Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (28)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Андрейко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Андрейко І. 
Струк­тура та опір руйнуванню сталей у різних зонах заліз­нич­них коліс [Електронний ресурс] / І. Андрейко, В. Кулик, О. Осташ, І. Узлов, О. Бабаченко // Машинознавство. - 2008. - № 5. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2008_5_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бабченко О. 
Опір крихкому руйнуванню вакуумованої колісної сталі [Електронний ресурс] / О. Бабченко, О. Осташ, І. Андрейко, В. Кулик, Г. Кононенко // Машинознавство. - 2009. - № 2. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2009_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.945 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Андрейко І. 
Моніторинг експлуатаційної деградації авіаконструкцій [Електронний ресурс] / І. Андрейко, Ю. Головатюк // Вісник Тернопільського національного технічного університету. - 2013. - № 3. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tstub_2013_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.357 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Андрейко І. 
Дослідження пошкоджуваності поверхні кочення залізничних коліс [Електронний ресурс] / І. Андрейко, В. Кулик, В. Прокопець // Машинознавство. - 2011. - № 1-2. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2011_1-2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 822.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Осташ О. П. 
Корозійно-циклічна тріщиностійкість сталей залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, В. В. Кулик // Наукові нотатки. - 2011. - Вип. 32. - С. 286-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2011_32_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.108 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Осташ О. П. 
Нова концепція розроблення сталей для високоміцних залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, В. В. Кулик // Наукові нотатки. - 2013. - Вип. 41(1). - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2013_41_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Андрейко І. М. 
Міцність та циклічна тріщиностійкість литих графітизованих сталей [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик, О. П. Осташ, В. Б. Бубликов, Д. С. Козак // Металознавство та обробка металів. - 2013. - № 4. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2013_4_9
Досліджено вплив вмісту 0,14 - 0,33 % марганцю і 0,85 - 1,37 % кремнію на структуру матриці та графітної фази, а також механічні характеристики литих графітизованих сталей, що містять 1,19 - 1,25 % вуглецю. Встановлено, що за характеристиками міцності і циклічної в'язкості руйнування у литому стані оптимальними є графітизовані сталі з вмістом 1,19 % вуглецю, 0,94 % кремнію і 0,33 % марганцю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.543 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Осташ О. П. 
Діагностика технічного стану авіаконструкцій після довготривалої експлуатації [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, Д. С. Ківа, В. М. Учанін, О. І. Семенець, І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк // Техническая диагностика и неразрушающий контроль. - 2013. - № 2. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TDNK_2013_2_4
Обгрунтовано необхідність врахування деградації конструкційних матеріалів під час оцінювання залишкового ресурсу елементів авіаконструкцій після довготривалої експлуатації. Надано результати дослідження деградації властивостей алюмінієвих сплавів типу Д16 і В95 обшивки крила літака Ан-12 після експлуатації впродовж 40 років, яка проявляється, у першу чергу, у зниженні їх пластичності (відносного видовження <$E delta>) і характеристик циклічної тріщиностійкості (порога втоми <$E DELTA K sub th>) і циклічної в'язкості руйнування <$E DELTA K sub fc>). Показано, що зниження механічних характеристик цих сплавів пов'язане зі змінами їх тонкої структури і мікромеханізмів руйнування, які залежать від навантаженості різних зон крила. Встановлено, що за зміною питомої електропровідності деградованих сплавів можна виконувати достовірний моніторинг цього процесу. Представлено прилади для вихрострумового неруйнівного контролю деградації структури і механічних характеристик алюмінієвих сплавів. Констатовано, що необхідно створювати нову базу даних про кореляційні залежності механічних і фізичних характеристик конструкційних алюмінієвих сплавів після тривалої експлуатації, оскільки наявні довідникові дані, одержані для термооброблених сплавів у стані постачання, для цього непридатні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 979.266 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Осташ О. П. 
Вплив тривалої експлуатації на структуру і фізико-механічні властивості алюмінієвих сплавів типу Д16 і В95 [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, Л. І. Маркашова, Ю. В. Головатюк, О. І. Семенець, Л. Б. Ковальчук // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2013. - Т. 49, № 1. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2013_49_1_4
Встановлено факт деградації властивостей алюмінієвих сплавів типу Д16 і В95 обшивки крила літака Ан-12 після тривалої експлуатації впродовж 40 років, яка проявляється, у першу чергу, у зниженні їх пластичності (відносного видовження) і характеристик циклічної тріщиностійкості (порога втоми і циклічної в'язкості руйнування). Виявлено, що погіршення механічних характеристик цих сплавів пов'язане зі змінами їх тонкої структури і мікромеханізмів руйнування, які залежать від навантаженості різних зон крила. Встановлено, що за зміною питомої електропровідності деградованих сплавів можна контролювати цей процес.
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.538 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кулик В. В. 
Оцінювання пошкоджуваності залізничних коліс в умовах контактної втоми з урахуванням локального нагріву поверхні кочення [Електронний ресурс] / В. В. Кулик, І. М. Андрейко, В. В. Віра // Металознавство та термічна обробка металів. - 2016. - № 4. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtom_2016_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.038 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Осташ О. П. 
Визначення розміру втомної зони передруйнування методом фазозсувної інтерферометрії [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, Л. І. Муравський, Т. І. Вороняк, А. Б. Кметь, І. М. Андрейко, В. В. Віра // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2010. - Т. 46, № 6. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2010_46_6_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.649 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Андрейко І. М. 
Температурна залежність механічних характеристик колісних сталей [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2011. - Т. 47, № 1. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2011_47_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.222 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Андрейко І. М. 
Опір корозійно-втомному руйнуванню сталей залізничних коліс [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик, О. П. Осташ // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2011. - Т. 47, № 5. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2011_47_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.58 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Андрейко І. М. 
Низькотемпературна циклічна тріщиностійкість деградованих алюмінієвих сплавів типу В95 [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк, Л. Б. Ковальчук, О. І. Семенець, О. П. Осташ // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 3. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_3_3
Досліджено характеристики циклічної тріщиностійкості (ЦТ) сплавів В95пчТ1 у вихідному стані та після модельної деградації, а також В95Т1 після експлуатації 40 років у верхній обшивці крила літака АН-12 за кімнатної і низької (<$E-60~symbol Р roman C>) температур. Зафіксовано зниження характеристик ЦТ обох деградованих сплавів у порівнянні з вихідним станом та виявлено низькотемпературне окрихчення сплаву В95Т1. Проаналізовано роль інтерметалідних включень у падінні характеристик ЦТ сплавів типу В95 після експлуатаційної деградації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.084 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Осташ О. П. 
Вплив гальмування на мікроструктуру і механічну поведінку сталей залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, В. В. Кулик, В. І. Ваврух // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 5. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_5_4
Досліджено зміну мікроструктури, мікромеханізму руйнування та характеристик циклічної тріщиностійкості сталей високо- (типу КП-Т) та середньоміцних (типу КП-2) залізничних коліс за умов, що моделюють гальмування пари колесо - рейка. Показано, що в зоні контакту їх вихідна перлітна структура трансформується в мартенситну, а вихідні стискальні залишкові напруження II роду змінюються на розтягальні тим сильніше, що вищі вміст вуглецю в сталі та швидкість її охолодження. Ці процеси зумовлюють реалізацію низькоенергоємного відкольного міжзеренного механізму руйнування сталей за циклічного навантаження і значне (~ удвічі) зниження їх циклічної в'язкості руйнування <$EDELTA K sub fc>.
Попередній перегляд:   Завантажити - 806.238 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Осташ О. П. 
Низькотемпературна і корозійна циклічна тріщиностійкість алюмінієвих сплавів Д16АТНВ і В95Т1 після тривалої експлуатації [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк, О. І. Семенець, Л. Б. Ковальчук // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2014. - Т. 50, № 3. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2014_50_3_6
Досліджено циклічну тріщиностійкість зразків алюмінієвих сплавів Д16АТНВ і В95Т1, вирізаних уздовж (ДП-зразки) і поперек (ПД-зразки) напряму вальцювання листів обшивки різних зон крила літака Ан-12 після експлуатації протягом 40 років. Випробовували у повітрі за температур 20 і -<$E60~symbol Р roman C> та у корозивному середовищі (3,5 %-ий розчин NaCl). Встановлено, що характер впливу низької температури і корозивного середовища на поріг втоми <$EDELTA K sub th> і циклічну в'язкість руйнування <$EDELTA K sub fc> для сплаву Д16АТНВ якісно подібний, а для сплаву В95Т1 суттєво інший у порівнянні зі встановленим для сплавів типу Д16 і В95 у вихідному стані (постачання).
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.673 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Осташ О. П. 
Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, В. Г. Анофрієв, І. М. Андрейко, Л. А. Мурадян, В. В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2012. - Т. 48, № 6. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2012_48_6_3
За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них - вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності та твердості (зносотривкості), а й опірність тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками циклічної тріщиностійкості за умов нормального відриву і поперечного зсуву.
Попередній перегляд:   Завантажити - 619.909 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Кулик В. В. 
Вплив експлуатаційних факторів на роботоздатність графітизованої сталі [Електронний ресурс] / В. В. Кулик, І. М. Андрейко, В. І. Ваврух // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2015. - Т. 51, № 3. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2015_51_3_12
Порівняно закономірності впливу високих (до 800 <^>oC) і низьких (до - 40<^>oC) температур і корозивного середовища на механічні характеристики графітизованої сталі і відомих колісних марок 2 і Т. Виявлено, що зниження температури аустенітизації та стрімке зростання високотемпературної пластичності сталей забезпечують сприятливіші умови для утворення дефектів типу повзун на поверхні кочення залізничних коліс. Встановлено, що графітизована сталь за низьких температур (до - 40<^>oC) не схильна до низькотемпературного окрихчення, а корозивне середовище не впливає на її циклічну тріщиностійкість.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.36 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Андрейко І. М. 
Анізотропія циклічної тріщиностійкості алюмінієвих сплавів після тривалої експлуатації [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, Ю. В. Головатюк, О. П. Осташ, О. І. Семенець, Л. Б. Ковальчук // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2016. - Т. 52, № 1. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2016_52_1_13
Досліджено характеристики циклічної тріщиностійкості зразків алюмінієвих сплавів Д16АТНВ і В95Т1, вирізаних уздовж (ДП-зразки) і поперек (ПД-зразки) напряму вальцювання листів обшивки з різних зон крила літака Ан-12 після експлуатації 40 років. Встановлено, що у порівнянні зі станом постачання після тривалої експлуатації для них характерний прояв "оберненої анізотропії", коли швидкість росту втомної макротріщини в ДП-зразках вища, ніж у ПД-зразках. Вона по-різному може проявлятися залежно від системи легування Al - Cu - Mg (сплав типу Д16) або Al - Zn - Mg - Cu (сплав типу В95) за випробувань у повітрі за кімнатної і низької (-60 oC) температур та в корозивному середовищі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.3 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Андрейко І. М. 
Вплив складу і структури на механічні властивості заевтектоїдних графітизованих сталей [Електронний ресурс] / І. М. Андрейко, В. В. Кулик, І. В. Акімов, І. П. Волчок, В. В. Віра // Металознавство та обробка металів. - 2016. - № 4. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2016_4_3
Досліджено вплив вуглецю (1,21 - 1,95 %), кремнію (0,66 - 1,73 %), марганцю (0,20 - 0,78 %), міді (1,35 - 4,05 %) за умов легування алюмінієм, хромом, ванадієм і молібденом на структуру матриці і графітної фази, а також механічні характеристики заевтектоїдних графітизованих сталей (ГС). Оцінено залежність мікроструктури ГС від об'ємної частки структурних складовихметалевої основи і графітової фази. Встановлено, що за одночасного зростання міцності, твердості та пластичності ГС, циклічна тріщиностійкість змінюється немонотонно. Для ГС з графітовою фазою, одержаною вже у процесі їх кристалізації, підтверджено особливості мікромеханізму руйнування графітових включень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.744 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського