Пошуковий запит: (<.>A=Іваненко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Іваненко А. О. Місця пам’яті Переяславщини в історії та сьогоденні [Електронний ресурс] / А. О. Іваненко, О. В. Колибенко // Національна та історична пам’ять. - 2013. - Вип. 8. - С. 208-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntip_2013_8_28
|
2. |
Іваненко А. Українське козацьке військо Гетьманщини у сфері впливу московського царизму в 50-х – 90-х роках XVІІ ст. [Електронний ресурс] / А. Іваненко // Наукові записки з української історії. - 2012. - Вип. 32. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2012_32_11
|
3. |
Іваненко А. O. Діагностика і хірургічне лікування синдрому хронічної абдомінальної ішемії [Електронний ресурс] / А. O. Іваненко, Ю. В. Родін, І. М. Шаповалов, В. М. Пшеничний, К. М. Хацько, О. М. Ковальчук // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2014. - Вип. 1. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2014_1_23
|
4. |
Іваненко А. С. Стан роботи з підготовки розумово відсталих учнів до майбутнього сімейного життя в практиці допоміжної школи та в сім'ї [Електронний ресурс] / А. С. Іваненко // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_13 На основі результатів комплексного дослідження (анкетування практичних психологів, контент-аналіз навчальних програм, календарно-тематичних планів) досліджено стан роботи з підготовки розумово відсталих учнів до майбутнього сімейного життя в контексті діяльності допоміжної школи та сімейного виховання. Проаналізовано та охарактеризовано основні види роботи психологічних служб допоміжних шкіл-інтернатів: психо-діагностична робота, консультаційна та корекційно-відновлювальна робота, психологічна просвіта, морально-етична, правова, фізіологічно-гігієнічна та господарсько-економічна подготовка дітей в масштабі країни. Виокремлено досягнення та недоліки сучасного стану роботи в досліджуваних аспектах. Констатовано недостатність проведення корекційно-виховних можливостей навчальних закладів та сім’ї у комплексному вирішенні проблеми підготовки дітей з вадами розумового розвитку до сімейного життя.На основании результатов комплексного исследования (анкетирование практических психологов, контент-анализ учебных программ, календарно-тематических планов) исследовано состояние работы по подготовке умственно отсталых учащихся к будущей семейной жизни в контексте деятельности вспомогательной школы и семейного воспитания. Проанализированы и охарактеризованы основные виды деятельности психологических служб вспомогательных школ-интернатов: психо-диагностическая работа, консультационная и коррекционно-восстановительная работа, психологическое просвещение, морально-этическая, правовая, физиологически-гигиеническая и хозяйственно-экономическая подготовка детей в масштабе страны. Названы достижения и недостатки современного состояния работы в исследуемых сферах. Констатирована недостаточность использования коррекционно-воспитательных возможностей учебных заведений и семьи в комплексном решении проблемы подготовки детей с недостатками умственного развития в семейной жизни.The article analyses the results of the study of the status of work on the preparation of the mentally retarted students for future family life in the practice of special school and in a family. We have analyzed the work done by practical psychologists, teachers and educators of special schools, as well as parents of mentally retarted children in the preparation of future family men.
|
5. |
Іваненко А. О. Проблема розміщення царських гарнізонів на теренах Гетьманщини у контексті українсько–московських відносин кінця 50–х років [Електронний ресурс] / А. О. Іваненко // Гілея: науковий вісник. - 2013. - Вип. 79. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_79_5
|
6. |
Іваненко А. О. "Того–жъ року Москва Переяслова допалила…" (царський гарнізон міста Переяслава і антимосковське повстання 1668 р.) [Електронний ресурс] / А. О. Іваненко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 84. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_84_8
|
7. |
Іваненко А. О. До питання чисельності особового складу царських гарнізонів Лівобережної України після укладення "Московських статей" 1665 року [Електронний ресурс] / А. О. Іваненко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 85. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_85_3
|
8. |
Іваненко А. В. Фрикційна теорія переробки харчової сировини [Електронний ресурс] / А. В. Іваненко, К. М. Тенюх, Л. А. Осипова, О. А. Сологуб // Харчова наука і технологія. - 2010. - № 1. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2010_1_31
|
9. |
Іваненко А. В. Шкала оптимальних технологій [Електронний ресурс] / А. В. Іваненко, О. А. Тенюх K. М. Сологуб // Харчова наука і технологія. - 2010. - № 3. - С. 85-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2010_3_27
|
10. |
Гулієв Ш. Р. Концепція створення нових технологій та обладнання для переробки винограду [Електронний ресурс] / Ш. Р. Гулієв, А. В. Іваненко, О. А. Сологуб // Харчова наука і технологія. - 2011. - № 3. - С. 75-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2011_3_28
|
11. |
Іваненко А. В. Якість продукції як функція інтенсивності обробки сировини [Електронний ресурс] / А. В. Іваненко, О. А. Сологуб, М. С. Уварова, К. М. Тенюх // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 350-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2011_40(2)__91
|
12. |
Іваненко А. В. Система технологій [Електронний ресурс] / А. В. Іваненко, К. М. Тенюх, М. С. Уварова, В. В. Кушнір // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 355-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2011_40(2)__92
|
13. |
Іваненко А. С. Статево-рольова ідентифікація як механізм формування у розумово відсталих учнів уявлень про майбутню сім'ю [Електронний ресурс] / А. С. Іваненко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 205-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(1)__27
|
14. |
Харченко Л. Формування і розвиток політичної свідомості у контексті політичної культури України [Електронний ресурс] / Л. Харченко, А. Іваненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 595-599. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_109
|
15. |
Іваненко А. В. Формування потенційного словника на основі похідності [Електронний ресурс] / А. В. Іваненко // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2008. - № 2. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2008_2_17
|
16. |
Іваненко А. С. Дослідження характеру знань про сімейно-шлюбні відносини та уявлень про майбутню сім’ю у розумово відсталих підлітків [Електронний ресурс] / А. С. Іваненко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 1(2). - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_1(2)__30
|
17. |
Іваненко А. С. Основні напрямки корекційної роботи з підготовки учнів з вадами розумового розвитку до майбутнього сімейного життя [Електронний ресурс] / А. С. Іваненко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 10. - С. 80-88 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_10_15
|
18. |
Іваненко А. С. Особливості уявлень про батьківську та майбутню власну сім’ю в розумово відсталих підлітків [Електронний ресурс] / А. С. Іваненко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2(2). - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_2(2)__27
|
19. |
Іваненко А. Методичні засади формування художньо-творчо самореалізації дітей 4-5 років у процесі музичних занять [Електронний ресурс] / А. Іваненко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2014. - Вип. 16(2). - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2014_16(2)__41
|
20. |
Іваненко А. О. Семантичний та прагматичний аспекти енантіосемії в перекладі з іспанської мови українською як вияв поляризації значень [Електронний ресурс] / А. О. Іваненко // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2017. - Вип. 34. - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2017_34_35
|
| |