РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Вісник Глухівського державного педагогічного університету
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2003


Розкрито зміст і структуру літературної освіти в 12-річній загальноосвітній школі. Проаналізовано роль компаративізму в системі шкільного курсу словесності. Розглянуто фольклор як засіб ознайомлення з українським побутом, проблему народознавчого підходу до вивчення творів української літератури. Висвітлено виховний потенціал української літератури у викладанні українознавства, взаємозв'язок літератури з іншими навчальними предметами. Описано технологію вивчення мови художнього твору у школі.


Раскрыты содержание и структура литературного образования в 12-летней общеобразовательной школе. Проанализирована роль компаративизма в системе школьного курса словесности. Рассмотрены фольклор как средство ознакомления с украинским бытом, проблема народоведческого подхода к изучению произведений украинской литературы. Освещены воспитательный потенциал украинской литературы в преподавании украиноведения, взаимосвязь литературы с другими учебными предметами. Описана технология изучения языка художественного произведения в школе.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2003


Розглянуто питання модернізації дошкільної освіти у контексті національної доктрини її розвитку. Проаналізовано взаємозв'язок сімейного та суспільного дошкільного виховання в історико-педагогічному аспекті, український фольклор як засіб лексичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Запропоновано ціннісний підхід до культурно-регіональних надбань у процесі викладання музично-педагогічних дисциплін.


Рассмотрены вопросы модернизации дошкольного образования в контексте национальной доктрины ее развития. Проанализированы взаимосвязь семейного и общественного дошкольного воспитания в историко-педагогическом аспекте, украинский фольклор как средство лексической работы с детьми старшего дошкольного возраста. Предложен ценностный подход к культурно-региональным достояниям в процессе преподавания музыкально-педагогических дисциплин.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2002


Висвітлено особливості організації трудового навчання на підставі проктно-технологічної діяльності учнів і техніко-культурного підходу до його змісту. Проаналізовано стан інженерної підготовки майбутніх учителів трудового навчання на сучасному етапі розвитку вищої школи. Розглянуто важливу загальнопедагогічну проблему формування пізнавальної активності старшокласників у процесі суспільно корисної продуктивної діяльності, а також проблему вивчення художніх творів української літератури у взаємозв'язку з елементами народознавства. Охарактеризовано науково-дослідну роботу студентів педуніверситетів як важливий компонент професійної підготовки майбутніх спеціалістів.


Освещены особенности организации трудового обучения на основе проектно-технологической деятельности учащихся и технико-культурного подхода к его содержанию. Проанализировано состояние инженерной подготовки будущих учителей трудового обучения на современном этапе развития высшей школы. Рассмотрена важная общепедагогическая проблема формирования познавательной активности старшеклассников в процессе общественно полезной производительной деятельности, а также проблема изучения художественных произведений украинской литературы во взаимосвязи с элементами народоведения. Охарактеризована научно-исследовательская работа студентов педуниверситетов как важная компонента профессиональной подготовки будущих специалистов.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2004


Проаналізовано педагогічну спадщину визначного українського педагога В.О.Сухомлинського як складову методичної підготовки учителів початкових класів, шляхи особистісно орієнтованої підготовки учителів з методики викладання української мови в початкових класах. Висвітлено сучасні тенденції розвитку початкової природничої освіти. Розглянуто питання підготовки вчителя до реалізації диференційованого навчання. Описано методику навчання школярів перевірки домашніх завдань як один із шляхів всебічної професійної підготовки вчителя початкових класів.


Проанализированы педагогическое наследие известного украинского педагога В.А.Сухомлинского как составная методической подготовки учителей начальных классов, пути личностно ориентированной подготовки учителей по методике преподавания украинского языка в начальных классах. Освещены современные тенденции развития начального природоведческого образования. Рассмотрены вопросы подготовки учителя к реализации дифференцированного обучения. Представлена методика обучения школьников проверке домашних заданий как один из путей всесторонней профессиональной подготовки учителя начальных классов.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2004


Розглянуто проблему методологічної переорієнтації педагогічної освіти, питання реалізації вчителями початкових класів профорієнтаційної спрямованості у навчальному процесі. Проаналізовано умови формування індивідуальності педагога, а також особистості вчителя в процесі вивчення основ педагогічної майстерності. Описано систему естетичного виховання у сільській школі. Висвітлено особливості формування когнітивного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу, аспекти розробки технологій навчання у ВНЗ за умов сучасної освітньої парадигми. Розкрито зміст підготовки вчителя до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі педагогічної освіти. Наведено критерії впровадження педагогічних технологій.


Рассмотрены проблема методологической переориентации педагогического образования, вопросы реализации учителями начальных классов профориентационной направленности в учебном процессе. Проанализированы условия формирования индивидуальности педагога, а также личности учителя в процессе изучения основ педагогического мастерства. Представлена система эстетического воспитания в сельской школе. Освещены особенности формирования когнитивного компонента социальной ответственности у студентов педагогического колледжа, аспекты разработки технологий обучения в ВУЗ в условиях современной образовательной парадигмы. Раскрыто содержание подготовки учителя к оценке учебных достижений младших школьников в системе педагогического образования. Приведены критерии внедрения педагогических технологий.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2005


Проаналізовано сучасні технології формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Описано технологію визначення професійної спрямованості фахівців педагогічного профілю. Висвітлено методологічні основи системного і компетентнісно-орієнтованого підходів у професійній підготовці учителів української мови і літератури. Розглянуто питання інноваційного навчання як передумову розвитку лідерських якостей студентів. Викладено культурологічний підхід до формування комунікативної компетентності вчителів початкових класів. Розкрито теоретичні аспекти підготовки викладачів ВНЗ до інноваційної діяльності. Визначено специфіку формування основ педагогічної майстерності у фахівців з фізичного виховання дітей дошкільного віку.


