Пошуковий запит: (<.>A=Івасюк Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Івасишен С. Д. Про коректну розв'язність параболічних початкових задач Солонникова–Ейдельмана в узагальнених просторах Соболєва [Електронний ресурс] / С. Д. Івасишен, Г. П. Івасюк // Доповiдi Національної академії наук України. - 2010. - № 10. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2010_10_4 Розглянуто означені початкові задачі, які є узагальненнями початкових задач для параболічних за Солонниковим систем і задачі Коші для систем, параболічних у сенсі Ейдельмана. За певних припущень щодо параметрів, які визначають порядки диференціальних виразів з рівнянь системи та початкових умов, установлена теорема про коректну розв'язність таких початкових задач в узагальнених просторах Соболєва.
|
2. |
Івасишен С. Д. Початкові задачі для параболічних систем Солонникова-Ейдельмана [Електронний ресурс] / С. Д. Івасишен, Г. П. Івасюк // Доповiдi Національної академії наук України. - 2007. - № 9. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2007_9_3 Initial problems for a new class of systems, which unite the structures of Solonnikov-parabolic and Eidelman-parabolic systems, are considered. The theorem on a correct solvability of these problems in Holder spaces of rapidly growing functions is proved, and an estimate of the norms of solutions through the corresponding norms of right-hand members of a problem is obtained. For a correctness of such an estimate, the requirement of parabolicity of a system is not only sufficient, but also necessary.
|
3. |
Івасишен С. Параболічні початкові задачі Солонникова- Ейдельмана [Електронний ресурс] / С. Івасишен, Г. Івасюк // Вісник Львівського університету. Серія механіко-математична. - 2011. - Вип. 74. - С. 98-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mech_mat_2011_74_14
|
4. |
Івасюк Г. Світоглядно-філософські чинники формування суспільства (на прикладі Німеччини XIX-XX ст.) [Електронний ресурс] / Г. Івасюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2011. - Вип. 541-542. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2011_541-542_11
|
5. |
Івасюк Г. Взаємозумовленість мови, ментальності та ідентичності в процесі формування німецької нації [Електронний ресурс] / Г. Івасюк // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2015. - Вип. 740-741. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2015_740-741_20
|
6. |
Івасюк Г. Зовнішньополітичні передумови німецької єдності та дипломатична діяльність по її відновленню [Електронний ресурс] / Г. Івасюк // Історико-політичні проблеми сучасного світу. - 2013. - Т. 25-26. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ippss_2013_25-26_49
|
7. |
Івасюк Г. Становлення Німецької держави як наслідок та чинник формування системи міжнародних відносин [Електронний ресурс] / Г. Івасюк // Історико-політичні проблеми сучасного світу. - 2015. - Т. 29-30. - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ippss_2015_29-30_31
|
8. |
Жорницька Т. Використання хмарних технологій як створення інформаційного середовища для управління навчально-виховним процесом у гімназії [Електронний ресурс] / Т. Жорницька, Г. Івасюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3-4. - С. 145-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2017_3-4_20
|
9. |
Івасюк Г. Особливості та основні напрямки неореалізму у теорії міжнародних відносин [Електронний ресурс] / Г. Івасюк // Історико-політичні проблеми сучасного світу. - 2016. - Т. 33-34. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ippss_2016_33-34_9
|
10. |
Івасюк Г. О. Міжкультурна орієнтація як дидактично-методичний принцип на заняттях з німецької мови [Електронний ресурс] / Г. О. Івасюк // Мова. - 2018. - № 29. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_29_26 Окрім мовних засобів, для досягнення комунікативних цілей важливою є також міжкультурна компетенція, що полягає у розумінні реалій іноземної соціальної культури та побуту, власної та іншомовної картин світу. Саме тому до ключових принципів викладання іноземних мов належить також міжкультурна орієнтація. Мета дослідження - проаналізувати механізми реалізації принципу "міжкультурної орієнтації" на заняттях з німецької мови. Досліджено дидактично-методичний принцип "міжкультурної орієнтації". Предмет дослідження - реалізація принципу "міжкультурної орієнтації" на заняттях з німецької мови. У дослідженні було використано описовий та порівняльний методи. Запропоновано способи реалізації принципу "міжкультурної орієнтації" на заняттях з німецької мови. Висновки: викладання мови в міжкультурному контексті збільшує шанси на порозуміння в соціокультурно маркованих комунікативних ситуаціях і сприяє підвищенню мотивації студентів. Проведене дослідження та запропоновані висновки можуть бути корисними у практичному застосуванні для формування міжкультурної компетенції, толерантності та розширення світогляду студентів.
|
11. |
Івасюк Г. Ціннісні орієнтації німців у порівнянні з іншими народами як передумова зовнішньої політики Німеччини [Електронний ресурс] / Г. Івасюк // Історико-політичні проблеми сучасного світу. - 2019. - Т. 39. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ippss_2019_39_17
|
12. |
Івасюк Г. Кафедра неврології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького – історичні віхи [Електронний ресурс] / Г. Івасюк, Т. Негрич, Ю. Матвієнко, Н. Боженко, В. Криса // Праці наукового товариства ім. Шевченка. Медичні науки. - 2019. - Т. 55, № 1. - С. 149-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pntsh_lik_2019_55_1_15
|
13. |
Івасюк Г. Основні виклики сучасній зовнішній політиці Німеччини [Електронний ресурс] / Г. Івасюк // Історико-політичні проблеми сучасного світу. - 2020. - Т. 41. - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ippss_2020_41_12
|
14. |
Івасюк Г. О. Німецька ментальність у концептах та фразеології [Електронний ресурс] / Г. О. Івасюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Германська філологія. - 2020. - Вип. 823. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2020_823_21
|
15. |
Івасюк Г. О. Концепти "Europa" і "Toleranz" у сучасній німецькій лінгвокультурі [Електронний ресурс] / Г. О. Івасюк // Мова. - 2020. - № 34. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2020_34_9 Для кращого розуміння соціального процесу важливо досліджувати ідеологічно-марковану лексику, у якій він, власне, і знаходить своє відображення. Концепти EUROPA і TOLERANZ у МКС німців існують досить давно, проте в процесі суспільно-політичних трансформацій набули численних нових смислів. Уживання цих концептів у публічному полі зумовлює подальші ментальні та ціннісні зміни. Отже, актуальним є дослідження еволюції та смислової наповненості концептів EUROPA та TOLERANZ у німецькій лінгвокультурі. Мета роботи - проаналізувати значення концептів EUROPA і TOLERANZ у німецькій лінгвокультурі. Об'єкт дослідження - ідеологічно-маркована лексика німецької мови. Предмет дослідження - функціювання концептів EUROPA і TOLERANZ у МКС німецького народу. Описовий методі метод зіставного аналізу є основними у вивченні матеріалу. Результатом дослідження узуального простору концептів EUROPA і TOLERANZ у сучасній німецькій лінгвокультурі є такі висновки. Функціювання концептів EUROPA і TOLERANZ у МКС німців відображає суспільно політичний розвиток як Німеччини, так і загалом Європи. Проведене дослідження та запропоновані висновки можуть бути корисними як для формування міжкультурної компетенції та розширення світогляду студентів, так і для поглиблення взаєморозуміння в міжнародних відносинах.
|
16. |
Огуй О. Колірна ментальність у німецькому середньовіччі: принципи медієвістичної когнітивно-квантитативної зіставної реконструкції (на основі давньоверхньонімецьких і середньоверхньонімецьких текстів) [Електронний ресурс] / О. Огуй, О. Івасюк, Г. Івасюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Германська філологія. - 2021. - Вип. 831-832. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2021_831-832_3
|
17. |
Огуй О. Д. Християнська колірна символіка дорогоцінних каменів у середньовіччі в контексті нової концепції символа як синергійного лінгвокультурного гіперзнака [Електронний ресурс] / О. Д. Огуй, О. Я. Івасюк, Г. О. Івасюк // Медіафорум: аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент. - 2021. - Т. 9. - С. 275-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mfapim_2021_9_20
|
18. |
Івасюк Г. О. Архетип героя у сучасній німецькій мові [Електронний ресурс] / Г. О. Івасюк // Мова. - 2021. - № 36. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2021_36_11 У колективному несвідомому чи не кожного народу присутній архетип Героя, який знаходить своє відображення у мовній картині світу через відповідний концепт. Мета роботи - проаналізувати значення архетипу Героя у німецькій лінгвокультурі. Об'єкт дослідження - вживання лексеми HELD у німецькій мові. Предмет дослідження - синтагматичні і парадигматичні зв'язки лексеми HELD, а також смислова наповненість відповідного концепту у німецькій мові. У дослідженні ми опираємося на такі методи як аналітичний, описовий, індуктивний, а також, на соціологічний і логіко-психологічний прийоми та елементи дистрибутивного аналізу. Результат. Встановлено смислову наповненість архетипу Героя у сучасній німецькій лінгвокультурі. Висновки: у німецькому колективному несвідомому герой - це людина (чоловік), яка здійснює хоробрі чи надзвичайні, суспільно значимі вчинки, вирізняється моральними якостями, перш за все мужністю, безстрашністю та жертовністю, що приносить йому суспільне визнання та славу, а також робить його зразком для наслідування. В іншому розумінні, герой - це основна дійова особа певного твору. Практичне застосування. Результати дослідження можуть бути використані для формування міжкультурної компетенції студентів і для дослідження ментальності німецького народу.
|
19. |
Івасишен С. Д. Теореми типу Ліувілля для розв'язків однорідної модельної 2b-параболічної крайової задачі [Електронний ресурс] / С. Д. Івасишен, Г. П. Івасюк, Н. І. Коренюк, Т. М. Фратавчан // Буковинський математичний журнал. - 2020. - Т. 8, № 1. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmj_2020_8_1_12
|
20. |
Процах Н. П. Про задачі для рівнянь та систем рівнянь типу Ейдельмана [Електронний ресурс] / Н. П. Процах, Г. П. Івасюк, Т. М. Фратавчан // Буковинський математичний журнал. - 2022. - Т. 10, № 2. - С. 213-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmj_2022_10_2_19
|