РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (8)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Газнюк Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Газнюк Л.  "Філософія наративу" в персональному бутті людини. — 2004 // Філософ. думка.
2.

Газнюк Л. М. Соматичне буття персонального світу особистості. — Х., 2003
3.

Газнюк Л.  Персональне, родове та універсумне в сомі людини. — 2004 // Філософ. думка.
4.

Рибалка В. Г. Українська та зарубіжна культура : Підруч. для студ. вищ. техн. навч. закл. — Х.: ТАЛ "Слобожанщина", 2003
5.

Газнюк Л.  "Неподільна подільність" реального та уявленого. — 2005 // Філософ. думка.
6.

Газнюк Л. М. Філософські етюди екзистенціально-соматичного буття : моногр. — К.: ПАРАПАН, 2008
7.

Газнюк Л. М. Інтерактивний універсалізм: від узагальненого іншого до конкретного іншого. — 2005 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
8.

Газнюк Л. М. Міфологічні витоки страху в персональному бутті людини. — 2005 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
9.

Газнюк Л. М. Персональність соматичного буття: філософсько-антропологічний аналіз : Автореф. дис... д-ра філософ. наук : 09.00.04. — Х., 2004
10.

Газнюк Л. М. Індивідуум у постмодерні як альтернатива суб'єкту модерністської думки. — 2007 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
11.

Газнюк Л. М. Об'єкти маркетингу в системі фізичної культури. — 2012 // Слобожан. наук.-спорт. вісн.
12.

Рибалка В. Г. Культура спілкування та етикет військовослужбовця : навч. посіб. для курсантів військ. ВНЗ. — 2-ге вид. — Харків: Щедра садиба плюс, 2014
13.

Газнюк Л. М. Соціокультурна роль та функції суб'єктів маркетингу у спорті // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 2.
14.

Газнюк Л. М. Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури та спорту як об'єкт соціального пізнання // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 1.
15.
Медиа и философия: грани взаимодействия : монография. — Харьков: Право, 2017. — 256, [1]: а-ил.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського