Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Андрейко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Андрейко І. Структура та опір руйнуванню сталей у різних зонах залізничних коліс [Електронний ресурс] / І. Андрейко, В. Кулик, О. Осташ, І. Узлов, О. Бабаченко // Машинознавство. - 2008. - № 5. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2008_5_4
| 2. |
Бабченко О. Опір крихкому руйнуванню вакуумованої колісної сталі [Електронний ресурс] / О. Бабченко, О. Осташ, І. Андрейко, В. Кулик, Г. Кононенко // Машинознавство. - 2009. - № 2. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2009_2_7
| 3. |
Андрейко І. Моніторинг експлуатаційної деградації авіаконструкцій [Електронний ресурс] / І. Андрейко, Ю. Головатюк // Вісник Тернопільського національного технічного університету. - 2013. - № 3. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tstub_2013_3_29
| 4. |
Андрейко І. Дослідження пошкоджуваності поверхні кочення залізничних коліс [Електронний ресурс] / І. Андрейко, В. Кулик, В. Прокопець // Машинознавство. - 2011. - № 1-2. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2011_1-2_10
| 5. |
Осташ О. П. Корозійно-циклічна тріщиностійкість сталей залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, В. В. Кулик // Наукові нотатки. - 2011. - Вип. 32. - С. 286-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2011_32_51
| 6. |
Осташ О. П. Нова концепція розроблення сталей для високоміцних залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, В. В. Кулик // Наукові нотатки. - 2013. - Вип. 41(1). - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2013_41_33
| 7. |
Андрейко І. М. Міцність та циклічна тріщиностійкість литих графітизованих сталей [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик, О. П. Осташ, В. Б. Бубликов, Д. С. Козак // Металознавство та обробка металів. - 2013. - № 4. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2013_4_9 Досліджено вплив вмісту 0,14 - 0,33 % марганцю і 0,85 - 1,37 % кремнію на структуру матриці та графітної фази, а також механічні характеристики литих графітизованих сталей, що містять 1,19 - 1,25 % вуглецю. Встановлено, що за характеристиками міцності і циклічної в'язкості руйнування у литому стані оптимальними є графітизовані сталі з вмістом 1,19 % вуглецю, 0,94 % кремнію і 0,33 % марганцю.
| 8. |
Осташ О. П. Діагностика технічного стану авіаконструкцій після довготривалої експлуатації [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, Д. С. Ківа, В. М. Учанін, О. І. Семенець, І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк // Техническая диагностика и неразрушающий контроль. - 2013. - № 2. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TDNK_2013_2_4 Обгрунтовано необхідність врахування деградації конструкційних матеріалів під час оцінювання залишкового ресурсу елементів авіаконструкцій після довготривалої експлуатації. Надано результати дослідження деградації властивостей алюмінієвих сплавів типу Д16 і В95 обшивки крила літака Ан-12 після експлуатації впродовж 40 років, яка проявляється, у першу чергу, у зниженні їх пластичності (відносного видовження <$E delta>) і характеристик циклічної тріщиностійкості (порога втоми <$E DELTA K sub th>) і циклічної в'язкості руйнування <$E DELTA K sub fc>). Показано, що зниження механічних характеристик цих сплавів пов'язане зі змінами їх тонкої структури і мікромеханізмів руйнування, які залежать від навантаженості різних зон крила. Встановлено, що за зміною питомої електропровідності деградованих сплавів можна виконувати достовірний моніторинг цього процесу. Представлено прилади для вихрострумового неруйнівного контролю деградації структури і механічних характеристик алюмінієвих сплавів. Констатовано, що необхідно створювати нову базу даних про кореляційні залежності механічних і фізичних характеристик конструкційних алюмінієвих сплавів після тривалої експлуатації, оскільки наявні довідникові дані, одержані для термооброблених сплавів у стані постачання, для цього непридатні.
