Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Архіпова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Архіпова Т. О. Попередні результати геохімічних та дистанційних досліджень ландшафтів при розв'язанні нафтогазопошукових задач [Електронний ресурс] / Т. О. Архіпова // Пошукова та екологічна геохімія. - 2004. - № 4. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pteg_2004_4_22
| 2. |
Архіпов О. І. Геохімічні та аерокосмічні методи пошуку вуглеводнів як складові частини комплексного підходу до визначення першочергових об'єктів проведення пошуково-розвідувальних робіт в нафтовій галузі [Електронний ресурс] / О. І. Архіпов, Т. О. Архіпова, Т. І. Шибецька, А. Ю. Шибецька // Пошукова та екологічна геохімія. - 2006. - № 5. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pteg_2006_5_4
| 3. |
Архіпова Т. Л. Використання "хмарних обчислень" у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, Т. В. Зайцева // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 17. - С. 99-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_17_10 Для удосконалення процесу навчання має сенс використовувати такі потужні технології як "хмарні обчислення", які, підтримуючи традиційні форми навчання, є новим етапом розвитку освіти та економічно вигідним, ефективним і гнучким способом задоволення потреб тих, хто навчається, у здобутті нових знань. "хмарні обчислення" є динамічно масштабованим способом доступу до зовнішніх ресурсів для обчислення у вигляді сервісу, що надається за допомогою Інтернету, при цьому користувачеві не потрібні особливі знання про інфраструктуру "хмари" або навички щодо управління цією "хмарною технологією". Розглянуто напрямки використання "хмарних технологій" викладачами кафедри інформатики Херсонського державного університету для підготовки майбутніх фахівців. Викладачі найчастіше використовують змішану модель хмарних обчислень гібридного типу, що дозволяє використовувати державні, громадські та приватні ресурси, забезпечуючи тим самим основні переваги щодо їх розгортання. Формування знань, вмінь та навичок щодо використання сучасних ресурсів, зокрема і хмарних технологій, є однією з важливіших складових професійної компетентності як майбутнього вчителя з інформатики, так і інженера-програміста, які є одними з основних представників в переліку спеціалістів по інформаційним технологіям.
| 4. |
Зайцева Т. В. Дистанційні форми навчання при підготовці магістрів [Електронний ресурс] / Т. В. Зайцева, Т. Л. Архіпова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2014. - № 14. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2014_14_27
| 5. |
Петренко В. С. Ефективність фінансового управління оборотним капіталом підприємств [Електронний ресурс] / В. С. Петренко, Т. А. Архіпова // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 96. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_96_11
| 6. |
Архіпова Т. Л. Основні завдання курсу "Введення до фаху" при підготовці вчителів інформатики [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, К. С. Архіпова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_4 Висвітлено особливості викладання курсу "Введення до фаху" у підготовці вчителів інформатики. Розглянуто основні питання щодо становлення майбутнього фахівця. Увагу розгляду таких понять, як педагогічна культура та педагогічні здібності. Підкреслено зміст фаху вчителя інформатики як представника творчої професії, де потрібне навчання впродовж усього трудового життя. Через побудову курсу показано цікавість творчої професії вчителя інформатики, її спрямованість на розкриття потенційних можливостей школярів, створення умов для їх розвитку та вдосконалення за допомогою всіх необхідних засобів та інструментів, що надає наука Інформатика. Проаналізовано знання та вміння, які потрібні для вчителя інформатики та розглянуто потрібні для цього особисті якості. Наведено перелік здібностей, що потребує сьогодення, зокрема вміння переводити теоретичні та методичні положення в педагогічні дії, ефективно використовувати існуючий досвід за нових умов, мати здібності до аналізу та оцінювання власної діяльності, прагнути до формування власного стилю у роботі, вміти імпровізувати та генерувати різні варіанти вирішення проблем, що засновані на знаннях та інтуїції. Роз'яснено потребу щодо опанування професії навчатися використовувати відведений на заняття час, пам'ятаючи про постійний жорсткий його ліміт, а також потребу у ставленні власної професійної діяльності тільки на позитивний результат. Продемонстровано необхідність вміти співпрацювати з учнями та прислуховуватися до думок школярів і колег. Зроблено висновки щодо професійної підготовки вчителя інформатики у відповідності до сучасних вимог суспільства, яке потребує від нього знань інформаційних технологій і засобів комунікації, вміння їх використовувати для вирішення навчальних та інших задач, а також ефективне залучання знань, вмінь і навичок у фахову діяльність з метою підвищення якості освіти, інтересу та мотивації тих, кого навчають, до вивчення інформатики.
| 7. |
Архіпов О. В. Міцність та надійність параметрів конструкції башти атракціону [Електронний ресурс] / О. В. Архіпов, Т. Ф. Архіпова // Збірник наукових праць Дніпровського державного технічного університету. Технічні науки. - 2018. - Вип. Тем. вип.. - С. 159-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpddtu_2018_Tem
| 8. |
Огородніков В. А. Штамповка листових заготовок та створення безпечних конструкцій [Електронний ресурс] / В. А. Огородніков, Т. Ф. Архіпова, В. А. Макаров, С. І. Сухоруков // Вісник машинобудування та транспорту. - 2019. - № 2. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2019_2_11
| 9. |
Байло М. Ю. Використання освітньо-наукових порталів для організації навчально-виховного процесу ВНЗ [Електронний ресурс] / М. Ю. Байло, Т. В. Архіпова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 262-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_57
| 10. |
Архіпова Т. Л. Пошуково-дослідницька діяльність як засіб організації самостійної підготовки майбутніх вчителів інформатики [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, К. С. Архіпова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12(1). - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(1)__4
| 11. |
Архіпова Т. Л. Дистанційне навчання французької мови: мовна чи мовленнєва компетенції [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, З. П. Гоменюк, К. С. Архіпова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_24(1)__9
| 12. |
Архіпова Т. Л. Спеціфіка організації домашньої роботи в старшій школі [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, З. П. Гоменюк, К. С. Архіпова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 37. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_37_11
| 13. |
Архіпова Т. Л. Технології "хмарних обчислень" в освітніх закладах [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, Т. В. Зайцева // CTE Workshop Proceedings. - 2013. - Vol. 1. - С. 72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2013_1_41
| 14. |
Огородніков В. А. Енергія деформації транспортних засобів в умовах дорожньо-транспортних пригод [Електронний ресурс] / В. А. Огородніков, Т. Ф. Архіпова. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2020. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNTUV_2020_3_6
|
|
|