Пошуковий запит: (<.>A=Андрієвська В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Андрієвська В. П. Структурування навчального матеріалу з дисципліни "Всесвітня історія" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації [Електронний ресурс] / В. П. Андрієвська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_4 Проаналізовано процес структурування змісту дисципліни всесвітньої історії, який полягає у системній побудові навчально-пізнавальної діяльності та спрямований на обробку, цільову орієнтацію наукової інформації й її адаптацію до навчальних умов. Розглянуто критерії та принципи відбору структурування навчального матеріалу, походження поняття "структуралізм". Визначено вплив процесу структурування змісту курсу "Всесвітня історія" на систематизацію, конкретизацію, поглиблення набутих знань і вмінь студентів у коледжах.Рассмотрен процесс структурирования содержания предмета всемирной истории, который заключается в системном построении учебно-познавательной деятельности и направлен на обработку, целевую ориентацию научной информации и ее адаптацию к учебным условиям. Рассмотрены критерии и принципы отбора структурирования учебного материала, происхождение понятия "структурализм". Определено влияние процесса структурирования содержания курса "Всемирная история" на систематизацию, конкретизацию, углубление приобретенных знаний и умений студентов в колледжах.The process of structuring of the content of world history, which is in the system forming of cognitive activity and aims at processing, target orientation of scientific information and its adaptation to the educational environment has been analyzed. The criteria and principles of selection structuring of educational material, the origin of the term "structuralism" have been studied. The impact of the process of structuring course content "World History" onto the arrangement, specification, deepening the knowledge and skills of students in colleges have been determined.
|
2. |
Андрієвська В. В. Методика дослідження концепту-ідеї анти людина (на матеріалі п’єси С. Беккета "La Fin de partie") [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 37. - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_37_10
|
3. |
Андрієвська В. П. Формування предметних компетентностей при вивченні курсу всесвітньої історії студентами колледжу [Електронний ресурс] / В. П. Андрієвська // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 34. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_34_4
|
4. |
Андрієвська В. М. Топос міста в романі Альфреда Дебліна "Берлін. Александерплац" [Електронний ресурс] / В. М. Андрієвська // Література в контексті культури. - 2011. - Вип. 21(2). - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvk_2011_21(2)__5
|
5. |
Андрієвська В. В. Камерно-інструментальні ансамблі Василя Витвицького 40-х років ХХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2011. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2011_2_6
|
6. |
Олефіренко Н. Реаліазція сучасних підходів у викладанні базових дисциплін початкової школи засобами мультимедіа [Електронний ресурс] / Н. Олефіренко, В. Андрієвська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 4. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_4_11
|
7. |
Андрієвська В. В. Роль синтаксису у вираженні механістичності міжособистісного спілкування (на матеріалі творів французької драматургії абсурдизму) [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2010. - Вип. 18. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2010_18_5
|
8. |
Андрієвська В. В. Деградація комунікації у франкомовному драматургічному дискурсі абсурдизму (на прикладі п'єси Е. Йонеско "La Cantatrice chauve" [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2009. - Вип. 16. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2009_16_3
|
9. |
Андрієвська В. П. Провідні форми навчального процесу з дисципліни "Всесвітня історія" для студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації [Електронний ресурс] / В. П. Андрієвська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2013. - № 47. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2013_47_39
|
10. |
Андрієвська В. В. Текстовий концепт обмеженість простору: структура та семантика (на матеріалі французької драматургії абсурдизму) [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : Філологічні науки. Мовознавство. - 2012. - № 23. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2012_23_3
|
11. |
Андрієвська В. В. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних вчених) [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_9_3
|
12. |
Андрієвська В. В. Концепт "кохання" у романі Ф. Бегбедера "L’amour dure trois ans”: лінгвокогнітивний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Науковий вісник Чернівецького університету. Романо-слов'янський дискурс. - 2013. - Вип. 678. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_rsd_2013_678_23
|
13. |
Андрієвська В. В. Причини порушення правил кооперації у франкомовному драматургічному дискурсі абсурдизму [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Науковий вісник Чернівецького університету. Романо-слов'янський дискурс. - 2009. - Вип. 484. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_rsd_2009_484_12
|
14. |
Андрієвська В. Ранні камерно-інструментальні ансамблі Віктора Камінського [Електронний ресурс] / В. Андрієвська // Наукові збірки Львівської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка. - 2010. - Вип. 24. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlnma_2010_24_30
|
15. |
Андрієвська В. В. Лінгвокогнітивні особливості вираження внутрішнього світу головного героя у романі Ф. Бегбедера "L’amour dure trois ans" [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 51. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_51_7
|
16. |
Андрієвська В. Формування метапредметних умінь молодших школярів на основі дисциплін мовознавчого циклу засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / В. Андрієвська // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(2). - С. 234-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5(2)__25
|
17. |
Андрієвська В. О. Роль проектного потенціалу при формуванні конкурентних переваг стивідорної компанії [Електронний ресурс] / В. О. Андрієвська, Л. А. Павловська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_10
|
18. |
Андрієвська В. М. Інформаційно-комунікаційні технології у професійній діяльності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. М. Андрієвська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2016. - № 18. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2016_18_25
|
19. |
Андрієвська В. М. Проект як засіб реалізації STEAM-освіти у початковій школі [Електронний ресурс] / В. М. Андрієвська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 2. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_2_3
|
20. |
Андрієвська В. В. Лінгвокогнітивні механізми вираження проблем національної освіти в сучасному французькому сламі [Електронний ресурс] / В. В. Андрієвська // Актуальні питання іноземної філології. - 2017. - № 6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2017_6_3
|
| |