Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Акопян Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Панасенко Г. 
Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів у немовних вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Г. Панасенко, Т. Акопян // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_9
Обгрунтовано актуальність професійно орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов у немовних ВНЗ, який передбачає формування у студентів навичок іншомовного спілкування в конкретних професійних, ділових, наукових сферах та ситуаціях з урахуванням особливостей професійного мислення. Окреслено особливості дисципліни "Іноземна мова". Визначено мету навчання іноземних мов у немовних ВНЗ. Зазначено, що професійно орієнтоване навчання потребує інтеграції дисципліни "Іноземна мова" з профілюючими предметами; ставить перед викладачем іноземної мови завдання навчити майбутнього спеціаліста на підставі міжпредметних зв'язків використовувати іноземну мову як засіб систематичного розширення своїх професійних знань, передбачає використання форм і методів навчання, які допомагають сформувати необхідні професійні вміння та навички майбутнього спеціаліста. Виокремлено структурні складові компонента-змісту моделі професійно орієнтованого навчання іноземної мови. Виділено види професійно орієнтованої іншомовної компетенції як результату професійно орієнтованого навчання іноземної мови. Наголошено на важливій ролі соціокультурного компоненту у змісті навчання іноземної мови.Констатовано, що оволодіння студентами іншомовним спілкуванням - це досягнення професійної іншомовної комунікативної компетенції, рівень розвитку якої повинен забезпечити можливість ефективного спілкування в професійній сфері життєдіяльності майбутнього фахівця.Обоснована актуальность профессионально ориентированного подхода в обучении иностранным языкам в неязыковых вузах, который предусматривает формирование у студентов навыков иноязычного общения в конкретных профессиональных, деловых, научных сферах и ситуациях с учетом особенностей профессионального мышления. Очерчены особенности дисциплины "Иностранный язык". Определена цель обучения иностранным языкам в неязыковых вузах. Указано, что профессионально ориентированное обучение требует интеграции дисциплины "Иностранный язык" с профилирующими предметами; ставит перед преподавателем иностранного языка задачу научить будущего специалиста на основе межпредметных связей использовать иностранный язык как средство систематического расширения своих профессиональных знаний, предусматривает использование форм и методов обучения, помогающих сформировать необходимые профессиональные умения и навыки будущего специалиста. Названы структурные составляющие компонента-содержания модели профессионально ориентированногообучения иностранному языку. Выделены виды профессионально ориентированной иноязычной компетенции как результата профессионально ориентированного обучения иностранному языку. Отмечено важную роль социокультурного компонента в содержании обучения иностранному языку. Констатировано, что овладение студентами иноязычным общением - это достижение профессиональной иноязычной коммуникативной компетенции, уровень развития которой должен обеспечить возможность эффективного общения в профессиональной сфере жизнедеятельности будущего специалиста.The urgency of professionally-oriented approach in teaching foreign languages in non-language university, which provides for the formation of students' foreign language communication skills of specific vocational, business, academic areas and situations taking into account the peculiarities of professional thinking. Been outlined features of the discipline "foreign language". Set a goal of foreign language teaching in non-language universities. Indicated that professionally-oriented learning requiresthe integration of discipline "Foreign Language" with specialist subjects; confronts the task of foreign language teachers teach future specialists on the basis of interdisciplinary relationships use the foreign language as a means to systematically increase their professional knowledge, involves the use of forms and methods that help to form necessary professional skills of future specialists. Named structural components of the component-based content model professionally-oriented foreign language teaching. Kinds of professionally-oriented foreign language competence as a result of professionally-oriented foreign language teaching. The important role of socio-cultural component in the content of foreign language teaching. It was found that the masteryof foreign-language students of communication - an achievement of professional foreign language communicative competence, level of development which should provide for effective communication in the professional sphere of life of future specialists.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.259 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського