РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (3)Наукова періодика України (46)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Шталь Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Андросова Т. В. Метод декомпозиции при оценке ресурсного потенциала предприятий розничной торговли. — 2005 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
2.

Шталь Т. В. Комплексна оцінка ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2006
3.

Андросова Т. В. Маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств торгівлі на міжнародному ринку : монографія. — Х., 2009
4.

Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємств ресторанного господарства : монографія. — Х., 2011
5.

Шталь Т. В. Методичний підхід до вибору маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 39.
6.

Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2012
7.

Шталь Т. В. Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації : монографія. — Харків: Лідер, 2015
8.

Шталь Т. В. Систематизация методов оценки международной конкурентоспособности предприятия // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1.
9.

Шталь Т. В. Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологія // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11.
10.

Шталь Т. В. Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринках // Бізнес Інформ. - 2017. - № 5.
11.

Шталь Т. В. Вибір напрямку розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства авіаційної галузі // Бізнес Інформ. - 2017. - № 11.
12.

Климюк А. О. Аналіз особливостей інформаційних логістичних систем управління міжнародною діяльністю підприємства // Бізнес Інформ. - 2017. - № 12.
13.

Шталь Т. В. Стратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємств // Бізнес Інформ. - 2018. - № 1.
14.

Шталь Т. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок // Бізнес Інформ. - 2018. - № 1.
15.

Шталь Т. В. Оцінка організаційно-економічного забезпечення логістичної діяльності торговельних підприємств України // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1.
16.

Шталь Т. В. Вплив маркетингу на формування конкурентоспроможності фірми // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
17.

Шталь Т. В. SMM як сучасні технології маркетингу // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12.
18.

Шталь Т. В. Оцінка організаційно-економічного забезпечення логістичної діяльності торговельних підприємств України // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1.
19.

Шталь Т. В. Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття "конкурентоспроможність" // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11.
20.

Шталь Т. В. Оцінка зовнішньоекономічної діяльності підприємства: конкурентні переваги та державне регулювання // Бізнес Інформ. - 2021. - № 12.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського