Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Коберник О. М. Навчально-виховний процес у сільській загальноосвітній школі: сутність, проектування, організація. — К.: Знання, 1998
|
2. |
Вихрущ В. О. Філософські основи дидактики П.Д. Юркевича. — К., 2000 // Наука і сучасність.
|
3. |
Коротяев Б. И. Школа преодоления и самосозидания. — К.: Знання, 1999
|
4. |
Корсакова О. К. Зміст сучасної шкільної освіти: Дидактичний аспект : [Посіб.]. — К.: ФАДА, ЛТД, 2003
|
5. |
Пустовіт Г. Метод навчання і виховання як дидактична категорія (На допомогу педагогу позашкільного навчального закладу). — 2008 // Позашк. освіта та виховання.
|
6. |
Ткачова Н. О. Аксіологічні засади педагогічного процесу в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук. — Луганськ, 2007
|
7. |
Макагон О. Е. Організаційно-педагогічні умови створення сприятливого навчально-виховного середовища в загальному навчальному закладі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Х., 2007
|
8. |
Вихрущ В. О. Розвиток теоретико-концептуальних основ вітчизняної дидактики (друга половина XIX - початок XX століття) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01. — К., 2001
|
9. |
Рева Ю. В. Конгрегаційна систематика технологій у навчально-виховному процесі : наук.-метод. посіб. — Кривий Ріг: Видавн. дім, 2010
|
10. |
Лодатко Є. О. Моделювання різнорівневих реалізацій дидактичних систем. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
|
11. |
Токарь О. В. Восприятие текстовых шрифтов школьниками по алгоритму "ожидание минус восприятие". — 2011 // Технологія і техніка друкарства.
|
12. |
Митка О. Компетентнісний підхід у навчанні, його форми, методи і засоби // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4.
|
13. |
Малафіїк І. В. Розвиток знання - провідна ідея сучасної дидактики // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40.
|
14. |
Рудницький В. Інноваційне середовище розвитку соціальної компетентності та життєтворчості сільської учнівської молоді в умовах школи повного дня // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 4.
|
15. |
Зязюн І. А. Проективний аналіз технологій педагогічної дії // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2.
|
16. |
Паламар С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи // Шлях освіти. - 2012. - № 4.
|
17. |
Корсакова О. К. Дидактичні засади розробки змісту сучасної шкільної освіти: основні фактори і принципи структурування // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2.
|
18. |
Давидюк Н. Інтеграція загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: традиційні та інноваційні напрями розвитку // Нова пед. думка. - 2014. - № 2.
|
19. |
Кубанов Р. А. Научно-методическое обеспечение качества освоения учебной дисциплины студентами // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4.
|
20. |
Бабійчук С. М. Дидактичні умови застосування геоінформаційних систем у дослідницькій діяльності старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Київ, 2017
|
| |