Пошуковий запит: (<.>A=Єрфорт І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Єрфорт І. Ефективність операційної діяльності підприємств [Електронний ресурс] / І. Єрфорт, Ю. Єрфорт // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(2)__45
|
2. |
Єрфорт О. Ю. Організаційно-фінансові аспекти підвищення якості послуг вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Ю. Єрфорт, І. Ю. Єрфорт // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_3_52
|
3. |
Єрфорт І. Ю. Політика ціноутворення на природний газ для населення України [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт, М. М. Арчибасов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(2). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(2)__12
|
4. |
Єрфорт І. Ю. Політика Китаю щодо розвитку smart-промисловості [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Л. О. Збаразська // Вісник економічної науки України. - 2017. - № 1. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2017_1_10
|
5. |
Єрфорт О. Ю. Розвиток механізмів кредитування здобуття вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Ю. Єрфорт, І. Ю. Єрфорт // Фінанси України. - 2018. - № 3. - С. 67-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2018_3_6
|
6. |
Єрфорт О. Ю. Оцінка структури джерел фінансування вищої освіти в контексті соціальної справедливості [Електронний ресурс] / О. Ю. Єрфорт, І. Ю. Єрфорт // Фінанси України. - 2018. - № 10. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2018_10_5
|
7. |
Єрфорт І. Ю. Основні показники промислового розвитку країн ЄС та України [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 4. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_4_9
|
8. |
Єрфорт І. Ю. Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 1. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2020_1_15 Здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вартості як теоретичної основи для оцінки результатів діяльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, "збір врожаю", збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства.Здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вартості як теоретичної основи для оцінки результатів діяльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, "збір врожаю", збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства.
|
9. |
Єрфорт І. Ю. Удосконалення механізму ціноутворення на вугільну продукцію [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 14, № 3. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_14(3)__3
|
10. |
Єрфорт І. Ю. Удосконалення ціноутворення в системі бізнес-процесів підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 39. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_39_30
|
11. |
Єрфорт І. Ю. Теоретико-методологічна база розробок з оцінки цінових процесів підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Вісник економічної науки України. - 2021. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2021_1_5
|
12. |
Єрфорт І. Ю. Методичні основи оцінки цінових процесів підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт // Вісник економічної науки України. - 2021. - № 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2021_2_22
|