Пошуковий запит: (<.>U=ч421.220<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 515
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сологуб А. И. Креативное образование: талант и здоровье. — Кривой Рог: ИВИ, 2000
|
2. |
Заика Е. В. Методика постепенного сжатия и расширения текста как средство развития мышления и памяти. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
3. |
Гавриш Н. В. Розвиток словесної творчості дітей як педагогічна проблема. — О., 2000 // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського.
|
4. |
Паламарчук В. Ф. Техне інтелектус (технологія інтелектуальної діяльності учнів) : Посіб. для вчителів. — К.: АПН України, 1999
|
5. |
Гребняк Н. П. Умственная работоспособность гимназистов и лицеистов в процессе учебной деятельности. — Донецк: ООО "Лебедь", 2000 - (Б-ка профилакт. медицины).
|
6. |
Паламарчук В. Ф. Як виростити інтелектуала? : Посіб. для вчителів. — К.: Знання, 1999
|
7. |
Мегем О. М. Д.І.Трайтак про розвиток пізнавальних інтересів учнів до біології. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Піроженко Т. Мовлення дитини: психологія мовленнєвих досягнень дитини : Посіб. — К.: Главник, 2005 - (Психол. інструментарій).
|
9. |
Фролова Н. О. Взаємозв'язок пізнавальної та рухової діяльності у процесі навчання і виховання молодших школярів. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Семенова А. В. Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу : Навч. посіб. для студ. пед. закл. освіти та вчителів природн.-мат. циклу загальноосвіт. шкіл. — О.: Друк, 2001
|
11. | Психологічна підтримка творчості учня. — К.: Ред. загальнопед. газ., 2003 - (Б-ка Шк. світу).
|
12. |
Шулдик В. І. Розвиток навчальних можливостей школярів в умовах гуманно-особистісного навчання біології. — Умань: Алмі, 2003
|
13. |
Демченко І. І. Роль художньої діяльності у формуванні творчої особистості молодшого школяра. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
14. |
Бойко А. М. Виховуємо громадянина і професіонала: теорія, досвід : Моногр. — Полтава: ВАТ "Вид-во "Полтава", 2003
|
15. |
Скориніна О. В. Когнітивний стиль і пам'ять: парадокси дослідження : Моногр. — Х.: ВД "ІНЖЕК", 2003
|
16. |
Гарднер Г. Множинні інтелекти. Теорія у практиці : Хрестоматія. — К.: Мегатайп, 2004
|
17. | Проблеми психології творчості. — Житомир: Вид-во Житомир. держ. ун-ту ім. І.Франка, 2007. — 317 с.
|
18. | Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень : моногр. — Житомир: Рута, 2006
|
19. | Здібності, творчість, обдарованість : теорія, методика, результати досліджень. — Житомир: Вид-во ПП Рута, 2007
|
20. |
Гавеля О. М. Педагогічні умови художньо-творчого виховання обдарованої учнівської молоді у позанавчальний час : моногр. — К., 2006
|
| |