Пошуковий запит: (<.>A=Балдинюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Балдинюк О. Майбутній соціальний педагог як суб’єкт професійного спілкування: критерії сформованості [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(1). - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(1)__5
|
2. |
Балдинюк О. Психолого-педагогічна характеристика підлітково-юнацьких неформальних груп [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_20
|
3. |
Балдинюк О. Роль художньо-мистецького середовища у формуванні комунікативного досвіду молодшого школяра [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_25
|
4. |
Балдинюк О. Молодіжні громадські об’єднання як засіб самореалізації молоді [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_10
|
5. |
Балдинюк О. Педагогічний потенціал мистецтва у процесі формування комунікативного досвіду дитини [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__30
|
6. |
Балдинюк О. Підготовка майбутнього соціального педагога в рамках компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_3 Наголошено, що на сьогоднішньому етапі розвитку психолого-педагогічної науки немає єдиного концептуального підходу щодо розгляду проблеми підготовки до педагогічної праці. Незавершеними залишаються процеси зміни ціннісних основ, цілей, принципів, структурних компонентів сучасної вищої педагогічної освіти, має місце пошук нових парадигмальних напрямів педагогічної науки, що зумовлюють сутність освіти як суспільного інституту. Розглянуто підготовку майбутніх соціальних педагогів у рамках компетентнісного підходу.Отмечено, что на сегодняшнем этапе развития психолого-педагогической науки нет единого концептуального подхода к рассмотрению проблемы подготовки к педагогической работе. Незавершенными остаются процессы изменения ценностных основ, целей, принципов, структурных компонентов современного высшего педагогического образования, имеет место поиск новых парадигмальных направлений педагогической науки, обусловливающие сущность образования как общественного института. Рассмотрена подготовка будущих социальных педагогов в рамках компетентностного подхода.At the present stage of development of psychological and educational science is no single conceptual approach to address the issue of training for pedagogical work. Remain unfinished processes of change value bases, objectives, principles, structural components of modern higher pedagogical education degree, there is a new search paradigm areas of pedagogy that contribute to the essence of education as a social institution. The preparation of future social pedagogue in limits of competence approach is considered.
|
7. |
Балдинюк О. В. Захист уразливих груп населення під час громадянської війни в Боснії і Герцоговині та в Хорватії в рамках миротворчого втручання ООН [Електронний ресурс] / О. В. Балдинюк // Науковий вісник Дипломатичної академії України. - 2000. - Вип. 4. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdau_2000_4_9
|
8. |
Балдинюк О. Д. Пересувні клубні заклади – осередки масово-політичної та культурно-освітньої роботи серед населення (20–30-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. Д. Балдинюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 71(2). - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_71(2)__3
|
9. |
Балдинюк О. Д. Готовність майбутніх соціальних працівників до соціальної роботи у сфері дозвілля з молоддю [Електронний ресурс] / О. Д. Балдинюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(1). - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(1)__45
|
10. |
Балдинюк О. Д. Роль жіночої періодичної преси у здійсненні культурно-просвітницької роботи серед населення (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. Д. Балдинюк // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(1). - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_4(1)__6
|
11. |
Балдинюк Д. Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра [Електронний ресурс] / Д. Балдинюк, О. Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 55. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_55_9
|
12. |
Балдинюк О. Товариства тверезості та їх соціальна роль в організації боротьби з алкоголізмом в Україні (початок XX століття – 20-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Історико-педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 2. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2016_2_4
|
13. |
Балдинюк О. Зміст соціально-педагогічної роботи з дітьми з інвалідністю та їх сім’ями [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2019. - Вип. 2. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2019_2_3
|
14. |
Балдинюк О. Актуальні проблеми соціального захисту дітей з особливими потребами: документознавчий аспект [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2017. - Вип. 2(1). - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2017_2(1)__6
|
15. |
Балдинюк О. Становлення молодіжного руху в Україні крізь призму історико-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 3. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_3_5
|
16. |
Балдинюк О. Д. Формування культури художньо-педагогічного спілкування як мета підготовки майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії: пошук методологічних орієнтирів [Електронний ресурс] / О. Д. Балдинюк // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2006. - Вип. 2. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2006_2_6
|
17. |
Балдинюк О. Особливості соціалізації молоді в "товаристві сприяння моральному, розумовому та фізичному розвитку молодих людей "Маяк”" [Електронний ресурс] / О. Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2020. - Вип. 1(1). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2020_1(1)__3
|
18. |
Балдинюк О. Д. Нормативно-правове регулювання соціально-правового захисту дітей з інвалідністю в Україні [Електронний ресурс] / О. Д. Балдинюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 63. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_63_3
|
19. |
Балдинюк О. Д. До питання соціального обслуговування людей похилого віку в Україні [Електронний ресурс] / О. Д. Балдинюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 31(2). - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_31(2)__23
|
20. |
Кравченко О. Вплив соціальної реклами на адаптацію студентів: з досвіду факультету соціальної та психологічної освіти удпу імені павла тичини [Електронний ресурс] / О. Кравченко, О. Балдинюк // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 117-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srso_2021_2_12
|
| |