Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.56$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Верба О. О. Варіантна форма як композиційне ціле (на прикладі двох авторів харківських композиторів). — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
|
2. |
Шип С. В. Музична форма від звуку до стилю : Навч. посіб. — К.: Заповіт, 1998 - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні").
|
3. | Музичний стиль: теорія, історія, сучасність : Зб. ст. — К., 2004. — 278 с. - (Наук. вісн. Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського; Вип. 38).
|
4. |
Сюта Б. Проблеми організації художньої цілісності в українській музиці другої половини ХХ століття. — К., 2004
|
5. |
Цзинь Цзя. Цзя Теория формы в музыкальной науке Китая и Европы. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
6. |
Філатова О. О. Жанровий генезис виконавського діалогу в музиці (на матеріалі камерно-вокальної творчості) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2005
|
7. |
Ма Вей Концепція форми в музиці Китаю і Європи: аспекти композиції та виконавства : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2004
|
8. |
Івко А. В. Подієві аспекти музичної форми XX ст. : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2008
|
9. |
Рубан О. Л. Становлення термінологічного апарату аналізу музичних форм : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2005
|
10. |
Гуренко А. С. Узагальнюючо-контрапунктичне формотворення як категорія сучасного музичного мислення (на матеріалі музики Юрія Іщенка) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2004
|
11. |
Скрипник О. В. Композиційно-драматургічні параметри алеаторики в симфонічній творчості українських композиторів другої половини ХХ століття : автореф. дис... канд. мистецтвознав. наук: 17.00.03. — Л., 2009
|
12. |
Гоцалюк А. А. Неоміфологізм як форма неотрадиціоналізму в музиці. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
13. |
Лі Сонкунь Жанровий синтез як основа становлення одночастинної форми (на матеріалі композиторської творчості XVIII - XIX століть) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2012
|
14. |
Олейнікова Т. П. Використання західноєвропейських підходів до аналізу музично-риторичних фігур у семіотичному дослідженні української музики бароко // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2017. - Вип. 25.
|