Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Аверіна К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Аверіна К. С. 
Вплив соціального середовища на внутрішні та зовнішні комунікації у ВНЗ [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Моделювання регіональної економіки. - 2011. - № 2. - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2011_2_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Аверіна К. С. 
Концептуалізація моделі діагностики культуротворчого зростання майбутнього педагога в умовах полікультурної освіти [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 736.262 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Аверіна К. С. 
Формування моральної свідомості та поведінки дошкільників із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна, Ю. С. Стаднік, С. В. Лифар // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 47. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_47_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.758 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Аверіна К. С. 
Психологічні механізми збереження виховного потенціалу сучасної сім’ї [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна, А. В. Канівець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 48. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_48_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.414 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Аверіна К. С. 
Сучасна криза ідентичності: активність особистості чи шлях до сингулярності [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2017. - Вип. 15. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_15_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 57.892 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Аверіна К. С. 
Методологічні орієнтири процесу oсвiтньoї iнтеграцiї дiтей з психoфiзичними пoрушеннями [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна, С. В. Біла, К. О. Севастьянова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 53. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_53_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Аверіна К. С. 
Розвиток соціальної компетентності фахівців соціономічних професій в контексті інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Соціально-гуманітарний вісник. - 2020. - Вип. 34. - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2020_34_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Аверіна К. 
Теоретико-методологічні засади дослідження соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій: міждисциплінарний дискурс [Електронний ресурс] / К. Аверіна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2019. - Вип. 4. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2019_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Аверіна К. С. 
Соціально-комунікативні аспекти розвитку соціальної активності майбутнього фахівця соціономічної професії [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 58-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2019_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Аверіна К. 
Мотивація як педагогічний чинник розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій в навчальній і позанавчальної діяльності [Електронний ресурс] / К. Аверіна // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 236-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 702.355 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Аверіна К. С. 
Участь у просоціальній діяльності як складова розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 12. - С. 10-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2020_12_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 792.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Аверіна К. С. 
Гармонізація відносин університет-студент засобами позанавчальної соціальної активності фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 14. - С. 10-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2020_14_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.186 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Аверіна К. С. 
Аналіз ціннісно-мотиваційних факторів соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2020_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.841 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Аверіна К. 
Специфіка професійного самовизначення майбутніх фахівців cоціономічних професій [Електронний ресурс] / К. Аверіна // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2020_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.195 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Аверіна К. С. 
Концептуалізація педагогічної системи розвитку соціальної активності здобувачів соціономічних професій в сучасному ЗВО [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 77. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_77_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.217 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Аверіна К. 
Актуальні аспекти розвитку соціально-комунікативної активності здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / К. Аверіна // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2021. - Вип. 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2021_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 530.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Аверіна К. С. 
Формування soft skills як дескриптор якості сучасної вищої освіти [Електронний ресурс] / К. С. Аверіна, О. В. Байрамова, Т. С. Япринець // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_39_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.162 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського