Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.21$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 381
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Одарченко Н. І. Використання відеоінформації при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу : Навч. посіб. — Суми: Слобожанщина, 1999
|
2. | Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю. — К., 1998
|
3. |
Гуржій А. М. Дидактичні основи створення навчального обладнання : Навч. посіб. для студ. вузів. — К., 1999
|
4. |
Гуржій А. М. Засоби навчання загальноосвітніх навчальних закладів (теоретико-методологічні основи) : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. та слухачів системи післядиплом. освіти. — К., 2001
|
5. | Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. пр. — К.: Комп'ютер у шк. та сім'ї, 1999
|
6. | . — К.: Пед. Думка, 2000. — 195 с.
|
7. |
Боришевський М. Й. Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. — К., 1999
|
8. | Українська історична дидактика. Міжнародний діалог : Фахівці різних країн про сучасні укр. підруч. з історії. — К.: Генеза, 2000
|
9. |
Кизенко В. І. Шкільний освітній компонент: сутність, функції, реалізація. — Донецьк: ТОВ "КІТІС", 1999
|
10. |
Здолбнікова О. А. Інтеграція теоретичного компонента змісту художньої освіти учнів. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
11. |
Єрмаков І. Г. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи : Практ. зорієнт. посіб. — К., 2005
|
12. |
Гірняк А. Н. Система традиційного підручникотворення та її психолого-дидактичний аналіз. — Т.: Ін-т ЕСО, 2004
|
13. | Теорія і практика інтеграції змісту освіти; Освітня програма "Довкілля" : Зб. наук. пр. — К.; Полтава: Довкілля-К, 2004
|
14. |
Staniszewski Tadeusz. Tadeusz Whether the tutorial assisting to physical training to promote to augmentation of a motor performance of the schoolboys can. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
15. |
Бондар С. П. Гуманізація процесу навчання в школі. — 2-е вид., доповн. — К.: Стилос, 2001
|
16. |
Карпова Л. Г. Концептуальні підходи до побудови моделі школи. — 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. |
Міщенко О. В. Міжпредметні зв'язки як фактор збільшення обсягу рухової активності дітей. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
18. | . — Донецьк, 2001. — 100 с.
|
19. | Технічні засоби навчання. Курс лекцій : Навч. посіб. — К., 2001
|
20. | Технічні засоби навчання : Навч.-метод. посіб. — Ніжин, 2001
|
| |