Пошуковий запит: (<.>U=С5*676$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 442
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зінчина О. Б. Засоби масової комунікації як фактор інституціоналізації громадянського суспільства. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
|
2. |
Почепцов Г. Г. Информация & дезинформация. — К.: Эльга: Ника-Центр, 2001
|
3. |
Мирская Е. З. Компьютерные телекоммуникации как инструмент интеграции национальных исследовательских ресурсов. — 2000 // Наука та наукознавство.
|
4. |
Дорошенко Ю. Політичний статус ЗМІ за системи поділу влади (на тлі посттоталітарних процесів). — 1999 // Людина і політика.
|
5. |
Рогожин М. В. Проблемы управленческого воздействия на информационное поле регионального уровня. — 2001 // Реєстрація, зберігання і оброб. даних.
|
6. |
Іванов В. Ф. Соціологія журналістики : Навч. посіб. для студ. Ін-ту журналістики. — К.: РВЦ "Київ. ун-т", 1998
|
7. |
Веселовський С. Українські ЗМІ напередодні передвиборчої кампанії-99: погляд крізь призму соціологічних досліджень. — 1999 // Людина і політика.
|
8. | . — К.; Кривий Ріг: Коло, 2001. — 328 с.
|
9. |
Хурсин Л. А. Информационно- психологичекие вопросы теории систем общественного типа. — К.: Світ, 2001
|
10. |
Ленем Р. А. Електронне слово: демократія, технологія та мистецтво. — К.: Ніка-Центр, 2005 - (Зміна парадигми; Вип. 10).
|
11. |
Коноплицький С. Інтернет як предмет соціологічного аналізу. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
12. |
Щербина В. Інформаційне суспільство в контексті комунітарно-лібертарної альтернативи: поняттєвий аспект. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
13. |
Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : Моногр. — К., 2005
|
14. |
Ковалевський В. Основні напрями досліджень інформаційних інтеракцій у політичній сфері. — 2003 // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж.
|
15. |
Токарська А. Подолання проблем негативного стереотипу органів внутрішніх справ через комунікацію. — 2005 // Право України.
|
16. |
Некрасова О. Професія PR-радника: вимоги, умови та функції (методичні питання). — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
17. |
Коноплицький С. Сітьові співтовариства як об'єкт соціологічного аналізу. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
18. |
Лубкович І. М. Соціологія і журналістика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Л., 2002
|
19. |
Kostenko N. V. Experience of content analysis: models and practices : Monogr. — K., 2005. — 233 p.
|
20. |
Чайка В. Засоби масової інформації: соціально-філософські аспекти. — 2001 // Філософ. думка.
|
| |