Пошуковий запит: (<.>U=У542.12$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мазаракі А. А. Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Хрещатик, 1999
|
2. |
Витковски Т. Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III. — 1999 // Управляющие системы и машины.
|
3. |
Фесюк В. А. Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою : Текст лекції. — К., 1999
|
4. |
Джонс Р. Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
|
5. |
Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
6. |
Шумський О. В. Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6). — Л.: Вид-во ЛКА, 2003
|
7. |
Лігоненко Л. О. Трансформаційні процеси в торгівлі України в умовах інтернаціоналізації : монографія. — К., 2009
|
8. |
Воркут Т. А. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань : Автореф. дис... д-ра техн. наук. — К., 2007
|
9. |
Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
|
10. |
Лісіца В. В. Глобалізація в торгівлі: вплив світових процесів на український роздрібний ринок : монографія. — Полтава, 2009
|
11. |
Мельник І. М. Мерчандайзинг : навч. посіб. — К.: Знання, 2009
|
12. |
Пекар В. О. Основи виставкової діяльності : навч. посіб. — К.: Євроіндекс, 2009
|
13. |
Роца Б. Обзор информационных средств для моделирования систем массового обслуживания в розничной торговле. — 2010 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
|
14. |
Азарян О. М. Роздрібна торгівля: розвиток та інновації : монографія. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2012
|
15. |
Кавун О. О. Провідні торговельні мережі у контексті глобалізації роздрібної торгівлі світу // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12.
|
16. |
Кавун О. О. Організаційні засади формування підприємницьких об'єднань у конкурентному середовищі роздрібної торгівлі // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6.
|
17. |
Yong-Fu Chang Exploration of shopping mall customer value propositions in the experience economy // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5.
|
18. |
Гамова І. В. Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 3.
|
19. |
Галик І. Зарубіжний досвід екомаркування товарів // Товари і ринки. - 2013. - № 1.
|
20. |
Grubor A. Consumer reactions to out-of-stock of hedonic products // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 9.
|
| |