РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (96)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мазаракі А. А. Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Хрещатик, 1999
2.

Витковски Т.  Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III. — 1999 // Управляющие системы и машины.
3.

Фесюк В. А. Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою : Текст лекції. — К., 1999
4.

Джонс Р.  Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
5.

Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
6.

Шумський О. В. Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6). — Л.: Вид-во ЛКА, 2003
7.

Лігоненко Л. О. Трансформаційні процеси в торгівлі України в умовах інтернаціоналізації : монографія. — К., 2009
8.

Воркут Т. А. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань : Автореф. дис... д-ра техн. наук. — К., 2007
9.

Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
10.

Лісіца В. В. Глобалізація в торгівлі: вплив світових процесів на український роздрібний ринок : монографія. — Полтава, 2009
11.

Мельник І. М. Мерчандайзинг : навч. посіб. — К.: Знання, 2009
12.

Пекар В. О. Основи виставкової діяльності : навч. посіб. — К.: Євроіндекс, 2009
13.

Роца Б.  Обзор информационных средств для моделирования систем массового обслуживания в розничной торговле. — 2010 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
14.

Азарян О. М. Роздрібна торгівля: розвиток та інновації : монографія. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2012
15.

Кавун О. О. Провідні торговельні мережі у контексті глобалізації роздрібної торгівлі світу // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12.
16.

Кавун О. О. Організаційні засади формування підприємницьких об'єднань у конкурентному середовищі роздрібної торгівлі // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6.
17.

Yong-Fu Chang Exploration of shopping mall customer value propositions in the experience economy // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5.
18.

Гамова І. В. Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 3.
19.

Галик І. Зарубіжний досвід екомаркування товарів // Товари і ринки. - 2013. - № 1.
20.

Grubor A. Consumer reactions to out-of-stock of hedonic products // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 9.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського