Пошуковий запит: (<.>A=Бажеріна К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Бажеріна К. В. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна, Є. В. Гнітецький. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_4
|
2. |
Бажеріна К. В. Організаційно-економічний механізм управління дилерськими мережами на ринку побутових котлів [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна, О. О. Комяков, В. В. Стадніченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 339-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_55 Сфокусовано увагу на важливості розробленні організаційно-економічного механізму управління дилерськими мережами на ринку побутових котлів, що передбачає комплексний підхід до розроблення, реалізації та контролю збутових заходів. Запропоновано механізм, який складається з послідовності п'яти етапів: інформаційного, аналітичного, планування, організаційного та контролю. В рамках інформаційного етапу, формується система показників оцінки діяльності дилерської мережі та впроваджується відповідне програмне забезпечення. На аналітичному етапі автори пропонуються здійснення комплексного дослідження профільного ринку та систем розподілу на ньому. На етапі планування механізм передбачає визначення обсягів збуту та витрат на управління дилерською мережею. На четвертому, організаційному етапі проведено корегування збутових зусиль, відповідно до виокремлених категорій дилерів та рекомендованих напрямів співпраці з кожним із них. П'ятим етапом є організація та реалізація контролю, спрямовані на подальше вдосконалення збутової діяльності дилерської мережі.
|
3. |
Бажеріна К. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки торгової марки [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна // Агросвіт. - 2009. - № 18. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_18_10
|
4. |
Бажеріна К. В. Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 1. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_1_24
|
5. |
Бажеріна К. В. Концептуальні підходи до формування конкурентоспроможності торгової марки [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна. // Ефективна економіка. - 2009. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2009_2_3
|
6. |
Бажеріна К. В. Розробка комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна, В. В. Стадніченко, О. В. Андаліцька // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_48 Розглянуто вітчизняні виробники бактеріальних сухих заквасок, представлені на ринку кисломолочних заквасок. Надано результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку бактеріальних заквасок та можливостей вдосконалення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств. У дослідженні проаналізована відомість, лояльність до марок, знання про властивості заквасок, визначені фактори вибору марки, референті групи споживачів, діяльність конкурентів, конкурентні переваги іноземних заквасок тощо. Дане дослідження включало аналіз зіставлення споживчих інтересів існуючих та потенційних споживачів, а саме споживачів готових заквасок. Виходячи з результатів дослідження для двох груп вітчизняних підприємств даної галузі запропоновані шляхи вдосконалення комунікаційної стратегії з метою захисту своїх конкурентних позицій. Відповідно до одержаних результатів маркетингового дослідження, виявлених чинників успіху іноземних марок та до стратегії позиціювання вітчизняних марок було запропоновано ряд окремих комунікаційних заходів для компаній, що ввійшли у зону інформаційного дефіциту та у зону техніко-інформаційного відставання.
|
7. |
Бажеріна К. В. Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_23
|
8. |
Бажеріна К. В. Методика дослідження доцільності розробки товарної модифікації на ринку спеціалізованих видань [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна. // Ефективна економіка. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_2_63
|
9. |
Бажеріна К. В. Діагностика конкурентоспроможності торгової марки [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна. // Ефективна економіка. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_4_56
|
10. |
Бажеріна К. В. Особливості управління лояльністю на ринку банківських послуг [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна, І. Ю. Бібік. // Ефективна економіка. - 2020. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_1_64
|
11. |
Бажеріна К. В. Використання маніпуляційних технологій у рекламі [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна. // Ефективна економіка. - 2014. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_12_14
|
12. |
Подолян О. О. Розроблення моделі бренду роботодавця [Електронний ресурс] / О. О. Подолян, Н. Л. Писаренко, К. В. Бажеріна. // Ефективна економіка. - 2022. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2022_12_57
|
13. |
Шульгіна Л. М. Дослідження сприйняття студентами спрямованості стандартів освіти з метою побудови системи формування ціннісних орієнтирів особистості [Електронний ресурс] / Л. М. Шульгіна, Є. В. Гнітецький, К. В. Бажеріна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2022. - № 23. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2022_23_30
|