Пошуковий запит: (<.>U=У010.357$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 343
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Краткий курс по экономике предприятия. — К.: Генеза, 1998
|
2. |
Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
|
3. |
Бакай С. С. Маркетинг як фактор глобалізації коеволюції людини і біосфери. — 1999 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
|
4. |
Полторак В. А. Маркетинговые исследования: методы и технологии. — Д.: Арт-Пресс, 1997
|
5. |
Дайновський Ю. А. Маркетингові прийоми : Навч. посіб. для студ. екон. спец. — К.: А.С.К., 1998 - (Економіка. Фінанси. Право).
|
6. |
Смоляк В. А. Місце економічної оцінки ризику в загальній системі ризик-менеджменту підприємства. — 2001 // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки.
|
7. |
Бровкова Е. Г. Основы маркетинга. — К.: Сирин, 1999
|
8. |
Решетникова И. Л. Стратегия маркетинга: особенности формирования на отечественных предприятиях. — Луганск, 1998
|
9. |
Луцій О. П. Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. — К., 2005
|
10. |
Фоміна М. В. Проблеми економічно безпечного розвитку підприємств: теорія і практика : Моногр. — Донецьк, 2005
|
11. |
Попко О. В. Теоретико-методологічні підходи щодо формування критеріїв рівня обслуговування. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр.
|
12. |
Рамазанов С. К. Технології антикризового управління : Моногр. — Луганськ, 2004
|
13. |
Война О. А. Економічний ризик. Математичні моделі та методи керування : Навч. посіб. — К., 2001
|
14. |
Єлейко Я. І. Інвестиції, ризик, прогноз : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. — К.; Л., 2000
|
15. |
Чухрай Н. І. Маркетингові комунікації підприємства на ринку. — 2001 // Регіон. економіка.
|
16. |
Кривда О. В. Модель вибору варіанта функціонування фірми в умовах ризикової ситуації. — 2001 // Економіка пром-сті.
|
17. |
Клебанова Т. С. Теория экономического риска : Учеб. пособие. — Х., 2001
|
18. |
Кочетков В. Н. Экономический риск и методы его измерения : Учеб. пособие. — 2-е изд. — К., 2002
|
19. |
Камінський А. Б. Економічний ризик та методи його вимірювання : Навч. посіб. — К.: Вид. дім "Козаки", 2002
|
20. |
Овечкина Е. А. Маркетинговое планирование : Конспект лекций. — К., 2002
|
| |