РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (16)
Журнали та продовжувані видання (1)
Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч421.53$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Гірний О. І.
Шкільні опікунсько-наглядові ради як інститут демократичного управління освітою
//
Педагогіка і психологія
. - 2005. - № 1.
2.
Паращенко Л.
Проблеми державно-громадського управління загальною середньою освітою в Україні
//
Освіта і упр.
. - 2010. - 13, № 4.
3.
Поліщук Н.
Громадсько активні школи
//
Пед. пошук
. - 2008. - № 2.
4.
Щербань І. Ю.
Американська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громади
//
Педагогіка і психологія
. - 2007. - № 2.
5.
Воронова С. В.
Базові напрями співпраці керівника освітнього закладу з громадськими організаціями
//
Наша шк.
. - 2011. - № 4.
6.
Лісова Н. І.
Діалог з громадскістю як критерій ефективності управління загальноосвітнім навчальним закладом.
//
Пед. вісн.
. - 2010. - № 3 (спец. вип.).
7.
Чиркова С. І.
Шляхи взаємодії професійної педагогічної та учнівської спільноти, громадськості і влади у розв'язанні освітніх проблем
//
Пед. вісн.
. - 2011. - № 2.
8.
Онищенко Т.
Упровадження моделі державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним закладом
//
Дир. шк., ліцею, гімназії
. - 2013. - № 5.
9.
Пелих М.
Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді
//
Рідна шк.
. - 2013. - № 7.
10.
Гавриш Р. Л.
Громадсько-активні школи на Полтавщині: будуємо майбутнє разом
//
Постметодика
. - 2012. - № 6.
11.
Харченко Л. І.
Компетентнісні засади підготовки класних керівників у післядипломній педагогічній освіті до взаємодії з дитячими громадськими організаціями
//
Освіта на Луганщині
. - 2013. - № 1.
12.
Гуменюк М. У.
Розвиток державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним закладом
//
Пед. пошук
. - 2011. - № 4.
13.
Тягай Н. А.
Стратегія розвитку школи як філософія бачення майбутнього
//
Постметодика
. - 2010. - № 3.
14.
Марчак О.
Підготовка керівника загальноосвітнього навчального закладу до громадсько спрямованого управління як проблема педагогічної теорії та практики
//
Нова пед. думка
. - 2010. - № 1.
15.
Задорожна Л. К.
Навчання мистецтву ведення діалогу
//
Наша шк.
. - 2008. - № 4.
16.
Софій Н.
Філософія громадсько орієнтованої освіти
//
Післядиплом. освіта в Україні
. - 2006. - № 2.
17.
Софій Н.
Школа як осередок розвитку громади
//
Післядиплом. освіта в Україні
. - 2006. - № 2.
18.
Лорінці Ч.
Міжнародний досвід громадсько-активних шкіл
//
Післядиплом. освіта в Україні
. - 2006. - № 2.
19.
Єльникова Г.
Моніторинг розвитку громадсько-активної школи
//
Післядиплом. освіта в Україні
. - 2006. - № 2.
20.
Голубкова Н.
Співпраця з бізнесом як напрям партнерства американської школи та громади
//
Педагогіка і психологія проф. освіти
. - 2011. - № 1.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського