Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Арбузов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Рибкін В. В. Вимірювання нейтральної температури рейкової пліті безстикової колії [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. А. Арбузов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 9. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_9_16
| 2. |
Рибкiн В. В. Порiвняльний аналiз мeтoдiв контролю за поздовжними напруженнями в рейкових плітях безстиковоi колії [Електронний ресурс] / В. В. Рибкiн, М. А. Арбузов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 17. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_17_24
| 3. |
Арбузов М. А. Експериментальні дослідження взаємодії колії та рухомого складу в межах з’їзду [Електронний ресурс] / М. А. Арбузов, О. М. Патласов, С. О. Токарєв // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_10 Зазначено, що останнім часом у мережі залізниць України все більшу увагу приділяють випадкам порушення в утриманні стрілочних з'їздів, які можуть призвести до погіршення умов безпеки руху поїздів. Такі порушення, зазвичай, з'являються в результаті неточності під час розбивки та укладання з'їзду, а також бувають наслідком дії рухомого складу і температурних сил. Поява геометричних нерівностей також може бути спровокована порушенням епюри розкладки залізобетонних брусів у захрестовинній частині з'їзду при міжколійї менше 5,3 м. Тому в роботі потрібно проаналізувати вплив наявності відхилень від епюри розкладки брусів та геометричних нерівностей на умови взаємодії колії та рухомого складу, враховуючи результати експериментальних досліджень. Також треба встановити зв'язок між напружено-деформованим станом (НДС) колії в зонах укладання вкорочених брусів. Дослідження впливу відхилень від епюри розкладки брусів та геометричних нерівностей на умови взаємодії колії та рухомого складу проведено шляхом проведення теоретичних розрахунків та експериментальних випробувань. Для проведення експериментальних досліджень обрано дослідну ділянку на коліях незагального користування ТОВ з II "Трансінвестсервіс", яка відповідала необхідним умовам в рамках науково-дослідної роботи. Одержано розподіл напружень та сил, що діють на колію в залежності від швидкості руху дослідного рухомого складу. Одержано дані стосовно впливу геометричних параметрів бруса на його НДС. Вперше проведено оцінювання впливу рухомого складу (за наявності геометричних нерівностей та несиметрично вкорочених брусів у межах з'єднувальної частини стрілкового з'їзду) на НДС верхньої будови колії (ВБК) у вказаній зоні. Проведено порівняння результатів для ділянки зі звичайними брусами та вкороченими. На основі одержаних експериментальних даних встановлено, що за швидкостей руху рухомого складу до 40 км/год НДС ВБК в захрестовинній частині стрілочного з'їзду відповідає умовам міцності та стійкості. Одержані результати можна застосувати для апробації математичних моделей та теоретичних досліджень щодо розробки нормативів утримання стрілкового з'їзду. Рівень одержаних вертикальних, бокових сил та напружень практично не залежить від наявності вкороченої частини брусів, укладених в з'їзд.
| 4. |
Науменко Л. Ю. Математичне моделювання роботи проксимального міжфалангового суглоба пальця кисті при різних видах тугорухомості [Електронний ресурс] / Л. Ю. Науменко, К. Ю. Костриця, М. А. Арбузов, А. О. Маметьєв // Одеський медичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Omj_2018_5_3
| 5. |
Козаченко Д. М. Розробка структури типового паспорту під’їзних залізничних колій [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, М. І. Березовий, В. В. Малашкін, М. А. Арбузов, І. Я. Сковрон // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2017. - Вип. 14. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2017_14_8 Виконано опис різноманітності промислових підприємств, що мають на своєму балансі залізничні колії, з'єднані з магістральними залізницями України. Розглянуто специфіку їх роботи у залежності від характеру та обсягів вантажної роботи, довжини залізничних колій, наявності власних локомотивів, технологічних перевезень, тощо. Розглянуто нормативно-правову базу, що регламентує роботу промислового залізничного транспорту та його взаємодію із ПАТ "Українська залізниця". Виконано короткий аналіз документів, що регламентують технічний стан залізничної інфраструктури під'їзних колій та їх фактичний стан. Формалізовано необхідність розробки типового Технічного паспорту (ТП) під'їзних колій промислового підприємства та його основні положення і зміст. Відзначено необхідність внесення змін до документів, що регламентують зміст планів колійного розвитку з метою більш зручної візуалізації та відображення необхідних елементів. Відзначено наявність трудомістких процесів при розробці креслень ТП. Описано програмне забезпечення, розроблене науковцями кафедри станцій та вузлів ДНУЗТ, що дозволяє прискорити розробку та масштабне проектування поздовжніх профілів залізничних колій. Даний програмний продукт на базі введених даних про план та профіль залізничної колії за матеріалами геодезичної зйомки та камеральної обробки їх результатів, автоматизує розрахунки, побудову та оформлення поздовжніх профілів у середовищі AutoCAD та дозволяє суттєво скоротити загальну тривалість усього комплексу проектних робіт та гарантувати високий рівень їх якості. Виконано аналіз основних проблем, пов'язаних з розробкою та модифікацією документації ТП, серед яких виділено тривалий час даного процесу та велика ймовірність наявності редакційних та технічних помилок. З метою прискорення процесу розробки та редагування документації ТП розроблено спеціалізоване програмне забезпечення у вигляді автоматизованого робочого місця, яке дозволяє не тільки формувати пояснювальну записку ТП у відповідності з встановленими нормами, а також вносити до неї зміни і вести журнал змін.
| 6. |
Сидоренко В. С. Розробка технічного рішення вузла кореневого скріплення стрілочного переводу [Електронний ресурс] / В. С. Сидоренко, Є. М. Федоренко, О. В. Губар, М. А. Арбузов, В. С. Андрєєв // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. - 2017. - Вип. 12. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mttdp_2017_12_12
| 7. |
Науменко Л. Ю. Обґрунтування можливості використання одноплощинного шарнірного апарата зовнішньої фіксації для лікування контрактур пальців кисті [Електронний ресурс] / Л. Ю. Науменко, К. Ю. Костриця, М. А. Арбузов, А. О. Маметьєв // Травма. - 2016. - Т. 17, № 3. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Travma_2016_17_3_38
| 8. |
Губар О. В. Розробка технічного рішення машини для зварювання рейок [Електронний ресурс] / О. В. Губар, В. С. Андрєєв, М. А. Гнатенко В. П. Арбузов // Будівництво, матеріалознавство, машиностроение. Стародубовські читання. - 2018. - Вип. 104. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmsc_2018_104_18
| 9. |
Костриця К. Ю. Моделювання тугорухомості міжфалангових суглобів пальців кисті на фізичній моделі [Електронний ресурс] / К. Ю. Костриця, Л. Ю. Науменко, М. А. Арбузов, А. О. Маметьєв // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2018. - Т. 3, № 3. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2018_3_3_32
|
|
|