| 9. |
Осташ О. П. Вплив тривалої експлуатації на структуру і фізико-механічні властивості алюмінієвих сплавів типу Д16 і В95 [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, Л. І. Маркашова, Ю. В. Головатюк, О. І. Семенець, Л. Б. Ковальчук // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2013. - Т. 49, № 1. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2013_49_1_4 Встановлено факт деградації властивостей алюмінієвих сплавів типу Д16 і В95 обшивки крила літака Ан-12 після тривалої експлуатації впродовж 40 років, яка проявляється, у першу чергу, у зниженні їх пластичності (відносного видовження) і характеристик циклічної тріщиностійкості (порога втоми і циклічної в'язкості руйнування). Виявлено, що погіршення механічних характеристик цих сплавів пов'язане зі змінами їх тонкої структури і мікромеханізмів руйнування, які залежать від навантаженості різних зон крила. Встановлено, що за зміною питомої електропровідності деградованих сплавів можна контролювати цей процес.
| 10. |
Кулик В. В. Оцінювання пошкоджуваності залізничних коліс в умовах контактної втоми з урахуванням локального нагріву поверхні кочення [Електронний ресурс] / В. В. Кулик, І. М. Андрейко, В. В. Віра // Металознавство та термічна обробка металів. - 2016. - № 4. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtom_2016_4_7
| 11. |
Осташ О. П. Визначення розміру втомної зони передруйнування методом фазозсувної інтерферометрії [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, Л. І. Муравський, Т. І. Вороняк, А. Б. Кметь, І. М. Андрейко, В. В. Віра // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2010. - Т. 46, № 6. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2010_46_6_11
| 12. |
Андрейко І. М. Температурна залежність механічних характеристик колісних сталей [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2011. - Т. 47, № 1. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2011_47_1_20
| 13. |
Андрейко І. М. Опір корозійно-втомному руйнуванню сталей залізничних коліс [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик, О. П. Осташ // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2011. - Т. 47, № 5. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2011_47_5_7
| 14. |
Андрейко І. М. Низькотемпературна циклічна тріщиностійкість деградованих алюмінієвих сплавів типу В95 [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк, Л. Б. Ковальчук, О. І. Семенець, О. П. Осташ // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 3. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_3_3 Досліджено характеристики циклічної тріщиностійкості (ЦТ) сплавів В95пчТ1 у вихідному стані та після модельної деградації, а також В95Т1 після експлуатації 40 років у верхній обшивці крила літака АН-12 за кімнатної і низької (<$E-60~symbol Р roman C>) температур. Зафіксовано зниження характеристик ЦТ обох деградованих сплавів у порівнянні з вихідним станом та виявлено низькотемпературне окрихчення сплаву В95Т1. Проаналізовано роль інтерметалідних включень у падінні характеристик ЦТ сплавів типу В95 після експлуатаційної деградації.
| 15. |
Осташ О. П. Вплив гальмування на мікроструктуру і механічну поведінку сталей залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, В. В. Кулик, В. І. Ваврух // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 5. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_5_4 Досліджено зміну мікроструктури, мікромеханізму руйнування та характеристик циклічної тріщиностійкості сталей високо- (типу КП-Т) та середньоміцних (типу КП-2) залізничних коліс за умов, що моделюють гальмування пари колесо - рейка. Показано, що в зоні контакту їх вихідна перлітна структура трансформується в мартенситну, а вихідні стискальні залишкові напруження II роду змінюються на розтягальні тим сильніше, що вищі вміст вуглецю в сталі та швидкість її охолодження. Ці процеси зумовлюють реалізацію низькоенергоємного відкольного міжзеренного механізму руйнування сталей за циклічного навантаження і значне (~ удвічі) зниження їх циклічної в'язкості руйнування <$EDELTA K sub fc>.
