Пошуковий запит: (<.>A=Ішутіна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ішутіна О. Є. Використання інтерактивних технологій у моніторингу професійної лінгвометодичної компетентності студентів-філологів [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2015. - Вип. 2. - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2015_2_20
|
2. |
Ішутіна О. Є. Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_24
|
3. |
Ішутіна О. Є. Сутність і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 36. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_21
|
4. |
Ішутіна О. Технологія формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя української мови [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(2). - С. 182-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5(2)__21
|
5. |
Гаврілова Л. Г. Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови початкової школи засобами ІКТ [Електронний ресурс] / Л. Г. Гаврілова, О. В. Ябурова, О. Є. Ішутіна // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 300-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_26 Досліджено сутність професійної компетентності майбутніх учителів музики, визначено її структуру та проаналізовано основні компоненти. Запропоновано методичні підходи до використання мультимедійних навчальних засобів, у тому числі готової електронної продукції (мультимедійних підручників, навчально-методичних комплексів, енциклопедій, довідників, навчально-ігрових засобів тощо) та власних мультимедійних ресурсів (мультимедійного підручника з історії музичного мистецтва, електронного навчального посібника "Українська духовна музика", освітнього веб-сайту "Мультимедійні технології в музичній освіті"). Обгрунтовано методи та педагогічні умови навчання майбутніх учителів музики з використанням мультимедійних технологій.
|
6. |
Ішутіна О. Вивчення стану організації лінгвометодичного моніторингу у вишах України [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 6. - С. 137-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_6_18
|
7. |
Ішутіна О. Педагогічне моделювання як засіб формування методичної компетентності вчителя [Електронний ресурс] / О. Ішутіна, Є. Шаповалова // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2018. - Вип. 7. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2018_7_9
|
8. |
Ішутіна О. Формування навичок письма майбутніх учителів початкової школи в професійній підготовці [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2018. - Вип. 8(1). - С. 109-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2018_8(1)__13
|
9. |
Ішутіна О. Є. Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(2). - С. 255-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(2)__37
|
10. |
Ішутіна О. Є. Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 3(1). - С. 158-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_3(1)__22
|
11. |
Ішутіна О. Електронне тестування як засіб моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів [Електронний ресурс] / О. Ішутіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_1_19
|
12. |
Ішутіна О. Є. Філософський діалог у системі методів формування лінгвометодичної компетентності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна, Д. О. Зайцева // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. Спец. вип.. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_sp
|
13. |
Ішутіна О. Є. Інтерактивні методи навчання як засіб розвитку комунікативних умінь молодших школярів [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна, О. В. Сиротенко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(2). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(2)__9
|
14. |
Гаврілова Л. Упровадження цифрового порталу в професійну підготовку вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 15. - С. 12-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_15_4
|
15. |
Єфіменко А. Робота з медіатекстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі як метод формування медіаграмотності молодших школярів [Електронний ресурс] / А. Єфіменко, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 14(1). - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_14(1)__14
|
16. |
Гаврілова Л. Демократизація освітнього простору: досвід університетів України [Електронний ресурс] / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 14(2). - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_14(2)__3
|
17. |
Гаврілова Л. Г. Цифрові форми міжкультурної комунікації в освіті: досвід реалізації проекту Еразмус+Жан Моне Модуль [Електронний ресурс] / Л. Г. Гаврілова, О. С. Бескорса, О. Є. Ішутіна // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 3. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_3_9 Наведено деякі аспекти впровадження навчального курсу "Міжкультурні комунікаційні студії", розробленого за проєктом Erasmus + Jean Monnet Module "Україна - ЄС: міжкультурна комунікація в освіті"/"Ukraine - EU: Intercultural Communication in Education" для здобувачів магістерського рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". Доведено, що включення до названого курсу окремої теми "Цифрова комунікація в освіті", наданої у формі дистанційного курсу, є актуальним в умовах стрімкої інформатизації та глобалізаційних процесів у суспільстві та освіті, а також майже тотального дистанційного навчання, спричиненого світовою пандемією COVID-19. Мета роботи - висвітлення структури та змісту дистанційного курсу, огляд основних форм цифрової комунікації, реалізованої в умовах дистанційного навчального середовища. Метод, на основі якого відбувалось проєктування дистанційного курсу, це так звана теорія п'яти етапів В. Кухаренка, В. Бикова та ін., що вміщує аналіз, проєктування, розвиток, виконання та оцінку. На сьогодні, описаний курс після проходження всіх етапів, перебуває у стані вдосконалення та оновлення матеріалів, зокрема онлайн сервісів для реалізації цифрової комунікації. Серед результатів дослідження: визначення місця дистанційного курсу "Цифрова комунікація в освіті" в структурі навчального курсу "Міжкультурні комунікаційні студії" в проєкті програми Еразмус+ напряму Жан Моне "Україна - ЄС: міжкультурна комунікація в освіті"; висвітлення структури та тематики курсу, основних компетентностей і результатів навчання, що мають бути сформованими за результатами вивчення курсу; опис змісту теоретичної частини, практичних занять, форм самостійної роботи здобувачів освіти. Виокремлено основні форми цифрової комунікації, серед яких: універсальні форми, форми наукової комунікації, навчальної цифрової та комунікації з використанням засобів мультимедіа. У висновках відзначено оцінку результатів навчання, надану студентами та сформульовано перспективи подальшого дослідження.
|
18. |
Ішутіна О. Є. Європейський контекст упровадження медіаосвіти [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2022. - Вип. 1. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_1_26
|
19. |
Ішутіна О. Є. Е-портфоліо засобами Google Apps у структурі моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна // CTE Workshop Proceedings. - 2014. - Vol. 2. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2014_2_16
|
20. |
Хижняк І. А. Феномен медіаосвіти в професійно-педагогічному дискурсі [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк, О. Є. Ішутіна // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2020. - Вип. 55. - С. 6-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2020_55_3
|
| |