Пошуковий запит: (<.>A=Єрмошенко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
|
2. |
Єрмошенко М. М. Інформація в системі економічної дійсності [Електронний ресурс] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 11. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_11_5
|
3. |
Єрмошенко М. М. Наукові підходи до формування інформаційно-енергетичної теорії вартості [Електронний ресурс] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 8. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_8_3 У серії статей, з яких ця є першою, сформовано методологічні засади нової інформаційно-енергетичної теорії вартості (ІЕТВ). Проаналізовано основні існуючі теорії вартості. В результаті виявлено їхні основні позитивні моменти і недоліки і зроблено висновок, що багато в чому вони не відповідають реаліям сьогоднішнього розвитку інформаційної економіки. У складі ІЕТВ обгрунтовано джерела утворення вартості (факторна модель), механізм утворення вартості, механізм еквівалентних розрахунків, вектор суспільного розвитку на основі застосування ІЕТВ.
|
4. |
Єрмошенко М. М. Механізм формування вартості в інформаційно-енергетичній теорії вартості [Електронний ресурс] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_4 У 2-й статті, присвяченій формуванню інформаційно-енергетичної теорії вартості, проаналізовано основи ціноутворення за капіталістичного і соціалістичного способів виробництва, виявлено їх спільний основний недолік, а саме: незалежно від способу виробництва в основі діючих у світі цін лежать витрати виробництва. Тому необхідним стає перехід на ціни, в основі яких були б не витрати виробництва (тобто собівартість), а оцінювання споживчих властивостей товару та функцій, що виконує виріб у сфері його споживання або використання. Для цього розроблено засади механізму формування вартості, який може стати принципово новою системою ціноутворення.
|
5. |
Єрмошенко М. М. Грошовий обіг та оплата праці в інформаційно-енергетичній теорії вартості [Електронний ресурс] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_3 У 3-й статті щодо формування інформаційно-енергетичної теорії вартості розглянуто основні засади функціонування грошового обігу й особливості оплати праці в межах цієї теорії. Визначено узагальнюючий показник, яким може виступати інтегральний показник ефективності економіки країни у вигляді додаткового продукту суспільства у грошовому виразі (прибуток).
|
6. |
Єрмошенко М. М. Урахування цінової чутливості споживачів при формуванні цінової політики підприємства [Електронний ресурс] / М. М. Єрмошенко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 6. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_6_10 Увагу приділено дослідженню закономірностей та особливостей формування цінової політики вітчизняних підприємств з урахуванням поведінки споживачів. Обгрунтовано класифікацію основних чинників цінової чутливості споживачів до товару та на прикладі складної машинобудівної продукції, розглянуто особливості формування ціни споживання, виходячи зі значущості цінності продукції для споживача та співвідношення ціна/якість.
|
7. |
Єрмошенко М. М. Утворення і розподіл прибутку в інформаційно-енергетичній теорії вартості [Електронний ресурс] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_3 Розглянуто основні засади утворення та розподілу прибутку в галузі матеріального виробництва та в інших сферах людської діяльності в межах теорії вартості. Розроблено науковий підхід до оцінювання вартості виробів, робіт і послуг в основних сферах людської діяльності. Визначено математичний апарат утворення та розподілу прибутку у цих сферах як на макро-, так і на мікрорівні. Запропоновано загальні принципи утворення та розподілу прибутку для цих рівнів діяльності.
|
8. |
Єрмошенко М. М. Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб'єктів господарювання в сучасних умовах [Електронний ресурс] / М. М. Єрмошенко, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_36
|