Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Єрфорт І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Єрфорт І. 
Ефективність операційної діяльності підприємств [Електронний ресурс] / І. Єрфорт, Ю. Єрфорт // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(2)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Єрфорт О. Ю. 
Організаційно-фінансові аспекти підвищення якості послуг вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Ю. Єрфорт, І. Ю. Єрфорт // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_3_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Єрфорт І. Ю. 
Політика ціноутворення на природний газ для населення України [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт, М. М. Арчибасов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(2). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Єрфорт І. Ю. 
Політика Китаю щодо розвитку smart-промисловості [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Л. О. Збаразська // Вісник економічної науки України. - 2017. - № 1. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2017_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Єрфорт О. Ю. 
Розвиток механізмів кредитування здобуття вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Ю. Єрфорт, І. Ю. Єрфорт // Фінанси України. - 2018. - № 3. - С. 67-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2018_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 645.109 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Єрфорт О. Ю. 
Оцінка структури джерел фінансування вищої освіти в контексті соціальної справедливості [Електронний ресурс] / О. Ю. Єрфорт, І. Ю. Єрфорт // Фінанси України. - 2018. - № 10. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2018_10_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 714.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Єрфорт І. Ю. 
Основні показники промислового розвитку країн ЄС та України [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 4. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.299 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Єрфорт І. Ю. 
Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 1. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2020_1_15
Здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вартості як теоретичної основи для оцінки результатів діяльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, "збір врожаю", збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства.Здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вартості як теоретичної основи для оцінки результатів діяльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, "збір врожаю", збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.357 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Єрфорт І. Ю. 
Удосконалення механізму ціноутворення на вугільну продукцію [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 14, № 3. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_14(3)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.273 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Єрфорт І. Ю. 
Удосконалення ціноутворення в системі бізнес-процесів підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 39. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_39_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Єрфорт І. Ю. 
Теоретико-методологічна база розробок з оцінки цінових процесів підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт, Ю. О. Єрфорт // Вісник економічної науки України. - 2021. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.052 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Єрфорт І. Ю. 
Методичні основи оцінки цінових процесів підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єрфорт // Вісник економічної науки України. - 2021. - № 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2021_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.817 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського