РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Малихіна О. В. Дидактичні та методичні засади формування у молодших школярів мотивації вивчення російської мови : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02. — К., 2005
2.

Бондаренко Н. Б. Мотиви опанування учнями 7 - 9 класів іноземної мови як засобу самовираження особистості : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07. — К., 2002
3.

Рудюк Н. Г. Особливості мотивації учіння підлітків з девіантною поведінкою : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — Івано-Франківськ, 2006
4.

Ковшар О. В. Формування відповідального ставлення молодших школярів до навчання : автореф. дис... канд. пед. наук . — Кривий Ріг, 2008
5.

Паламар О. М. Формування у молодших школярів мотивів учіння (на матеріалі природознавства) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.01.07. — К., 2005
6.

Кондратюк О. М. Педагогічні умови організації навчального діалогу молодших школярів. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
7.

Русова В. В. Самоактуалізація особистості обдарованих старшокласників в умовах профільної підготовки (на матеріалі психологічного супроводу науково-дослідної роботи школярів у Малій академії наук) : метод. посіб. — К.: Інфосистем, 2011
8.

Коношенко С. В. Соціальна дезадаптація вихованців як науковий феномен. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
9.

Шишкіна З. В. Формування пізнавального інтересу у молодших школярів (на етапі перевірки та контролю навчальних досягнень). — 2012 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
10.

Радченко О. А. Психолого-педагогічний аналіз мотиваційної сфери старшокласників до навчання за профілем «Агровиробництво» // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
11.

Ткаченко О. Г. Погляди німецьких педагогів минулого на проблему стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 38.
12.

Ткаченко О. Г. Засоби стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у шкільництві другої половини XIX ст. // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 39.
13.

Сачава К. Д. Структура навчальної працелюбності школярів // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
14.

Прикотенко Т. А. Проблема формування позитивного ставлення до навчання в учнів початкової школи в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Х., 2011
15.

Гузь Н. Вивчення особливостей розвитку навчальної самосвідомості як компонента ставлення молодших школярів до навчання // Наука і освіта. - 2011. - № 3.
16.

Романенко Р. І. Самореалізована особистість – із щасливого дитинства // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.).
17.

Галатюк М. Діяльнісний аспект розвитку навчально-пізнавальної компетентності // Нова пед. думка. - 2011. - № 4.
18.

Тадеєва Т. Всебічна педагогічна мотивація як ресурс підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності школярів // Нова пед. думка. - 2012. - № 1.
19.

Бигар Г. П. Аналіз парадигм виховання в сучасній системі освіти // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28.
20.

Шахраюк О. В. Самоефективність як чинник успішності в навчальній діяльності в підлітковому віці // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського