Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Литовченко Г. О. Нові можливості підготовки вчителів фізичної культури для роботи з дітьми, які мають відставання в психічному і фізичному розвитку. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Миронова С. П. Підготовка вчителів до корекційної роботи в системі освіти дітей з вадами інтелекту : Моногр. — Кам'янець-Поділ.: Абетка-Нова, 2007
|
3. |
Савоста А. В. Психологічні особливості професійно-пізнавальної потреби майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2002
|
4. |
Пінчук Ю. В. Система професійної компетентності вчителя-логопеда : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2005
|
5. |
Шевченко О. Е. Становлення та розвиток системи підготовки дефектологічних кадрів для закладів спеціальної освіти України (1918 - 1941 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2004
|
6. |
Миронова С. П. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх учителів до корекційної роботи в освітніх закладах для дітей з вадами інтелекту : автореф. дис... д-ра пед. наук. — К., 2007
|
7. |
Руденко Л. М. Формування системи медичних знань у процесі підготовки педагога-дефектолога до корекційної роботи в закладах спеціальної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2005
|
8. |
Федоренко І. В. Підготовка майбутніх учителів-дефектологів до використання новітніх комп'ютерних технологій у процесі корекційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2011
|
9. |
Прядко Л. О. Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
|
10. |
Тушева О. С. Факторологический анализ вопросов перепрофилирования и переподготовки дефектологов. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
11. |
Суркова Т. В. Формирование готовности студентов к работе с детьми раннего возраста, имеющими нарушения речи. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
|
12. |
Ромашина Е. В. Використання технологій активного вчення як умова ефективної реалізації моделі змісту підготовки фахівців до роботи з дітьми-інвалідами. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
13. |
Гладуш В. А. Післядипломна педагогічна освіта дефектологів в Україні: теорія і практика : монографія. — Д.: Пороги, 2012
|
14. |
Юрків Я. І. Підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
15. |
Кондратьєва О. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітація // Рідна шк.. - 2011. - № 11.
|
16. |
Шевцов А. Г. Професійна мобільність колекційного педагога у реабілітаційній системі координат // Дефектологія. - 2007. - № 4.
|
17. |
Миронова С. П. Цілісність особистості педагога як необхідна передумова ефективності колекційної роботи // Дефектологія. - 2007. - № 3.
|
18. |
Потапенко О. М. Підготовка фахівців-логопедів у першому десятиріччі незалежної української держави // Дефектологія. - 2009. - № 2.
|
19. |
Гладуш В. А. Розвиток теорії післядипломної освіти сурдопедагогів в Україні (1950 - 1980 рр.) // Дефектологія. - 2012. - № 2.
|
20. |
Сергеєва В. Проблеми професійної підготовки фахівців до роботи з дітьми із порушеннями психофізичного розвитку // Пед. пошук. - 2007. - № 2.
|
| |