Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ішутіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ішутіна О. Є. 
Використання інтерактивних технологій у моніторингу професійної лінгвометодичної компетентності студентів-філологів [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2015. - Вип. 2. - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2015_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.461 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ішутіна О. Є. 
Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.427 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ішутіна О. Є. 
Сутність і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 36. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.178 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ішутіна О. 
Технологія формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя української мови [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(2). - С. 182-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 809.398 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гаврілова Л. Г. 
Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови початкової школи засобами ІКТ [Електронний ресурс] / Л. Г. Гаврілова, О. В. Ябурова, О. Є. Ішутіна // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 300-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_26
Досліджено сутність професійної компетентності майбутніх учителів музики, визначено її структуру та проаналізовано основні компоненти. Запропоновано методичні підходи до використання мультимедійних навчальних засобів, у тому числі готової електронної продукції (мультимедійних підручників, навчально-методичних комплексів, енциклопедій, довідників, навчально-ігрових засобів тощо) та власних мультимедійних ресурсів (мультимедійного підручника з історії музичного мистецтва, електронного навчального посібника "Українська духовна музика", освітнього веб-сайту "Мультимедійні технології в музичній освіті"). Обгрунтовано методи та педагогічні умови навчання майбутніх учителів музики з використанням мультимедійних технологій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.018 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ішутіна О. 
Вивчення стану організації лінгвометодичного моніторингу у вишах України [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 6. - С. 137-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_6_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 835.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ішутіна О. 
Педагогічне моделювання як засіб формування методичної компетентності вчителя [Електронний ресурс] / О. Ішутіна, Є. Шаповалова // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2018. - Вип. 7. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2018_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.235 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ішутіна О. 
Формування навичок письма майбутніх учителів початкової школи в професійній підготовці [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2018. - Вип. 8(1). - С. 109-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2018_8(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.601 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ішутіна О. Є. 
Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(2). - С. 255-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(2)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ішутіна О. Є. 
Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 3(1). - С. 158-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_3(1)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ішутіна О. 
Електронне тестування як засіб моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ішутіна О. Є. 
Філософський діалог у системі методів формування лінгвометодичної компетентності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна, Д. О. Зайцева // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. Спец. вип.. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_sp
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ішутіна О. Є. 
Інтерактивні методи навчання як засіб розвитку комунікативних умінь молодших школярів [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна, О. В. Сиротенко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(2). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гаврілова Л. 
Упровадження цифрового порталу в професійну підготовку вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 15. - С. 12-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_15_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 708.306 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Єфіменко А. 
Робота з медіатекстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі як метод формування медіаграмотності молодших школярів [Електронний ресурс] / А. Єфіменко, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 14(1). - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_14(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.272 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гаврілова Л. 
Демократизація освітнього простору: досвід університетів України [Електронний ресурс] / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 14(2). - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_14(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.679 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гаврілова Л. Г. 
Цифрові форми міжкультурної комунікації в освіті: досвід реалізації проекту Еразмус+Жан Моне Модуль [Електронний ресурс] / Л. Г. Гаврілова, О. С. Бескорса, О. Є. Ішутіна // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 3. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_3_9
Наведено деякі аспекти впровадження навчального курсу "Міжкультурні комунікаційні студії", розробленого за проєктом Erasmus + Jean Monnet Module "Україна - ЄС: міжкультурна комунікація в освіті"/"Ukraine - EU: Intercultural Communication in Education" для здобувачів магістерського рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". Доведено, що включення до названого курсу окремої теми "Цифрова комунікація в освіті", наданої у формі дистанційного курсу, є актуальним в умовах стрімкої інформатизації та глобалізаційних процесів у суспільстві та освіті, а також майже тотального дистанційного навчання, спричиненого світовою пандемією COVID-19. Мета роботи - висвітлення структури та змісту дистанційного курсу, огляд основних форм цифрової комунікації, реалізованої в умовах дистанційного навчального середовища. Метод, на основі якого відбувалось проєктування дистанційного курсу, це так звана теорія п'яти етапів В. Кухаренка, В. Бикова та ін., що вміщує аналіз, проєктування, розвиток, виконання та оцінку. На сьогодні, описаний курс після проходження всіх етапів, перебуває у стані вдосконалення та оновлення матеріалів, зокрема онлайн сервісів для реалізації цифрової комунікації. Серед результатів дослідження: визначення місця дистанційного курсу "Цифрова комунікація в освіті" в структурі навчального курсу "Міжкультурні комунікаційні студії" в проєкті програми Еразмус+ напряму Жан Моне "Україна - ЄС: міжкультурна комунікація в освіті"; висвітлення структури та тематики курсу, основних компетентностей і результатів навчання, що мають бути сформованими за результатами вивчення курсу; опис змісту теоретичної частини, практичних занять, форм самостійної роботи здобувачів освіти. Виокремлено основні форми цифрової комунікації, серед яких: універсальні форми, форми наукової комунікації, навчальної цифрової та комунікації з використанням засобів мультимедіа. У висновках відзначено оцінку результатів навчання, надану студентами та сформульовано перспективи подальшого дослідження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.295 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Ішутіна О. Є. 
Європейський контекст упровадження медіаосвіти [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2022. - Вип. 1. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ішутіна О. Є. 
Е-портфоліо засобами Google Apps у структурі моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // CTE Workshop Proceedings. - 2014. - Vol. 2. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2014_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.488 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Хижняк І. А. 
Феномен медіаосвіти в професійно-педагогічному дискурсі [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк, О. Є. Ішутіна // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2020. - Вип. 55. - С. 6-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2020_55_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.16 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського