РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (103)
Журнали та продовжувані видання (1)
Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ю935.131<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
91
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Амплєєва О. М.
Основні принципи застосування емоційного інтелекту в ході фахової підготовки майбутніх психологів
//
Наука і освіта
. - 2012. - № 7.
2.
Березова Л. В.
Психологічні особливості розвитку конструктивного мислення студентів технічних спеціальностей
//
Наука і освіта
. - 2012. - № 9.
3.
Симоненко С. М.
"Образ світу" та "картина світу" як детермінанти індивідуальних стратегій візуально-мисленнєвої діяльності суб'єкта
//
Наука і освіта
. - 2011. - № 9.
4.
Малій Н. Ю.
Ефективність програми розвитку креативної складової професійного мислення у майбутніх педагогів
//
Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія
. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 2.
5.
Головська І. Г.
Особливості супроводу розвитку гнучкості мислення та емоційної стійкості в майбутніх психологів
//
Наука і освіта
. - 2011. - № 9.
6.
Глузман Н. О.
Як навчити творчо мислити? Формування узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення дисциплін математичного циклу
//
Гуманіт. науки
. - 2004. - № 1.
7.
Мішуков О.
Інтелект, творчість, стабільність
//
Гуманіт. науки
. - 2007. - № 1.
8.
Тарасова О. В.
Психологічні підходи до розвитку професійного технічного мислення учнів ПТНЗ
//
Педагогіка вищ. та серед. шк.
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32.
9.
Тарасова О. В.
Теоретичні аспекти розвитку професійного мислення особистості
//
Пробл. заг. та пед. психології
: зб. наук. пр. - 2011. - 13, ч. 6.
10.
Навоєва Н. І.
Теоретичні основи розвитку системного мислення
//
Пробл. заг. та пед. психології
: зб. наук. пр. - 2011. - 13, ч. 7.
11.
Черножук Ю. Г.
Інтелект та креативність менеджерів
//
Наука і освіта
. - 2010. - № 9.
12.
Фролова Е. В.
Структурные и функциональные особенности интеллекта студентов
//
Наука і освіта
. - 2009. - № 6.
13.
Пов'якель Н. І.
Феноменологія професійного мислення психолога-практика у просторі сучасної вищої освіти
//
Наука і освіта
. - 2007. - № 4/5.
14.
Черножук Ю. Г.
Соотношение результативных свойств интеллекта с эмоциональностью
//
Наука і освіта
. - 2007. - № 4/5.
15.
Нечаєва Л. В.
Трансформація ідей модернізації сучасної освіти в контексті професійного становлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін
//
Наука і освіта
. - 2006. - № 5/6.
16.
Волощук В.
Ретроспективний огляд результатів вивчення людського інтелекту: педагогічний контекст
//
Нова пед. думка
. - 2008. - № 3.
17.
Семенюк-Іванюк Л.
Проблема формування синтетичного типу педагогічного мислення в контексті сучасних психолого-педагогічних досліджень
//
Нова пед. думка
. - 2011. - № 1.
18.
Лукаш С. В.
Педагогічне розуміння економічного мислення
//
Педагогіка і психологія
. - 1999. - № 1.
19.
Ткаченко Н.
Концепти поля ментальності у зіставному аспекті
//
Вища шк.
. - 2011. - № 5/6.
20.
Калошин В.
Позитивне мислення запобігає стресам
//
Дир. шк., ліцею, гімназії
. - 2007. - № 4.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського