Пошуковий запит: (<.>A=Бакум З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бакум З. П. Етнопедагогіка як джерело трудового виховання особистості [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, А. П. Ємельова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_1_5
|
2. |
Бакум З. П. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, Л. В. Саприкіна // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_10
|
3. |
Бакум З. Навчання української мови в старшій школі: реалії та перспективи [Електронний ресурс] / З. Бакум // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_15 Висвітлено питання, пов'язані із навчанням української мови на поглибленому рівні. Розглянуто його зміст, підходи до реалізації (основні стратегічні напрями, що охоплюють усі компоненти та системи навчання: його мету, завдання і зміст, шляхи і способи їх досягнення, діяльність учителя й учня, технології навчання, критерії ефективності навчального процесу, систему контролю), які доцільно реалізувати. Розглянуто методи навчання та інноваційні моделі побудови навчального процесу: встановлення асоціативних зв'язків між окремими поняттями для узагальнення теоретичного матеріалу; "Бесіда за Сократом" (учні ставлять проблемні запитання і самостійно відшукують відповіді на них); метод прогнозування, або заперечення; вільне накопичення ідей з певної теми їх критичне осмислення тощо.Освещены вопросы, связанные с обучением украинскому языку на углубленном уровне. Рассмотрено его содержание, методы реализации (основные стратегические направления, которые охватывают все компоненты и системы обучения: его цели, задачи и содержание, пути и способы их достижения, деятельность учителя и ученика, технологии обучения, критерии эффективности учебного процесса, систему контроля), которые целесообразно реализовать. Рассмотрены методы обучения и инновационные модели построения учебного процесса: установление ассоциативных связей между отдельными понятиями для обобщения теоретического материала; "Беседа с Сократом" (ученики ставят проблемные вопросы и самостоятельно отыскивают ответы на них); метод прогнозирования, или возражения; свободное накопления идей по определенной теме, их критическое осмысление т.д.The range of issues associated with learning the Ukrainian language at the advanced level. Considered its contents, methods of implementation (the main strategic directions that include all components and systems of education: its goals, objectives and contents, ways and means to achieve them, the activities of teacher and student, learning technologies, performance criteria of the educational process, control system), which appropriate to implement. Addressed teaching methods and innovative models for constructing the learning process: the establishment of associative links between the individual concepts for the generalization of theoretical material, "Conversation with Socrates" (students raise concerns and seek out their own answers to them), a forecasting method, or objections, the accumulation of free ideas for a certain theme, their critical thinking, etc.
|
4. |
Бакум З. П. Методичні ідеї Івана Олійника в становленні й розвитку української лігводидактики [Електронний ресурс] / З. П. Бакум // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2012. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2012_1_9
|
5. |
Бакум З. П. Система завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики [Електронний ресурс] / З. П. Бакум // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2010. - Вип. 4. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2010_4_18
|
6. |
Бакум З. П. Принципи навчання фонетики української мови [Електронний ресурс] / З. П. Бакум // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2009. - Вип. 3. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2009_3_19
|
7. |
Бакум З. Формування фонетико-орфоепічної компетентності студентів у процесі навчання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / З. Бакум // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2011. - Вип. 6. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2011_6_15
|
8. |
Бакум З. П. Упровадження методичних ідей Андрія Медушевського в навчання фонетики української мови [Електронний ресурс] / З. П. Бакум // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови. - 2012. - Вип. 9. - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_10_2012_9_53
|
9. |
Бакум З. П. Історія української фонології в підготовці майбутніх учителів-словесників [Електронний ресурс] / З. П. Бакум // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2012. - Вип. 7. - С. 277-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2012_7_29
|
10. |
Бакум З. П. Система роботи над творчістю Т. Г. Шевченка у процесі навчання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, В. А. Городецька // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2014. - Вип. 10. - С. 273-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2014_10_37
|
11. |
Бакум З. П. Українська мова як іноземна: лінгводидактичні проблеми [Електронний ресурс] / З. П. Бакум // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2010. - Вип. 5. - С. 226-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2010_5_34
|
12. |
Бакум З. П. Навчання лексики в курсі української мови як іноземної [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, С. О. Караман // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2011. - Вип. 6. - С. 690-694. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2011_6_102
|
13. |
Бакум З. П. Проектні технології в підготовці вчителів-словесників [Електронний ресурс] / З. П. Бакум // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2015. - Вип. 13. - С. 412-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2015_13_59
|
14. |
Бакум З. П. Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, О. О. Пальчикова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2013. - Вип. 9. - С. 654-663. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2013_9_97
|
15. |
Ступнік М. І. Концепція підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти (школа – ВНЗ – підприємство) [Електронний ресурс] / М. І. Ступнік, В. С. Моркун, З. П. Бакум, В. В. Ткачук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 48. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_48_10
|
16. |
Бакум З. П. Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, С. М. Хоцкіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_55
|
17. |
Бакум З. П. Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, В. О. Лапіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 41. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_41_4
|
18. |
Бакум З. П. Підходи до формування компетентностей міжкультурної комунікації студентів-іноземців [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, С. С. Костюк // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2017_2_24
|
19. |
Бакум З. Феномен "духовність” і мовна освіта [Електронний ресурс] / З. Бакум // Філологічні студії. - 2018. - Вип. 18. - С. 128-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stfil_2018_18_12
|
20. |
Бакум З. Навчання іноземних мов на крос-культурній основі: прикладний аспект [Електронний ресурс] / З. Бакум, О. Пальчикова // Філологічні студії. - 2019. - Вип. 19. - С. 129-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stfil_2019_19_11
|
| |