Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (30)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Іванюк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Іванюк І. Д. 
Проблеми вдосконалення статусу перекладача в контексті протидії зловживання правом у кримінальному процесі України [Електронний ресурс] / І. Д. Іванюк // Університетські наукові записки. - 2011. - № 3. - С. 337-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2011_3_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Овчарук О. В. 
Моніторінг впровадження концепції "1 учень-1 комп'ютер" [Електронний ресурс] / О. В. Овчарук, І. В. Іванюк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.682 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Іванюк І. В. 
Комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах організації дистанційної освіти в школах зарубіжжя [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 7. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_7_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.425 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Іванюк І. 
Застосування ефективних засобів педагогічного впливу щодо попередження підліткової злочинності у системі цілісного педагогічного простору [Електронний ресурс] / І. Іванюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_18
Обґрунтовано необхідність застосування педагогічних інтерактивних технологій як основи результативності превентивної діяльності в системі цілісного педагогічного простору. Акцентовано увагу на важливості та необхідності впровадження інтерактивних технологій у процесі навчання і виховання школярів. На конкретних прикладах інтерактивних методів доведено їх ефективність. Підсумовано, що інтерактивні технології не лише ефективні у превентивному вихованні, а й займають значне місце в системі освіти України, сприяють подальшій розбудові національної освіти, демократичних та гуманістичних засад суспільства в цілому.Обоснована необходимость применения педагогических интерактивных технологий как основы результативности превентивной деятельности в системе целостного педагогического пространства. Акцентировано внимание на важности и необходимости внедрения интерактивных технологий в процессе обучения и воспитания школьников. На конкретных примерах интерактивных методов доказана их эффективность. Подведены итоги о том, что интерактивные технологии не только эффективны в превентивном воспитании, но и занимают значительное место в системе образования Украины, способствуют дальнейшему развитию национального образования, демократических и гуманистических принципов общества в целом.The necessity of the use of teaching interactive technologies as the basis for the effectiveness of preventive activities in the complete pedagogical space. Emphasize the importance of and need for the introduction of interactive technologies in the training and education of students. On concrete examples of interactive methods proved their effectiveness. The results of those interactive technologies are not only effective in preventive education, but also occupy a significant place in the education system of Ukraine, contribute to the further development of national education, democratic and humanistic principles of the society as a whole.
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.118 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Хома В. В. 
Фазовий метод виявлення закладних пристроїв у телефонних лініях [Електронний ресурс] / В. В. Хома, І. М. Іванюк // Захист інформації. - 2014. - Т. 16, № 3. - С. 243-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2014_16_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 511.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Іванюк І. В. 
Вплив стимуляторів росту на схожість насіння та укорінення живців гінкго дволопатевого (Ginkgo biloba L.) [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк, М. О. Завадська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2013. - Вип. 187(2). - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2013_187_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.794 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Іванюк І. В. 
Вплив деформування крони на ріст саджанців сосни звичайної в культурах приміської зони Києва [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2013. - Вип. 187(3). - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2013_187_3_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.809 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Іванюк І. В. 
Декоративні властивості крони у деревних рослин та її значення при формуванні ландшафтних лісових культур у зеленій зоні м. Києва [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2012. - Вип. 171(1). - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2012_171(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Іванюк І. В. 
Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 3. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.802 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Іванюк І. В. 
Вирощування саджанців гінкго дволопатевого в контейнерній культурі [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк, М. О. Завадська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2014. - Вип. 198(2). - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2014_198(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Іванюк І. А. 
Регламентація діяльності монастирського бібліотекаря в Києві у XIX столітті [Електронний ресурс] / І. А. Іванюк // Архіви України. - 2014. - № 3. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ay_2014_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 875.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Іванюк І. В. 
Інтерактивні технології як чинник результативності превентивної діяльності зі схильними до девіантної поведінки учнями: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_17
Охарактеризовано суть превентивної виховної роботи зі схильними до девіантної поведінки дітьми. Розкрито основні методи цієї роботи в школі та вказано способи їх застосування. Визначено принципи, напрямки та критерії ефективності використання інтерактивних технологій у превентивній діяльності з учнями. Встановлено, що наукове обгрунтування інтерактивних виховних технологій, створення умов для їх реалізації в загальноосвітній школі, використання світового досвіду є запорукою успіху в ресоціалізації учнів, схильних до девіантної поведінки.Охарактеризована сущность превентивной воспитательной деятельности с детьми, склонными к девиантному поведению. Раскрыты основные методы этой работы в школе и указаны способы ее применения. Определены принципы, направления и критерии эффективности применения интерактивных технологий в превентивной деятельности с учащимися. Установлено, что научное обоснование интерактивных воспитательных технологий, создание условий для их реализации в общеобразовательной школе, использование мирового опыта является залогом успеха в ресоциализации учеников, склонных к девиантному поведению.44 In the article the method of forming children in human values that have been lost in the process of crime prone to deviant behavior. The characteristic of the main methods of working with children contains the substance of the scheme and methods of their application. Identified some adjustments and methods of forming a clear evaluation system.
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.22 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Іванюк І. М. 
Топологічна структура деформацій веторних полів Морса-Смейла на тривимірних многовидах роду 2 [Електронний ресурс] / І. М. Іванюк, О. О. Пришляк // Праці Міжнародного геометричного центру. - 2014. - Т. 7, № 4. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pmgc_2014_7_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.581 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пришляк О. О. 
Топологія сім'ї векторних полів на поверхні [Електронний ресурс] / О. О. Пришляк, І. М. Іванюк // Праці Міжнародного геометричного центру. - 2013. - Т. 6, № 4. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pmgc_2013_6_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.522 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Іванюк І. В. 
Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 47, вип. 3. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_4
Висвітлено проблеми оцінювання цифрової компетентності в системі загальної середньої освіти Норвегії. Звернено увагу на те, що для моніторингу й оцінювання розвитку цифрової компетентності учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах на національному рівні спеціально створено Норвезький центр для ІКТ в освіті. Описано змістові складові й процедуру використання он-лайн інструментів для самооцінки цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів. Подано приклади оцінювання цифрової компетентності в межах он-лайн інструментів «Шкільний наставник» і «Вчитель-наставник» за рівнями і запропонованими заходами для підвищення визначених рівнів. Визначено основні підходи, застосовані до формування шкали оцінювання рівня цифрової компетентності вчителя.Освещены проблемы оценивания цифровой компетентности в системе общего среднего образования Норвегии. Обращено внимание на то, что для мониторинга и оценки развития цифровой компетентности участников учебно-воспитательного процесса в общеобразовательных учебных заведениях на национальном уровне специально создан Норвежский центр ИКТ в образовании. Описаны содержательные составляющие и процедура использования он-лайн инструментов для самооценки цифровой компетентности учителей и руководителей учебных заведений. Приведены примеры оценивания цифровой компетентности в рамках он-лайн инструментов «Школьный наставник» и «Учитель-наставник» по уровням и предлагаемым мероприятиям для повышения определенных уровней. Выяснены основные подходы, применяемые к формированию шкалы оценивания уровня цифровой компетентности учителя.The article is devoted to the problems of digital competence evaluation in general secondary education in Norway. Attention is drawn to the fact that the monitoring and evaluation of digital competence of the participants of the educational process insecondary schools at the national level, specially created Norwegian Centre for ICT in education. The content and process using online tools for self-evaluation of digital competence of teachers and principals are described. The examples of estimation ofdigital competence through online tools «School Mentor» and «Teacher Mentor» on levels and proposed activities to improve are presented. The main approaches used in the formation of scale evaluation of the level of digital competence of the teacher are found out.
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.094 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Іванюк І. В. 
Корененаселеність у ландшафтних групах деревних рослин на дерново-підзолистих супіщаних ґрунтах у зеленій зоні м. Києва [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2015. - Вип. 216(1). - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2015_216(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.572 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Іванюк І. В. 
Модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учня [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 50, вип. 6. - С. 14-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_50_6_4
Запропоновано й обгрунтовано авторську модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учнів. З’ясовано зміст поняття «полікультурна компетентність учня» й уточнено зміст основного поняття дослідження «комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти учнів». Охарактеризовано наукові підходи і принципи щодо формування полікультурної компетентності учнів. Виокремлено основні інструменти для забезпечення полікультурної освіти учнів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі. Зроблено висновки, що побудована модель охоплює основні блоки, які забезпечують системність і послідовність навчально-виховного процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі для формування полікультурної компетентнoсті учня.Представлена и обоснована авторская модель компьютерно ориентированной учебной среды для формирования поликультурной компетентности учащихся. Выяснено содержание понятия «поликультурная компетентность ученика» и уточнено содержание основного понятия исследования «компьютерно ориентированная учебная среда в условиях поликультурного образования учащихся». Охарактеризованы научные подходы и принципы, на которых базируется формирование поликультурной компетентности учащихся. Выделены основные инструменты для обеспечения поликультурного образования учащихся в компьютерно ориентированной учебной среде. Сделаны выводы, что представленная модель охватывает основные блоки, которые обеспечивают системность и последовательность учебно-воспитательного процесса в компьютерно ориентированной учебной среде для формирования поликультурной компетентности ученика.The article presents the author's model of computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of pupils. It was found the content of "multicultural competence of students" and clarified the basic content of the study "computer-oriented learning environment in terms of multicultural education of pupils." Scientific approaches and principles that underpin the formation of a multicultural competence of pupils were characterized. The basic tools for provide multicultural education students in computer-oriented learning environment were highlighted. It is concluded that the present model includes the basic building blocks that provide consistency and coherence of the educational process in the computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of the student.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.047 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Іванюк І. А. 
Історія будівництва та організації бібліотеки митрополита Флавіана [Електронний ресурс] / І. А. Іванюк // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.617 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Іванюк І. В. 
Корененаселеність у ландшафтних групах деревних рослин на суглинистих ґрунтах зеленої зони м. Києва [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2015. - Вип. 219. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2015_219_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.215 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Іванюк І. В. 
Педагогічний експеримент щодо сформованості полікультурної компетентності учня в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального середовища [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 43-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_7
Наведено результати експериментальної перевірки рівнів сформованості полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів за умов комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища. Визначено критерії для оцінювання рівня сформованості полікультурної компетентності учнів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі. Зроблено висновок, що проведений педагогічний експеримент підтвердив робочу гіпотезу дослідження: підвищення рівня сформованості полікультурної компетентності учнів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі може бути досягнуто через педагогічно доцільне і науково обгрунтоване застосування змісту, форм та засобів комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища за умов полікультурної освіти в навчально-виховному процесі.Представлены результаты экспериментальной проверки уровней сформированной поликультурной компетентности учащихся общеобразовательных учебных заведений в условиях компьютерно-ориентированной учебной среды. Определены критерии оценки уровня сформированной поликультурной компетентности учащихся. Сделан вывод, что проведенный педагогический эксперимент подтвердил рабочую гипотезу исследования: повышение уровня сформированной поликультурной компетентности учащихся в компьютерно-ориентированной учебной среде может быть достигнуто через педагогически целесообразное и научно обоснованное применение содержания, форм и средств компьютерно-ориентированной учебной среды в условиях поликультурного образования в учебно-воспитательном процессе.The article presents the results of experimental verification of the levels of multicultural competency of students in terms of computer-oriented learning environment. Pedagogical experiment is held by the author in the research "Development of computer-oriented learning environment in the term of multicultural education students in the European Union." It was found the content of "multicultural competency of students" and clarified the basic content of the study "computer-oriented learning environment in terms of multicultural education of pupils." A scientific theories, approaches and principles for the formation of multicultural competence of students in terms of computer-based learning environment identified. Described criteria for evaluation ofmulticultural competency levels of students in computer-oriented learning environment. It is concluded that the pedagogic al experiment confirmed the working hypothesis of the study: raising the level of multicultural competency formation of students in computer-oriented learning environment can be achieved through pedagogically effective and scientifically justified use of content, form and means of computer-oriented learning environment in multicultural education in the educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.878 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського