Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Архіпова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Архіпова Т. О. 
Попередні результати геохімічних та дистанційних досліджень ландшафтів при розв'язанні нафтогазопошукових задач [Електронний ресурс] / Т. О. Архіпова // Пошукова та екологічна геохімія. - 2004. - № 4. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pteg_2004_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Архіпов О. І. 
Геохімічні та аерокосмічні методи пошуку вуглеводнів як складові частини комплексного підходу до визначення першочергових об'єктів проведення пошуково-розвідувальних робіт в нафтовій галузі [Електронний ресурс] / О. І. Архіпов, Т. О. Архіпова, Т. І. Шибецька, А. Ю. Шибецька // Пошукова та екологічна геохімія. - 2006. - № 5. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pteg_2006_5_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 858.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Архіпова Т. Л. 
Використання "хмарних обчислень" у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, Т. В. Зайцева // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 17. - С. 99-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_17_10
Для удосконалення процесу навчання має сенс використовувати такі потужні технології як "хмарні обчислення", які, підтримуючи традиційні форми навчання, є новим етапом розвитку освіти та економічно вигідним, ефективним і гнучким способом задоволення потреб тих, хто навчається, у здобутті нових знань. "хмарні обчислення" є динамічно масштабованим способом доступу до зовнішніх ресурсів для обчислення у вигляді сервісу, що надається за допомогою Інтернету, при цьому користувачеві не потрібні особливі знання про інфраструктуру "хмари" або навички щодо управління цією "хмарною технологією". Розглянуто напрямки використання "хмарних технологій" викладачами кафедри інформатики Херсонського державного університету для підготовки майбутніх фахівців. Викладачі найчастіше використовують змішану модель хмарних обчислень гібридного типу, що дозволяє використовувати державні, громадські та приватні ресурси, забезпечуючи тим самим основні переваги щодо їх розгортання. Формування знань, вмінь та навичок щодо використання сучасних ресурсів, зокрема і хмарних технологій, є однією з важливіших складових професійної компетентності як майбутнього вчителя з інформатики, так і інженера-програміста, які є одними з основних представників в переліку спеціалістів по інформаційним технологіям.
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.698 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Зайцева Т. В. 
Дистанційні форми навчання при підготовці магістрів [Електронний ресурс] / Т. В. Зайцева, Т. Л. Архіпова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2014. - № 14. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2014_14_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.067 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Петренко В. С. 
Ефективність фінансового управління оборотним капіталом підприємств [Електронний ресурс] / В. С. Петренко, Т. А. Архіпова // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 96. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_96_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Архіпова Т. Л. 
Основні завдання курсу "Введення до фаху" при підготовці вчителів інформатики [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, К. С. Архіпова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_4
Висвітлено особливості викладання курсу "Введення до фаху" у підготовці вчителів інформатики. Розглянуто основні питання щодо становлення майбутнього фахівця. Увагу розгляду таких понять, як педагогічна культура та педагогічні здібності. Підкреслено зміст фаху вчителя інформатики як представника творчої професії, де потрібне навчання впродовж усього трудового життя. Через побудову курсу показано цікавість творчої професії вчителя інформатики, її спрямованість на розкриття потенційних можливостей школярів, створення умов для їх розвитку та вдосконалення за допомогою всіх необхідних засобів та інструментів, що надає наука Інформатика. Проаналізовано знання та вміння, які потрібні для вчителя інформатики та розглянуто потрібні для цього особисті якості. Наведено перелік здібностей, що потребує сьогодення, зокрема вміння переводити теоретичні та методичні положення в педагогічні дії, ефективно використовувати існуючий досвід за нових умов, мати здібності до аналізу та оцінювання власної діяльності, прагнути до формування власного стилю у роботі, вміти імпровізувати та генерувати різні варіанти вирішення проблем, що засновані на знаннях та інтуїції. Роз'яснено потребу щодо опанування професії навчатися використовувати відведений на заняття час, пам'ятаючи про постійний жорсткий його ліміт, а також потребу у ставленні власної професійної діяльності тільки на позитивний результат. Продемонстровано необхідність вміти співпрацювати з учнями та прислуховуватися до думок школярів і колег. Зроблено висновки щодо професійної підготовки вчителя інформатики у відповідності до сучасних вимог суспільства, яке потребує від нього знань інформаційних технологій і засобів комунікації, вміння їх використовувати для вирішення навчальних та інших задач, а також ефективне залучання знань, вмінь і навичок у фахову діяльність з метою підвищення якості освіти, інтересу та мотивації тих, кого навчають, до вивчення інформатики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 889.263 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Архіпов О. В. 
Міцність та надійність параметрів конструкції башти атракціону [Електронний ресурс] / О. В. Архіпов, Т. Ф. Архіпова // Збірник наукових праць Дніпровського державного технічного університету. Технічні науки. - 2018. - Вип. Тем. вип.. - С. 159-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpddtu_2018_Tem
Попередній перегляд:   Завантажити - 1 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Огородніков В. А. 
Штамповка листових заготовок та створення безпечних конструкцій [Електронний ресурс] / В. А. Огородніков, Т. Ф. Архіпова, В. А. Макаров, С. І. Сухоруков // Вісник машинобудування та транспорту. - 2019. - № 2. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2019_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 852.591 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Байло М. Ю. 
Використання освітньо-наукових порталів для організації навчально-виховного процесу ВНЗ [Електронний ресурс] / М. Ю. Байло, Т. В. Архіпова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 262-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 961.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Архіпова Т. Л. 
Пошуково-дослідницька діяльність як засіб організації самостійної підготовки майбутніх вчителів інформатики [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, К. С. Архіпова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12(1). - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.939 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Архіпова Т. Л. 
Дистанційне навчання французької мови: мовна чи мовленнєва компетенції [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, З. П. Гоменюк, К. С. Архіпова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_24(1)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Архіпова Т. Л. 
Спеціфіка організації домашньої роботи в старшій школі [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, З. П. Гоменюк, К. С. Архіпова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 37. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_37_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Архіпова Т. Л. 
Технології "хмарних обчислень" в освітніх закладах [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова, Т. В. Зайцева // CTE Workshop Proceedings. - 2013. - Vol. 1. - С. 72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2013_1_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 56.68 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Огородніков В. А. 
Енергія деформації транспортних засобів в умовах дорожньо-транспортних пригод [Електронний ресурс] / В. А. Огородніков, Т. Ф. Архіпова. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2020. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNTUV_2020_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського