РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (80)Журнали та продовжувані видання (356)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=З970.67$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кочина М. Л. Особенности дизайна компьютерных игр как факторы влияния на здоровье. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
2.

Ашеров А. Т. Влияние компьютерных игр на человека: психологические и физиологические аспекты : учеб. пособие. — Х.: ЧП "Вид-во Ліхтар", 2008
3.

Клименко М. О. Комп'ютерні ігри в екології : навч. посіб. — Рівне, 2006
4.

Бармак А. В. Информационная компьютерная технология для моделирования и управления манипуляционными и виртуальными системами. — 2003 // Пробл. упр. и информатики.
5.

Чернухин Ю. В. Организация поддержки импорта внешних программных моделей виртуальной среды VTB. — 2007 // Искусств. интеллект.
6.

Данилевич С. Б. Создание учебной деловой игровой программы средствами VBA MS Excel. — 2007 // Системи оброб. інформації.
7.

Каріна О. М. Віртуальна реальність: онтологічний статус : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.01. — Х., 2004
8.

Лі В. Г. Геометричний інструментарій синтезу середовища віртуальної реальності стосовно до тренажерів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.01.01. — К., 2000
9.

Кожаев В. В. Использование декларативного подхода для каркаса двумерных игр. — 2011 // Компьют. математика.
10.

Конишева Н.  Математична модель оцінювання впливу комп'ютерних ігор та геометричних форм на свідомість людини. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
11.

Каргин А. А. О подходе к построению физической модели для интерактивных приложений. — 2008 // Вісн. Донец. ун-ту. Сер. А. Природн. науки.
12.

Терещенко В. Н. Подход к поиску оптимального пути между двумя точками на множестве преград. — 2010 // Искусств. интеллект.
13.

Федяев О. И. Проектирование виртуальной кафедры университета на основе многомодельного агентно-ориентированного подхода. — 2010 // Искусств. интеллект.
14.

Гелюх А. Н. Тренинг "Видеоигры как самостоятельная медиасистема. Видеоигра и безопасность личности" // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
15.

Чайка Г. В. Залежність Я-концепції від вибору комп'ютерних ігор: дослідження методами психосемантики // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 2.
16.

Старкова Г. В. Міф у кіберпросторі: лудологічні аспекти неоміфології в сучасній культурі : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01. — Х., 2012
17.

Тимчук О. С. Інформаційні технології керування поведінкою комп'ютерних персонажів на основі методів інтелекту, що розвивається : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. — Донецьк, 2013
18.

Іваненко Л. Імітаційні ігри - ракурси й перспективи // Вісн. НАН України. - 2007. - № 5.
19.

Мозговой Н. В. Анализ характеристик и выбор средств разработки компьютерных игр // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2015. - № 4.
20.

Коробчинський М. В. Особливості прогнозування результатів матчів у кіберспорті // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2017. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського