Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бабаян С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Бабаян С. Б. 
Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження" [Електронний ресурс] / С. Б. Бабаян // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 22-24 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_7
Проаналізовано вислови Конфуція щодо якостей та вмінь, якими має володіти вчитель при спілкуванні з учнями в рамках навчально-виховного процесу. Виділено особливості педагогічних відносин та висвітлено роль і місце вчителів та учнів у процесі педагогічної взаємодії у школі на прикладі педагогічного досвіду Конфуція. З’ясовано, що метою побудови гармонійних стосунків між учителем та учнями за часів життя Конфуція була не зовнішня демонстрація їх єдності, а духовна гармонія, в основі якої лежали моральні та ціннісні ідеали. Конфуцій завжди відчував, коли між ним та учнем не було цієї гармонії, й ніколи не приховував цього від інших. Зроблено висновок, що гармонія у відносинах між учителем та учнями- це важлива складова гармонії у шкільній культурі, запорука якості навчально-виховного процесу, однак у наш час спостерігається тенденція до віддалення учнів від учителів, що призводить до того, що ця проблема стає однією з ключових в освіті.Проанализированы высказывания Конфуция относительно качеств и умений, которыми должен владеть учитель при общении с учениками в рамках учебно-воспитательного процесса. В ходе анализа были выделены особенности педагогических взаимоотношений, определены роль и место учителей и учеников в процессе педагогического взаимодействия в школе на примере педагогического опыта Конфуция.The article is devoted to the analysis of Confucian’s expressions about teacher’s qualities and skills in communicating with students in the educational process. It is selected peculiarities of pedagogical relationships and highlighted the role and place of teachers and students in the pedagogical interaction in school on the example of Confucius teaching experience.
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.148 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бабаян С. 
Історіографія досліджень педагогічних ідей Конфуція у ХХ столітті у Китаї [Електронний ресурс] / С. Бабаян // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(1). - С. 160-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бабаян С. Б. 
Історіографічний огляд досліджень педагогічних ідей Конфуція в Європі [Електронний ресурс] / С. Б. Бабаян. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 519.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бабаян С. Б. 
Ідеї естетичного виховання у педагогічній спадщині Конфуція [Електронний ресурс] / С. Б. Бабаян. // Науковий вісник Донбасу. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2015_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.829 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського