Пошуковий запит: (<.>U=ч421.331$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 511
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чепига Л. П. Виды Я-концепции подростков, обучающихся по системе Д.Б.Эльконина - В.В.Давыдова. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
2. |
Васецька Т. М. Врахування особливостей темпераменту у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку (на допомогу вчителям початкових класів, вихователям, батькам). — К., 1998
|
3. |
Бужина И. В. К вопросу формирования гуманистических отношений младших школьников. — О., 2000 // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського.
|
4. |
Гимаева Ю. А. Категориальная структура психоэмоциональных состояний и способов их саморегуляции у детей младшего школьного возраста. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
5. |
Гавалешко О. М. Компонент творчості в структурі самосвідомості старшокласника. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
6. |
Шилкунова З. И. О необходимости формирования самоуважения в младшем школьном возрасте. — 2000 // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.".
|
7. |
Матвієнко О. В. Основи морального виховання особистості молодшого школяра. — К.: Стилос, 1999
|
8. |
Канішевська Л. В. Педагогічні основи виховання соціальної зрілості учнів старших класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків. — К.: Стилос, 1998
|
9. | Психологическая профилактика дезадаптации учащихся в начале обучения в средней школе : Метод. рек. для шк. психологов. — О.: АстроПринт, 1999 - (Б-ка шк. психолога).
|
10. |
Токарська Т. Психолого-педагогічні засади формування адекватної самооцінки молодших школярів. — 2000 // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка.
|
11. |
Арбеніна В. Л. Підліток у великому місті: фактори та механізми соціалізації. — Х., 2000
|
12. |
Мащак С. Підліток: психологічні аспекти спілкування та взаємодії. — 2000 // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка.
|
13. |
Невельская-Гордеева Е. П. Сознание и поведение личности: методология психологического исследования девиантного подростка. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
14. |
Панок В. Г. Социальная активность личности старшеклассника. — К., 1999
|
15. |
Тарапата Н. И. Многоуровневая оценка социально-психологической подготовленности лицеиста. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
16. |
Тимощук Н. С. Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи : Навч.-метод. посіб. — Рівне, 2004
|
17. |
Коношенко С. В. Особистісно-орієнтований підхід як один із важливих напрямків гуманізації реабілітаційної роботи з дезадаптованими підлітками. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
18. |
Кузнецова О. А. Педагогічні умови формування моральних норм поведінки молодших школярів. — Миколаїв: ІЛІОН, 2004
|
19. |
Лупаренко С. Є. Психолого-педагогічні основи навчання і виховання молодших школярів у вальдорфській школі. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
20. |
Коношенко С. В. Психолого-педагогічні фактори шкільної дезадаптації підлітків. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
| |