Проанализированы современные технологии формирования иноязычной социокультурной компетенции студентов нефилологических специальностей ВУЗ. Представлена технология определения профессиональной направленности специалистов педагогического профиля. Освещены методологические основы системного и компетентностно-ориентированного подходов в профессиональной подготовке учителей украинского языка и литературы. Рассмотрен вопрос об инновационном обучении как предпосылка развития лидерских качеств студентов. Изложен культурологический подход к формированию коммуникативной компетентности учителей начальных классов. Раскрыты теоретические аспекты подготовки преподавателей ВУЗ к инновационной деятельности. Определена специфика формирования основ педагогического мастерства у специалистов по физическому воспитанию детей дошкольного возраста.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2006


Висвітлено проблеми лінгводидактики і методики викладання української мови у профільних школах. Розглянуто питання розвитку креативності студентів-філологів, шляхи удосконалення методичної підготовки учителів літератури. Розкрито концептуальні засади вивчення етимології української мови, науково-методичні засади формування прагмалінгвістичної компетенції філологів у системі шкільної освіти. Проаналізовано проблему формування культури спілкування в студентів, роль розвитку мовленнєвої культури у різних сферах спілкування. Доведено, що етикет спілкування регулює зовнішні форми поведінки та внутрішній світогляд особистості.


Освещены проблемы лингводидактики и методики преподавания украинского языка в профильных школах. Рассмотрены вопросы развития креативности студентов-филологов, пути усовершенствования методической подготовки учителей литературы. Раскрыты концептуальные основы изучения этимологии украинского языка, научно-методические основы формирования прагмалингвистической компетенции филологов в системе школьного образования. Проанализированы проблема формирования культуры общения у студентов, роль развития культуры речи в разных сферах общения. Доказано, что этикет общения регулирует внешние формы поведения и внутреннее мировоззрение личности.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2006


Розглянуто питання управління формуванням професійної компетентності вчителів. Визначено професійну компетентність як стратегічний напрямок модернізації мистецької освіти в Україні. Описано інноваційні педагогічні технології у підготовці вчителів. Наведено вимоги до духовно-моральних якостей педагогів у сучасній системі освіти. Проаналізовано педагогічну культуру як складову професійної компетентності учителів початкових класів, сучасні технології формування фахової компетентності вчителів іноземної мови початкової школи.


Рассмотрены вопросы управления формированием профессиональной компетентности учителей. Определена профессиональная компетентность как стратегическое направление модернизации художественного образования в Украине. Описаны инновационные педагогические технологии в подготовке учителей. Приведены требования к духовно-моральным качествам педагогов в современной системе образования. Проанализированы педагогическая культура как составная профессиональной компетентности учителей начальных классов, современные технологии формирования профессиональной компетентности учителей иностранного языка начальной школы.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2007


Проаналізовано професіоналізм учителів початкових класів як шлях до формування особистості учнів. Висвітлено проблему готовності педагогів до творчої інноваційної діяльності. Розглянуто питання використання інноваційних технологій формування особистості школяра в системі освіти. Визначено готовність студентів до проектування позаурочної виховної діяльності як передумову ефективної професійної діяльності вчителів початкових класів, психологічну компетентність як складову їх професійної компетенції. Розкрито значення методичної підготовки у формуванні професіоналізму педагогів.


Проанализирован профессионализм учителей начальных классов как путь к формированию личности учеников. Освещена проблема готовности педагогов к творческой инновационной деятельности. Рассмотрены вопросы использования инновационных технологий формирования личности школьника в системе образования. Определены готовность студентов к проектированию внеурочной воспитательной деятельности как предпосылка эффективной профессиональной деятельности учителей начальных классов, психологическая компетентность как составная их профессиональной компетенции. Раскрыто значение методической подготовки в формировании профессионализма педагогов.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вісник Глухівського державного педагогічного університету

Головний редактор:

Курок О. І.

Вісник Глухівського державного педагогічного університету. – Глухів, 2007


Викладено компетентнісно-орієнтований підхід у системі професійної підготовки організаторів фізичного виховання дошкільників. Висвітлено проблеми даної підготовки вихователів з питань реабілітації фізичного розвитку і здоров'я дітей дошкільного віку. Описано основні механізми удосконалення системи підготовки фахівців дошкільної освіти. Розкрито технологічні засади особистісно-орієнтованого музичного виховання дошкільників. Проаналізовано роль особистості вчителя у професійно-педагогічному самовизначенні школярів.


Изложен компетентностно-ориентированный подход в системе профессиональной подготовки организаторов физического воспитания дошкольников. Освещены проблемы данной подготовки воспитателей по вопросам реабилитации физического развития и здоровья детей дошкольного возраста. Описаны основные механизмы усовершенствования системы подготовки специалистов дошкольного образования. Раскрыты технологические основы личностно-ориентированного музыкального воспитания дошкольников. Проанализирована роль личности учителя в профессионально-педагогическом самоопределении школьников.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Курок О. І.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського