Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.42-03$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 118
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Польская И. И. Поэтика фортепианных дуэтов Ф.Шуберта. — Х., 1998
|
2. |
Цуканенко І. В. Принципи фактурно-поліфонічної організації в сучасній українській фортепіанній музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 1998
|
3. |
Гердова Т. С. Комунікативні функції темпо-ритму у виконавській інтерпретації як культурологічна проблема (на прикладі фортепіанних концертів Л.Бетховена) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01. — Х., 2000
|
4. |
Фрайт О. В. Особливості втілення принципу програмності в українській фортепіанній музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2000
|
5. |
Чернявська М. С. Муціо Клементі: "Прогрес фортепіано - імітація оркестру...". — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
|
6. |
Кущова Е. В. Фортепіанні партити Марка Кармінського. — Х., 2001 // Культура України. Мистецтвознав..
|
7. |
Сирятський В. О. Піаністична спадщина Мусоргського в контексті європейської фортепіанної культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2001
|
8. |
Чернявська М. С. Л. Ван Бетховен і фортепіанна культура кінця ХУІІІ - початку ХІХ ст.(проблема формування фортепіанної фактури) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03. — К., 2001
|
9. |
Власенко І. М. Фортепіанний стиль М.Равеля: композиторський текст і виконавська інтерпретація : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2002
|
10. |
Пономаренко О. Ю. Основні тенденції розвитку українського фортепіанного концерту 80 - 90-х років ХХ століття : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2003
|
11. |
Сирятський В. О. Модест Мусоргський як реформатор фортепіанного мистецтва : Навч. посіб. для вищ. муз. навч. закл. — Х.: Факт, 2003
|
12. |
Німилович О. Лемківська пісня у творчості Василя Барвінського. — 2003 // Нар. творчість та етнографія.
|
13. |
Рябуха Н. О. Мініатюра як феномен музичної культури (на матеріалі фортепіанних творів українських композиторів кінця XIX - XX століть) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 2004
|
14. |
Кущова Е. В. Фортепіанні партити Марка Кармінського: проблема реалізації художнього задуму : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2004
|
15. |
Свещинська Н. В. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів засобами сучасної фортепіанної музики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — Кіровоград, 2005
|
16. |
Омельченко Т. О. Шляхи формування та стилістична еволюція української сонати для скрипки й фортепіано // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2005. - № 2.
|
17. |
Ревенко Н. В. Українська фортепіанна музика сучасності: до проблеми тлумачення деяких творів авангардного напряму 90-х років XX ст. // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2005. - № 4.
|
18. |
Мурга О. Л. Проблема національної асиміляції західноєвропейських традицій романтичної віртуозності у фортепіанному концерті М.А.Римського-Корсакова // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2005. - № 2.
|
19. |
Горбач О. А. Імпресіоністична стилістика у фортепіанних творах В. Барвінського (на матеріалі циклу "Колядки і щедрівки") // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
|
20. | Забута музика... Забуті імена... (з архівних розвідок про композиторів ХІХ - першої половини ХХ ст.. — К., 2005
|
| |