РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (26)Наукова періодика України (24)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогічні науки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 752
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Волошенко М. О. Cтан професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до профілактично-корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66.
2.

Солодовник А. О. Mind-Mapping як інструмент розвитку дизайн-мислення сучасного педагога // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
3.

Соколов Є. П. «Фізичний конструктор» і розвиток композиційної діяльності учнів на практичних заняттях з фізики // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
4.

Локшина О. І. Європейський вектор трансформації змісту початкової освіти в Україні // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67.
5.

Забара О. А. Індивідуальна робота студентів при підготовці до фізично практикуму в умовах інтеграції теоретичної та експериментальної складових // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66.
6.

Нищак І. Д. Інженерно-графічні знання, уміння та навички вчителя технологій: квінтесенція понять // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66.
7.

Сугейко Л. Г. Інновації у підготовці мовної особистості вчителя початкової школи // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65.
8.

Матросова І. Г. Інноваційні підходи до організації курсового проектування майбутніх фахівців поліграфічного профілю // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
9.

Ібрагімова Л. С. Інноваційне освітнє середовище ВНЗ – умова формування педагогічної культури сучасного фахівця // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
10.

Біланович Н. В. Інтегративний підхід до формування правової компетенції студентів-аграріїв // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60.
11.

Пентилюк М. І. Інтегративний характер професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
12.

Дейнека О. М.  Інтеграційні зв’язки технічних дисциплін з фізикою у професійно-технічних училищах // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
13.

Дендеренко О. О.  Інтеграція знань як основа формування професійних компетентностей суднових механіків у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66.
14.

Дендеренко О. О. Інтегровані курси як засіб підвищення якості підготовки морських фахівців у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
15.

Покорна Л. М. Інтелектуальна та особистісна готовність дитини до засвоєння другої мови // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65.
16.

Козакевич О. О. Інтерактивні методи як шлях оптимізації процесу навчання англійської мови // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
17.

Сидоренко В. К. Інтерактивні методики підготовки магістерських робіт // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
18.

Блах В. С. Інтерактивні технології навчання психолого-педагогічних дисциплін як засіб підвищення ефективності підготовки майбутніх фахівців // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
19.

Ковальчук Н. П. Інтерактивні технології навчання пунктуації // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59.
20.

Рускуліс Л. В. Інтерактивні технології – один зі шляхів удосконалення комунікативної компетенції майбутніх учителів української мови // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського