховання у дореволюційній педагогіці // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 4.
11.

Ілліна О. В. Проблема умінь, необхідних для організаторської діяльності вчителя, в історії педагогічної думки // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13.
12.

Єремеєва В. М. Історичний аспект проблеми індивідуалізації навчання у зарубіжній педагогіці // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25.
13.

Сарапулова Є. Г. Організація системи домашнього навчання й виховання на державному рівні // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2.
14.

Зарицька А. А. Становлення проблеми духовного потенціалу особистості в теорії і практиці педагогічної науки. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
15.

Копылов В. А. История образования - история культуры. — 1999 // Вестн. междунар. слав. ун-та. Сер. Социология.
16.

Анань'ян Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки // Рідна шк.. - 2006. - № 4.
17.

Зязюн І. А. Відвічний філософський діалог у педагогіці XXI століття // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
18.

Прокоп І. Виховна мета навчання як історико-педагогічна проблема // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2.
19.

Гупан Н. М. Українська історіографія історії педагогіки. — К.: А.П.Н., 2002
20.

Пащенко Д. І. Генезис гуманістичних ідей у педагогіці. — К.: Наук. світ, 2001
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського