Пошуковий запит: (<.>A=Атаманюк С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Михалюк Е. Л. Функциональные пробы в медицине спорта: положительные и отрицательные стороны их проведения [Електронний ресурс] / Е. Л. Михалюк, В. В. Сыволап, И. В. Ткалич, С. И. Атаманюк // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2010. - Вип. 23, № 1. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apfimntp_2010_23_1_29 Последовательно рассмотрены методики проведения функциональных проб с физической нагрузкой, широко применяемые в спортивной медицине. Критически рассмотрены положительные и отрицательные стороны их проведения. Предложена собственная методика проведения и оценки функционального состояния физкультурников и спортсменов.
|
2. |
Атаманюк С. І. Сучасні інноваційні технології для корекції маси тіла студенток технічних вузів [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, Г. П. Койгушська, О. В. Кириченко, О. Л. Терьохіна, К. Г. Черненко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - № 1. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2013_1_19
|
3. |
Атаманюк С. І. Вплив дихальної гімнастики йоги на фізичний стан студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, О. В. Кириченко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__12
|
4. |
Атаманюк С. І. Застосування оздоровчої ходьби для корекції функціонального стану студентів спеціальних медичних груп ВНЗ [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, О. В. Кириченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(2). - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(2)__4
|
5. |
Атаманюк С. І. Вправи йоги для корекції порушень постави студентів спеціальних медичних груп [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, О. В. Кириченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 136. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_136_4
|
6. |
Атаманюк С. І. Оцінка фізичних можливостей студентів у процесі фізичного виховання спеціального медичного відділення ВНЗ [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, О. В. Кириченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__6
|
7. |
Атаманюк С. Уровень физической подготовленности начинающих гребцов на этапе начальной подготовки в начале и в конце эксперимента [Електронний ресурс] / С. Атаманюк, Ю. Римар // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 221-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_51 Дана оценка текущей физической работоспособности и физической подготовленности юных гребцов-академистов в начале и после формирующего эксперимента. В исследовании принимали участие 50 юных гребцов в возрасте 12 лет. Проверен анализ уровней физической работоспособности, физической подготовленности в начале и после формирующего эксперимента. Результаты предварительного обследования юных спортсменов, проведенного в начале подготовительного периода годичного цикла спортивной подготовки (начало констатирующего эксперимента), позволили установить следующее. Показано, что в начале подготовительного периода для юных спортсменов были характерны показатели ниже среднего уровня, характеризующие уровень их силовых, скоростно-силовых способностей, общей выносливости, ловкости, а также общей физической работоспособности. После формирующего эксперимента значительно (до 73,60 % или на 45,60 %) увеличилось число мальчиков со средним уровнем физической подготовленности. На 11,20 % снизилось число детей в низком и выше среднего структурных подразделениях и на такое же число увеличилось число мальчиков с высоким уровнем физической подготовленности. В связи с представленными данными можно было констатировать высокую эффективность предложенной программы тренировочных занятий на этапе начальной подготовки, способствовавших выраженному улучшению физического состояния юных гребцов и его отдельных компонентов.
|
8. |
Атаманюк С. І. Вплив дихальної гімнастики на функціональний стан студентів СМГ [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, О. В. Кириченко, Т. В. Пасічна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - Вип. 147(2). - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2017_147(2)__5
|
9. |
Черненко К. Г. Особливості об’єктивної оцінки рівня технічної підготовленості спортсменів високої кваліфікації в аеробній гімнастиці [Електронний ресурс] / К. Г. Черненко, С. І. Атаманюк, А. Є. Черненко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - № 1. - С. 231-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2015_1_38
|
10. |
Атаманюк С. Методика застосування оздоровчої ходьби для студентів спеціальної медичної групи ВНЗ [Електронний ресурс] / С. Атаманюк, О. Кириченко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 1. - С. 204-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_1_42
|
11. |
Атаманюк С. І. Рухова активність студенток закладів вищої освіти у процесі занять скандинавською ходьбою [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, О. В. Кириченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 152(2). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_152(2)__3
|
12. |
Атаманюк С. И. Основные положения авторской программы планирования тренировочных нагрузок для юных гребцов на этапе начальной подготовки [Електронний ресурс] / С. И. Атаманюк, Ю. И. Римар // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 7. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_7_3
|
13. |
Атаманюк С. Використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / С. Атаманюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 10. - С. 315-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_10_34
|
14. |
Атаманюк С. Оцінка фізичних можливостей студентів у процесі фізичного виховання спеціального медичного відділення ВНЗ [Електронний ресурс] / С. Атаманюк, О. Кириченко // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2015. - Вип. 19(1). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2015_19(1)__4
|
15. |
Кубатко А. І. Удосконалення техніки виконання аеробних елементів у спортсменів засобами ідеомоторного тренування у спортивній аеробіці [Електронний ресурс] / А. І. Кубатко, О. В. Кириченко, С. І. Атаманюк // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2020. - № 2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2020_2_9
|
16. |
Атаманюк С. Теорія і практика підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності [Електронний ресурс] / С. Атаманюк // Освіта. Інноватика. Практика. - 2021. - Т. 9, № 2. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2021_9_2_3 Запропоновано вирішення наукової проблеми підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту (ФКіС) до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності. Вперше обґрунтовано теоретичні та практичні засади такої підготовки. Введено у науковий обіг поняття "готовність майбутніх фахівців ФКіС до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності", схарактеризовано його компоненти (мотиваційний, гносеологічний, праксеологічний, методичний, особистісний). Розроблено відповідну організаційно-педагогічну систему підготовки майбутніх фахівців ФКіС, яка ґрунтується на методологічних підходах (професійно-особистісний, редукційний, діяльнісний, інноваційний, оздоровлювальний, гендерний, біосоціокультурний) і специфічних принципах (фізичного виховання та використання інноваційних видів рухової активності), а також передбачає модернізацію інформаційної складової професійної підготовки фахівців ФКіС, використання традиційних та інноваційних форм, методів і засобів навчання. Обґрунтовано педагогічні умови на рівні формальної (модернізація змісту обов'язкових навчальних дисциплін і розробка варіативних курсів з орієнтацією на використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності), неформальної (ініціювання секцій з інноваційних видів рухової активності; організація спортивно-масових заходів з інноваційних видів рухової активності) та інформальної освіти (використання цифрових технологій візуалізації та технологій цифрового здоров'я). Розроблено діагностичний апарат. Надано рекомендації для учасників освітнього процесу різних рівнів щодо підготовки фахівців ФКіС до використання інноваційних видів рухової активності в університетах України.
|
17. |
Атаманюк С. Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання інноваційних видів рухової активності: методологічна основа [Електронний ресурс] / С. Атаманюк // Освіта. Інноватика. Практика. - 2022. - Т. 10, № 3. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2022_10_3_3
|
18. |
Атаманюк С. І. Формування готовності студентів до збереження та зміцнення здоров’я засобами ігрових технологій [Електронний ресурс] / С. І. Атаманюк, Н. П. Голєва, О. В. Кириченко // Olympicus. - 2023. - Вип. 2. - С. 9–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_2_4
|
19. |
Кириченко О. В. Програма рухової активності на заняттях із фітнес-рекреації в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Кириченко, С. І. Атаманюк // Olympicus. - 2023. - Вип. 3. - С. 77–82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_3_14
|