| 16. |
Осташ О. П. Низькотемпературна і корозійна циклічна тріщиностійкість алюмінієвих сплавів Д16АТНВ і В95Т1 після тривалої експлуатації [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк, О. І. Семенець, Л. Б. Ковальчук // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2014. - Т. 50, № 3. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2014_50_3_6 Досліджено циклічну тріщиностійкість зразків алюмінієвих сплавів Д16АТНВ і В95Т1, вирізаних уздовж (ДП-зразки) і поперек (ПД-зразки) напряму вальцювання листів обшивки різних зон крила літака Ан-12 після експлуатації протягом 40 років. Випробовували у повітрі за температур 20 і -<$E60~symbol Р roman C> та у корозивному середовищі (3,5 %-ий розчин NaCl). Встановлено, що характер впливу низької температури і корозивного середовища на поріг втоми <$EDELTA K sub th> і циклічну в'язкість руйнування <$EDELTA K sub fc> для сплаву Д16АТНВ якісно подібний, а для сплаву В95Т1 суттєво інший у порівнянні зі встановленим для сплавів типу Д16 і В95 у вихідному стані (постачання).
| 17. |
Осташ О. П. Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, В. Г. Анофрієв, І. М. Андрейко, Л. А. Мурадян, В. В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 6. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_6_3 За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них - вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності та твердості (зносотривкості), а й опірність тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками циклічної тріщиностійкості за умов нормального відриву і поперечного зсуву.
| 18. |
Кулик В. В. Вплив експлуатаційних факторів на роботоздатність графітизованої сталі [Електронний ресурс] / В. В. Кулик, І. М. Андрейко, В. І. Ваврух // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2015. - Т. 51, № 3. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2015_51_3_12 Порівняно закономірності впливу високих (до 800 <^>oC) і низьких (до - 40<^>oC) температур і корозивного середовища на механічні характеристики графітизованої сталі і відомих колісних марок 2 і Т. Виявлено, що зниження температури аустенітизації та стрімке зростання високотемпературної пластичності сталей забезпечують сприятливіші умови для утворення дефектів типу повзун на поверхні кочення залізничних коліс. Встановлено, що графітизована сталь за низьких температур (до - 40<^>oC) не схильна до низькотемпературного окрихчення, а корозивне середовище не впливає на її циклічну тріщиностійкість.
| 19. |
Андрейко І. М. Анізотропія циклічної тріщиностійкості алюмінієвих сплавів після тривалої експлуатації [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк, О. П. Осташ, О. І. Семенець, Л. Б. Ковальчук // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2016. - Т. 52, № 1. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2016_52_1_13 Досліджено характеристики циклічної тріщиностійкості зразків алюмінієвих сплавів Д16АТНВ і В95Т1, вирізаних уздовж (ДП-зразки) і поперек (ПД-зразки) напряму вальцювання листів обшивки з різних зон крила літака Ан-12 після експлуатації 40 років. Встановлено, що у порівнянні зі станом постачання після тривалої експлуатації для них характерний прояв "оберненої анізотропії", коли швидкість росту втомної макротріщини в ДП-зразках вища, ніж у ПД-зразках. Вона по-різному може проявлятися залежно від системи легування Al - Cu - Mg (сплав типу Д16) або Al - Zn - Mg - Cu (сплав типу В95) за випробувань у повітрі за кімнатної і низької (-60 oC) температур та в корозивному середовищі.
| 20. |
Андрейко І. М. Вплив складу і структури на механічні властивості заевтектоїдних графітизованих сталей [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик, І. В. Акімов, І. П. Волчок, В. В. Віра // Металознавство та обробка металів. - 2016. - № 4. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2016_4_3 Досліджено вплив вуглецю (1,21 - 1,95 %), кремнію (0,66 - 1,73 %), марганцю (0,20 - 0,78 %), міді (1,35 - 4,05 %) за умов легування алюмінієм, хромом, ванадієм і молібденом на структуру матриці і графітної фази, а також механічні характеристики заевтектоїдних графітизованих сталей (ГС). Оцінено залежність мікроструктури ГС від об'ємної частки структурних складовихметалевої основи і графітової фази. Встановлено, що за одночасного зростання міцності, твердості та пластичності ГС, циклічна тріщиностійкість змінюється немонотонно. Для ГС з графітовою фазою, одержаною вже у процесі їх кристалізації, підтверджено особливості мікромеханізму руйнування графітових включень.
| | |
|
|