РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (208)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.513$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 133
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бакалюк В. Ідея опори в дидактиці В.О.Сухомлинського // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4.
2.

Шмаргун В.  Інтелект як інтегральна структура індивідуальності. — 2009 // Соц. психологія.
3.

Саунова Ю. О. Інтелект як психолого-педагогічна проблема: сутність поняття та змістовні характеристики // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
4.

Скоблик О. М. Інтелектуальний розвиток дітей у сім'ї // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 2.
5.

Кудрявцева O. A. Активізація розвитку мислення старших дошкільників засобами пошукових дидактичних ігор // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
6.

Турчин В.  Базові аспекти процесу формування проектно-образного мислення. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
7.

Грек О. М. Візуальна креативність у структурі візуально-мислиннєвої діяльності // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5.
8.

Шмаргун В. М. Вікові та індивідуальні психосоматичні особливості дітей як предиктори розумового розвитку (молодший шкільний і підлітковий вік) : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07. — К., 2010
9.

Кожемяко Т. В. Вегетативне забезпечення розумової роботи підлітків за умов різного темпу пред'явлення інформації. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки.
10.

Кучерявенко В. И. Взаимосвязь общего и социального интеллекта у подростков с различною степенью увлеченности компьютерными играми // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
11.

Стовба Н. І. Вплив когнітивно-стильових особливостей учня на розуміння тексту // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
12.

Засєкіна Л. В. Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги: теорія та практика : монографія. — Луцьк, 2011
13.

Савельєва В. С. Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення. — К.: ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998
14.

Іванова В. Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці // Наука і освіта. - 2010. - № 2.
15.

Іванова Т. П. Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
16.

Цибух Л. Н. Диагностика и коррекция мышления у развивающейся личности. — Одесса, 2002
17.

Ковчин Н. Диференційоване навчання та комплексне дослідження ефективності дидактичного процесу // Вища шк.. - 2008. - № 8.
18.

Ікункіна З. І. До питання про кореляційний зв’язок інтелекту та афекту у старших дошкільників // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2011. - № 16 (2).
19.

Булгакова О. Ю. До проблеми усвідомлення підлітками небезпечних ситуацій // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13.
20.

Заика Е. В. Игровой тренинг визуальной когнитивной стратегии как способ развития интеллекта и творческих способностей учащихся // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського