Пошуковий запит: (<.>A=Балахтар В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Балахтар В. Науково-методичне забезпечення організації дозвілля дітей та підлітків в закладах позашкільної освіти (1960–1991 рр.) [Електронний ресурс] / В. Балахтар // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(1). - С. 187-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(1)__30
|
2. |
Балахтар В. Соціальний працівник як суб’єкт здійснення державної молодіжної політики [Електронний ресурс] / В. Балахтар // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 314-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_49
|
3. |
Балахтар В. Комунікативна компетентність соціального працівника [Електронний ресурс] / В. Балахтар // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_28 Висвітлено погляди на сутність і зміст поняття "комунікативна компетентність", розглянуто підходи щодо його трактування. Визначено складники структури комунікативної компетентності соціального працівника як системи внутрішніх і зовнішніх ресурсів ефективної взаємодії.
|
4. |
Балахтар В. В. Формування професіоналізму в майбутніх фахівців соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Габітус. - 2016. - Вип. 1. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2016_1_22
|
5. |
Балахтар В. В. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_11 Проаналізовано проблему адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ у сучасній психологічній літературі. Розтлумачено термін «адаптація», що використовується в різних галузях наукових знань. Виокремлено творчу й формальну адаптацію залежно від характеру ставлення особистості до умов і змісту конкретної діяльності. Шляхом експериментального дослідження доведено, що адаптація студентів в умовах вищого навчального закладу є складним, багатоаспектним і динамічним процесом. Аналіз процесу адаптації залежно від характеру ставлення особистості до умов і змісту конкретної діяльності засвідчив, що у студентів-першокурсників ВНЗ наявна як формальна адаптація, тобто пристосування задля отримання диплома, так і творча адаптація. Зроблено висновок, що від успішності процесу адаптації першокурсників багато в чому залежать подальша професійна кар’єра й особистісний розвиток майбутнього фахівця. Проанализирована проблема адаптации студентов к условиям обучения в вузе в современной психологической литературе. Разъяснен термин "адаптация", используемый в различных отраслях научных знаний. Выделена творческая и формальная адаптация в зависимости от характера отношения личности к условиям и содержанию конкретной деятельности. Путем экспериментального исследования доказано, что адаптация студентов в условиях высшего учебного заведения является сложным, многоаспектным и динамическим процессом. Анализ процесса адаптации в зависимости от характера отношения личности к условиям и содержанию конкретной деятельности показал, что у студентов-первокурсников вузов есть как формальная адаптация, то есть механизмы для получения диплома, так и творческая адаптация. Сделан вывод о том, что от успешности процесса адаптации первокурсников во многом зависят дальнейшая профессиональная карьера и личностное развитие будущего специалиста. Paper analyzes the problem of students’ adaptation to the conditions of university studies as it is described in modern psychological literature. The notion of adaptation, which is used in various fields of scientific knowledge, is explained. Creative and formal adaptation are specified depending on the nature of individual’s attitude towards conditions and content of certain activities. Experimental research has proven that students’ adaptation under conditions of a higher education institution is a complicated, multi-faceted and dynamic process. Analysis of the adaptation process depending on personal attitude towards conditions and content of particular activity demonstrated, that the first-year university students possess both formal adaptation, which is fitting in for the sake of receiving diploma, and creative adaptation.
|
6. |
Балахтар В. В. Нормативно-правове та організаційне забезпечення становлення і розвитку дозвілля дітей та підлітків у системі позашкільної освіти в Україні (1960-1991 рр.) [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 5-6. - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_5-6_37
|
7. |
Балахтар В. В. Історія та розвиток засобів передачі власних назв [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар, К.С. Балахтар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 5-6. - С. 263-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_5-6_38
|
8. |
Балахтар В. Професійна ідентичність особистості-фахівця соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. Балахтар // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Культурологія. - 2017. - Вип. 18. - С. 239-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2017_18_62
|
9. |
Балахтар В. В. Особливості професійного становлення особистості фахівця з соціальної роботи залежно від психологічного благополуччя [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - № 3(1). - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2018_3(1)__5
|
10. |
Балахтар В. В. Самооцінка як чинник емпатії фахівців соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Молодий вчений. - 2018. - № 8(1). - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8(1)__12
|
11. |
Балахтар В. В. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування професійної компетентності особистості фахівця соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 66, № 4. - С. 93-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_66_4_10
|
12. |
Балахтар В. В. Самоефективність як індикатор становлення особистості фахівця з соціальної роботи як професіонала [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Молодий вчений. - 2018. - № 9(1). - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_9(1)__40
|
13. |
Балахтар В. В. Соціально-психологічний супровід самовизначення в якості фахівця з соціальної роботи на стадії професійної підготовки [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - № 3(3). - С. 13-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2018_3(3)__4
|
14. |
Балахтар В. Емпіричне вивчення сформованості іміджу особистості фахівця із соціальної роботи на різних стадіях професійного становлення [Електронний ресурс] / В. Балахтар // Проблеми сучасної психології. - 2018. - Вип. 42. - С. 9-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2018_42_3
|
15. |
Балахтар В. В. Соціально-психологічні особливості базових переконань фахівців з соціальної роботи у контексті їх професійно-особистісного становлення [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2018_6_4
|
16. |
Балахтар В. Професійно-особистісні новоутворення на різних стадіях професійного становлення фахівців із соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. Балахтар // Наука і освіта. - 2018. - № 9-10. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_9-10_9
|
17. |
Балахтар В. В. Рефлексія як чинник професійно-особистісного становлення фахівців у сфері соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Психологічний часопис. - 2018. - № 8. - С. 9-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2018_8_3
|
18. |
Балахтар В. В. Соціально-психологічний супровід становлення особистості фахівця з соціальної роботи у практичній професійній діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Психологічний часопис. - 2018. - № 9. - С. 9-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2018_9_3
|
19. |
Балахтар В. В. Методика дослідження становлення особистості фахівця з соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Психологічний часопис. - 2018. - № 10. - С. 171-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2018_10_13
|
20. |
Балахтар В. В. Соціально-психологічні особливості комунікативної толерантності фахівців соціальної роботи на різних стадіях професійного становлення [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2018. - № 3. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2018_3_3
|
| |