Пошуковий запит: (<.>A=Андросова Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Маркова Е. Н. Режиссерский аспект вокального исполнительства оперного артиста [Електронний ресурс] / Е. Н. Маркова, Д. В. Андросова. // Таврійські студії. Мистецтвознавство. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tsm_2012_2_7
|
2. |
Андросова Д. В. Стилевая позиция фортепианного исполнительства Г. Гульда в контексте композиторского авангарда ХХ века [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова. // Таврійські студії. Мистецтвознавство. - 2013. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tsm_2013_3_6
|
3. |
Андросова Д. Клавирный универсализм в пианистическом искусстве и в обучении игре на фортепиано в музыкальном вузе [Електронний ресурс] / Д. Андросова // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені А. В. Нежданової. - 2013. - Вип. 17. - С. 347-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmik_2013_17_39
|
4. |
Андросова Д. В. Стильова емансипація музичного виконавства та методологія "нової цілісності" аналізу музики [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2016. - Вип. 1. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2016_1_29
|
5. |
Андросова Д. В. Стиль фортепіанних композицій А. Шенберга и А. Берга у контексті естетики експресіонізму [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2013. - Вип. 1. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2013_1(1)__26
|
6. |
Андросова Д. В. Фортепіанний стиль "Острова радості" К. Дебюссі як опозиція сонатно-оркестровій концепції піанізму Л. Бетховена [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2014. - Вип. 2. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2014_2(3)__36
|
7. |
Андросова Д. В. Символізація оперного симфонізму у фортепіанних сонатах Р. Вагнера [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2015. - Вип. 1. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2015_1(4)__22
|
8. |
Андросова Д. Феномен Гленна Гульда в піаністичному мистецтві ХХ століття [Електронний ресурс] / Д. Андросова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2016. - № 2. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2016_2_5 Исследовано выявление пианистически специальной стилевой позиции Гленна Гульда в исполнительском искусстве ХХ века. Рассмотрено детерминацию феномена Г. Гульда спецификой национальных пересечений Канады, его родины, где соединение английских, в музыкальной сфере чрезвычайно "германизированных", и французских влияний обусловлено историческими факторами. Охарактеризовано его противостояние академическому оркестральному пианизму с выдвижением салонного, в случае Гульда виртуально осуществляемого через масс-медиа общения.
|
9. |
Андросова Д. В. Символістські й оркестрально-міметичні установки музичної творчості ХХ століття у проекції на піаністичне мистецтво [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2017. - № 3. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2017_3_18
|
10. |
Андросова Д. Салонная традиция в формировании клавирного символизма пианистического искусства С. Рахманинова — исполнителя и композитора [Електронний ресурс] / Д. Андросова // Музичне мистецтво і культура. - 2016. - Вип. 22. - С. 366-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmik_2016_22_37
|
11. |
Андросова Д. Авангард – поставангард у фортепіанній творчості О. Мессіана і його сучасників [Електронний ресурс] / Д. Андросова // Українська музика. - 2017. - Число 2. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2017_2_18
|
12. |
Андросова Д. В. Cимволістські-веристські аспекти виразності піанізму С. Рахманінова [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2018. - № 3. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2018_3_36
|
13. |
Андросова Д. В. Культура Франції на зламі ХІХ і ХХ століть у формуванні концепції фортепіанних концертів К. Сен-Санса [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 1. - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_1_42
|
14. |
Андросова Д. В. Гармонізації професором Одеської державної консерваторії С. Орфеєвим Степених і Прокименів для богослужіння [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 2. - С. 262-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_2_57
|
15. |
Андросова Д. В. Историческая герменевтика в апробации параллелей "Ренессанс – ХХ столетие" [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова, Е.Н. Маркова // Арт-платФОРМА. - 2020. - Вип. 2. - С. 329-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artpl_2020_2_18
|
16. |
Андросова Д. В. Християнсько-візантійський базис культури Британії-Англії й Русі-України крізь призму національного мислення [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2020. - Вип. 35. - С. 254-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2020_35_42
|
17. |
Яковлев О. В. Фортепіанні відео-втілення поставангарду на прикладі творчості Л.Грабовського, В.Сильвестрова та їх зарубіжних сучасників у практиці естрадно-філармонічного подання [Електронний ресурс] / О. В. Яковлев, Д. В. Андросова // Мистецтвознавчі записки. - 2021. - Вип. 39. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2021_39_17
|
18. |
Андросова Д. В. Педагогічні аспекти засвоєння мінімалістської музики [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 16(1). - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_16(1)__3
|
19. |
Андросова Д. В. Інтерпретації Г. Гульдом і В. Деветці концерту № 24 c-moll В. Моцарта як втілення стильових альтернатив авторського тексту [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(1). - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(1)__3
|
20. |
Андросова Д. В. Современные методы стилевого подхода к явлениям музыкального творчества и исполнительства [Електронний ресурс] / Д. В. Андросова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_3 Определены две стилевые тенденции, сконцентрированные в классике пианизма Л. Бетховена, господствовавшего в эпоху романтизма и бывшего базисным методом в ХХ в., и тенденции, заявленные символизмом А. Скрябина. Выделены в "оркестральной клавирности" А. Скрябина признаки пианизма концептуально-символического порядка в соотнесении с актуальной интонационной идеей 2000-х гг. Сделан вывод, что символизм как направление инструментального творчества наиболее последовательно реализован в искусстве А. Скрябина, композитора и исполнителя.Визначено дві стильові тенденції, сконцентровані в класиці піанізму Л. Бетховена, що панували в епоху романтизму і були базисним методом в ХХ ст. та тенденції, заявлені символізмом А. Скрябіна. Виділено в "оркестральній клавірності" А. Скрябіна ознаки піанізму концептуально-символічного порядку у співвідношенні з актуальною інтонаційною ідеєю 2000-х рр. Зроблено висновок, що символізм як напрям інструментальної творчості найбільш послідовно реалізований у мистецтві А. Скрябіна, композитора та виконавця.
|
| |