Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бас В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Скальський В. Р. Модель оцінки залишкової довговічності рами візка локомотива з урахуванням повзучості [Електронний ресурс] / В. Р. Скальський, І. Я. Долінська, Д. В. Рудавський, Р. Я. Ярема, В. Р. Бас // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_1_8 Мета роботи - розроблення розрахункової моделі визначення періоду докритичного росту повзучо-втомних тріщин у рамах візків електровозів, яка враховувала б основні параметри навантаження, геометрію елемента конструкції та тріщини. Сформульовано розрахункову модель для визначення періоду докритичного росту повзучо-втомних тріщин в елементах конструкцій рами за дії змінного в часі навантаження. Вона базується на першому законі термодинаміки стосовно механіки заповільненого руйнування тіл під час змінного навантаження та низькотемпературної повзучості, коли домінуюча роль відводиться періоду неусталеної повзучості (перша ділянка кривої повзучості). Низькотемпературна повзучість - це повзучість матеріалів за температур TO < 0,5 Tmp, де Tmp - температура плавлення матеріалу. Одержано аналітичну формулу для визначення коефіцієнта інтенсивності напружень шкворневої балки з технологічним отвором. Показано, що за визначеними експериментально константами матеріалу з використанням запропонованих аналітичних залежностей можна легко визначати залишковий ресурс елементів рами візка. Запропоновано нову математичну модель для опису кінетики поширення повзучо-втомних тріщин у рамах візків електровоза за змінних у часі навантажень із різними їх часовими витримками та визначення на цій основі періоду докритичного росту тріщин. Сформульована модель може слугувати основою інженерних методів розрахунку з визначення залишкового ресурсу елементів конструкцій із тріщинами, що працюють за сумісної дії циклічного навантаження та неусталеної повзучості.
| 2. |
Скальський В. Р. Оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини на доріжці кочення кільця буксового підшипника [Електронний ресурс] / В. Р. Скальський, Д. В. Рудавський, Я. Р. Ярема, В. Р. Бас // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2015. - Т. 51, № 2. - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2015_51_2_22
| 3. |
Скальський В. Р. Оцінювання залишкової довговічності наводненої труби за параметрами акустичних сигналів [Електронний ресурс] / В. Р. Скальський, Д. В. Рудавський, Б. П. Клим, Є. П. Почапський, Р. Я. Ярема, В. Р. Бас // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2015. - Т. 51, № 4. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2015_51_4_6 Запропоновано методику оцінювання залишкової довговічності наводненого елемента труби із тріщиноподібним дефектом на його внутрішній поверхні. Досліджено кінетику поширення тріщини із врахуванням впливу концентрації водню в стінці трубопроводу. Локацію тріщиноподібного дефекту у стінці труби та його початкові розміри встановлювали за допомогою методу акустичної емісії. Для визначення концентрації водню у металі трубопроводу запропоновано застосовувати метод магнето-акустичної емісії. Показано, що коливання внутрішнього тиску в нафто- чи газопроводі та наводнювання його стінок залежно від початкових розмірів тріщиноподібного дефекту можуть спровокувати його втомне поширення.
| 4. |
Скальський В. Р. Залишкова довговічність осі колісної пари із поверхневою поперечною тріщиною [Електронний ресурс] / В. Р. Скальський, Д. В. Рудавський, Р. Я. Ярема, В. Р. Бас, Ю. І. Канюк // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2016. - Т. 52, № 4. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2016_52_4_6 Запропоновано нову розрахункову методику оцінювання залишкової довговічності осі колісної пари, в основі якої - кінетичне рівняння росту втомної тріщини, що грунтується на енергетичному підході механіки руйнування матеріалів. Встановлено, що порівняно малі за розмірами тріщиноподібні дефекти на поверхні осі за невеликий пробіг досягають критичних розмірів. Виявлено, що за заданих умов навантаження залишкова довговічність осі з поверхневою тріщиною залежить не лише від її початкової площі, але і від геометрії фронту тріщини.
| 5. |
Кречковська Г. В. Фрактографічні особливості руйнування високоміцного чавунного литва за високотемпературних умов експлуатації [Електронний ресурс] / Г. В. Кречковська, Р. Я. Ярема, О. З. Студент, В. Р. Бас, Л. О. Бабій, І. Я. Долінська // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 54. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_54_31
|
|
|