![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Акуленко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Акуленко І. Актуальні тенденції та впливи в теорії та практиці професійної підготовки майбутнього вчителя математики [Електронний ресурс] / І. Акуленко // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_4 Розглянуто актуальні тенденції та впливи, що спричинюють сучасний стан підготовки майбутнього вчителя математики. Виявлено такі проблемні моменти у чинній вітчизняній системі підготовки майбутніх учителів математики: недостатня сформованість ціннісного ставлення студентів до професії вчителя; наявність формалізму та “інерційності” у змісті, процесі й оцінюванні результатів підготовки майбутнього фахівця, значного розриву між теоретичною та практичною підготовкою студентів – майбутніх учителів математики; недосконалість системи моніторингу та оцінювання якості підготовки (у тому числі й методичної) майбутніх учителів математики. Окреслено ті з них, що мають негативний вплив. Запропоновано один із можливих шляхів подолання виявлених “проблемних зон” у методичній підготовці майбутнього вчителя математики. Рассмотрены актуальные тенденции и влияния, которые вызывают современное состояние подготовки будущего учителя математики. Выявлены следующие проблемные моменты в действующей отечественной системе подготовки будущих учителей математики: недостаточная сформированность ценностного отношения студентов к профессии учителя; наличие формализма и "инерционности" в смысле, процессе и оценке результатов подготовки будущего специалиста, значительного разрыва между теоретической и практической подготовкой студентов – будущих учителей математики; несовершенство системы мониторинга и оценки качества подготовки (в том числе и методической) будущих учителей математики. Определены те из них, которые имеют негативное влияние. Предложен один из возможных путей преодоления выявленных "проблемных зон" в методической подготовке будущего учителя математики. The article discusses some of the current trends that affect the current state of future math teacher’s professional training. Those that have a negative impact were marked. One of the possible ways to overcome identified “problem areas” in the methodical preparation of future mathematics teacher is proposed.
| 2. |
Акуленко І. Компонування змісту методичної підготовки майбутнього вчителя до навчання математики в класах економічного профілю [Електронний ресурс] / І. Акуленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 125. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_125_12
| 3. |
Акуленко І. Цільовий блок компетентнісно орієнтованої моделі методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи [Електронний ресурс] / І. Акуленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__6
| 4. |
Акуленко І. Структурування та змістове наповнення навчальної програми дисципліни "Методика навчання математики в профільній школі" [Електронний ресурс] / І. Акуленко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(1). - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(1)__3
| 5. |
Позур В. В. Вплив мультипробіотика "Симбітер ацидофільний” на мікрофлору кишечника та функціональну активність перитонеальних макрофагів щурів із глутаматним ожирінням [Електронний ресурс] / В. В. Позур, М. П. Рудик, Т. М. Сергійчук, В. М. Святецька, І. В. Акуленко, Д. С. Янковський, Г. С. Димент, Т. В. Берегова, Л. І. Остапченко // Біологічні студії. - 2016. - Т. 10, № 1. - С. 61-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bist_2016_10_1_8
| 6. |
Акуленко І. Особливості компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи [Електронний ресурс] / І. Акуленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 122. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_122_10
| 7. |
Тарасенкова Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики [Електронний ресурс] / Н. Тарасенкова, І. Акуленко // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_3_11 Розглянуто місце і роль методичних компетентностей у системі професійної підготовки вчителя математики. Проведено аналіз їх структури, виділено та охарактеризовано гносеологічний, аксіологічний, праксеологічний, професійно-особистісний компоненти, рівні їх сформованості. Особливу увагу звернено на деталізацію підходів та особливості конструювання блоків кейс-методу; наведено приклади набору методичних завдань для побудови кластера. Відзначено, що результатом системи методичної підготовки майбутніх фахівців повинні бути здатність і готовність молодого фахівця до їх ефективного застосування в практиці навчання математики, тобто такий комплекс методичних компетентностей, який визначається фаховими функціями і типовими завданнями професійної діяльності вчителя математики. Доцільним, на думку авторів,у процесі формування методичних компетентностей студентів є використання семіотичної, імітаційної, соціальної моделей організації навчання.Рассмотрены место и роль методических компетенций в системе профессиональной подготовки учителя математики. Проведен анализ их структуры, выделены и охарактеризованы гносеологический, аксиологический, праксеологический, профессионально-личностный компоненты, уровни их сформированности. Особое внимание обращено на детализацию подходов и особенности конструирования блоков кейс-метода; приведены примеры набора методических задач для построения кластера. Отмечено, что результатом системы методической подготовки будущих специалистов должны быть способность и готовность молодого специалиста к их эффективному применению в практике обучения математике, то есть такой комплекс методических компетенций, который определяется профессиональными функциями и типовыми заданиями профессиональной деятельности учителя математики. Целесообразным, по мнению авторов, в процессе формирования методических компетенций студентов является использование семиотической, имитационной, социальной моделей организации обучения.The article deals with math teachers' competence in methods of teaching, with role and place of such competence in professional training, with their structure.
| 8. |
Акуленко І. Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / І. Акуленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_3
| 9. |
Акуленко І. А. Праксеологічно-діяльнісний підхід як методологічна основа компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики [Електронний ресурс] / І. А. Акуленко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 46. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_46_3
| 10. |
Кузьмінський А. І. Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_3
| 11. |
Акуленко І. А. Теоретичні основи підготовки майбутнього вчителя математики до організації проектної діяльності школярів [Електронний ресурс] / І. А. Акуленко, О. Е. Жидков // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_4
| 12. |
Акуленко І. А. Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення [Електронний ресурс] / І. А. Акуленко, К. М. Гнезділова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(1). - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(1)__3
| 13. |
Акуленко І. В. Вплив антибіотикотерапії на загальну кількість оксалатдеградувальної мікробіоти у кишковому тракті щурів [Електронний ресурс] / І. В. Акуленко, М. Ю. Корбуш, В. О. Стецька, Т. М. Сергійчук, Г. М. Толстанова, Н. М. Степанова // Мікробіологія і біотехнологія. - 2019. - № 2. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MiB_2019_2_5 Мета роботи - дослідити зміни загальної кількості оксалатдеградувальних бактерій за модельованого дисбіозу у щурів. Об'єктом дослідження були зміни загальної кількості оксалатдеградувальної мікробіоти фекального та пристінкового біоптатів товстої та тонкої кишок щурів самців лінії Wistar (маса 170 - 200 г, n = 7). Коктейль ампіциліну (75 мг/кг) з метронідазолом (50 мг/кг) вводили per os 1 раз на добу, впродовж 3 днів. Динаміку змін мікробіоти оцінювали одразу після відміни введення антимікробних препаратів та на 18, 29, 59 день від початку експерименту. Мікробіологічний аналіз фекального (КУО/г) та пристінкового (КУО/см<^>2) біоптатів щурів здійснювали бактеріологічним шляхом за висіву відповідних розведень на елективні середовища. Результати наведено у вигляді <$EM~symbol С~m> lg КУО/г (см<^>2). Кількість бактерій, що висівалася з фекального біоптату на високоселективному середовищі Oxalate Medium (5 г/л Na2C2O4), знижувалася на 29-й день експерименту з <$E6,22~symbol С~0,20> до <$E4,37~symbol С~0,80> lg КУО/г (P << 0,05) і залишалася нижчою за показники у відповідній контрольній групі на 59-й день експерименту. Достовірне зниження кількості оксалатдеградувальної мікробіоти (з <$E7,05~symbol С~0,35> до <$E5,13~symbol С~0,05> lg КУО/см<^>2, P << 0,05) реєстрували у пристінковому біоптаті товстої кишки на 59-й день експерименту. Проте у пристінковому біоптаті тонкої кишки їх кількість була в межах контрольних значень. Кількість анаеробних цукролітичних бактерій родів Lactobacillus, Bifidobacterium, що здатні метаболізувати оксалат, залишалася в межах контрольних значень у фекальному та пристінковому біоптатах товстої та тонкої кишок впродовж всього періоду спостереження після відміни антибіотиків. Висновок: за антибіотикоасоційованого дисбіозу відбувається зниження загальної кількості оксалатдеградувальних бактерій, що прогресує в часі і може стати причиною утворення оксалатних конкрементів.
| 14. |
Акуленко І. А. Методична аналітико-синтетична діяльність майбутнього вчителя математики профільної школи [Електронний ресурс] / І. А. Акуленко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 202-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_41
| 15. |
Акуленко І. Залежність кількісного вмісту оксалатдеградувальних бактерій у фекальному біоптаті щурів від кількості оксалатів в раціоні харчування [Електронний ресурс] / І. Акуленко, В. Стецька, Т. Сергійчук, Г. Толстанова, Н. Степанова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Біологія. - 2018. - Вип. 1. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_biol_2018_1_11
| 16. |
Акуленко І. А. Якості методичної підготовки майбутнього вчителя математики засобами навчально-методичних задач [Електронний ресурс] / І. А. Акуленко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_4
| 17. |
Дзюбенко Н. Колонізація оксалатдеградуючими бактеріями товстої кишки хворих на рецидивуючий пієлонефрит та її зв'язок з прийомом антибактеріальних лікарських засобів (пілотне дослідження) [Електронний ресурс] / Н. Дзюбенко, Н. Сташевська, Г. Толстанова, Т. Сергійчук, І. Акуленко, Н. Степанова // Український журнал нефрології та діалізу. - 2016. - № 3. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzhn_2016_3_6
| 18. |
Акуленко І. А. Особливості розгортання змісту математичної підготовки учнів базової школи в Об’єднаних Арабських Еміратах (змістова лінія "Числа і вирази”) [Електронний ресурс] / І. А. Акуленко, Г. Б. Побірченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 208. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_208_3
|
|
|