Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.387$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Товкач І. Є. Індивідуальні особливості дітей дошкільного віку в ракурсі теоретичних розробок педагогів і психологів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45).
|
2. |
Алешко В. Ф. Використання етнокультурного виховного потенціалу в ознайомленні дошкільників з природним довкіллям // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13.
|
3. |
Маршицька В. В. Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2003
|
4. |
Трубник І. В. Діагностика мотиваційної складової еколого-професійної компетентності майбутніх вихователів // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2.
|
5. |
Науменко Т. С. Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2008
|
6. |
Романченко І. З історії розвитку виховання екологічної культури дітей раннього дитинства: за матеріалами фольклорних джерел усної народної творчості // Вісн. Кн. палати. - 2004. - № 10.
|
7. |
Сазонова А. В. Загальнотеоретичні основи природничо-математичної освіти дітей дошкільного віку : навч. посіб. — К.: Слово, 2010
|
8. |
Богуш А. М. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі : підручник. — К.: Слово, 2008
|
9. |
Лохвицька Л. Методика формування пізнавальних інтересів старших дошкільників у процесі ознайомлення з об'єктами живої природи (на матеріалах спадщини В. Сухомлинського) // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19.
|
10. |
Нечай С. П. Музичний фольклор як домінантний тип художнього сприйняття світу в період дитинства // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47).
|
11. |
Семашкіна Г. М. Наступність в ознайомленні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з тваринним світом // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65.
|
12. |
Струннікова Д. І. Наступність в ознайомленні з природою дітей 6 і 7 років (в умовах діяльності навчально-виховного комплексу "школа - дитячий садок") : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2000
|
13. |
Мантула Т. І. Наступність у формуванні цілісного сприйняття природи між дошкільною та початковою ланками освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
14. |
Грицишина Т. Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27.
|
15. |
Грицишина Т. Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1.
|
16. |
Бабюк Т. Й. Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей у природі : навч.-метод. посіб. — Кам'янець-Подільський: Сисин О.В.: Абетка, 2012
|
17. |
Кваша Г. М. Пізнавальна діяльність дітей у процесі взаємодії з об'єктами природи в домашніх умовах // Пед. пошук. - 2011. - № 2.
|
18. |
Литвиненко І. О. Педагогічні основи формування естетичного ставлення у дітей старшого дошкільного віку до живої природи // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60.
|
19. |
Зайцева Л. І. Педагогічні умови формування у старших дошкільників знань про об'єкти природно-предметного довкілля // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47).
|
20. |
Пилипчук Л. Г. Погляди В. О. Сухомлинського на природу як засіб усестороннього розвитку дитини // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
|
| |