Пошуковий запит: (<.>A=Башавець Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Башавець Н. А. Сучасні проблеми здоров’язбереження у фізкультурній освіті [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(3). - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(3)__18
|
2. |
Башавець Н. А. Статистичні дані захворюваності сучасної студентської молоді ВНЗ м. Одеси [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(2). - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(2)__8
|
3. |
Башавець Н. А. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього фахівця як основа його культури [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 120-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_31
|
4. |
Башавець Н. А. Теорія та методика фізичного виховання студентів у сучасних умовах розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_18 Зазначено про необхідність оптимізації процесу фізичного виховання студентів з урахуванням специфіки навчання та майбутньої професійної діяльності. Розглянуто санітарно-гігієнічні характеристики діяльності фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів «молодший спеціаліст», «бакалавр» та «спеціаліст» спеціальності «Фінанси». Специфіку професійної діяльності майбутнього економіста оцінено як таку, що характеризується аналітичною діяльністю з мінімальним фізичним навантаженням та підвищеною психоемоційною напругою. Наведено результати опитувань студентів, що підтверджують низький рівень фізичної культури сучасних фахівців, а також вказують на недоліки викладання фізичної підготовки. Зроблено висновок про необхідність акцентування на професійно-прикладній підготовці та формуванні культури збереження здоров’я студентів у процесі вдосконалення теорії та методики фізичного виховання в економічних ВНЗ.Отмечена необходимость оптимизации процесса физического воспитания студентов с учётом специфики обучения и будущей профессиональной деятельности. Рассмотрены санитарно-гигиенические характеристики деятельности специалистов образовательно-квалификационных уровней «младший специалист», «бакалавр» и «специалист» специальности «Финансы». Специфика профессиональной деятельности будущего экономиста оценена как такая, что характеризуется аналитической деятельностью с минимальной физической нагрузкой и повышенным психоэмоциональным напряжением. Приведены результаты опросов студентов, подтверждающие низкий уровень физической культуры современных специалистов, а также указывающие на недостатки преподавания физической подготовки. Сделан вывод о необходимости акцентирования на профессионально-прикладной подготовке и формировании культуры сохранения здоровья студентов в процессе усовершенствования теории и методики физического воспитания в экономических ВУЗ.Noted the necessity to optimize the process of physical education of students given the specificity of training and future professional activity. Displayed hygienic characteristics of the activity of specialists on educational levels "junior specialist", "bachelor" and "specialist" specialty "Finance". Specificity of the professional activity of the future economist assessed as characterized by analytical activities with minimal physical activity and increased psycho-emotional stress. The results of student surveys confirmed the low level of modern specialists' physical culture, as well as pointed to the drawbacks of physical training. Concluded by emphasizing the need for applied professional training and building a culture of students health preservation in the process of improving the theory and methodology of physical education in economic universities.
|
5. |
Башавець Н. А. Проблеми підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Наука і освіта. - 2014. - № 4. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_4_5
|
6. |
Башавець Н. А. Концепція дослідження щодо формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації студентів вищих економічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 11. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_11_4
|
7. |
Башавець Н. А. Програма експериментальної роботи з формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації студентів економічних вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_3
|
8. |
Башавець Н. А. Проблема формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__8
|
9. |
Башавець Н. А. Сучасні особливості педагогічного процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів і рекомендації щодо його вдосконалення [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Наука і освіта. - 2016. - № 4. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_4_21
|
10. |
Башавець Н. А. Діагностика рівнів сформованості культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2009. - Вип. 26. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2009_26_7
|
11. |
Башавець Н. А. Теоретико-методичні засади формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації студентів вищих економічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 1-2. - С. 212-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_1-2_38 Узагальнено теоретичні та методичні засади проблеми формування культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації студентів вищих економічних навчальних закладів. Проаналізовано стан теоретичного опрацювання феномену формування культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації студентів економічних ВНЗ. Охарактеризовано зміст поняття "модель формування культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації студентів вищих економічних навчальних закладів" та описано його структурні компоненти. Уточнено дефініції понять "здоров'язбережувальна компетентність", "цінність", "ціннісна орієнтація", "світогляд", "світоглядна орієнтація", "здоров'я", "здоровий спосіб життя". Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми стану здоров'я майбутніх фахівців-економістів і з'ясовано специфіку їх професійної діяльності. Обгрунтовано концепцію моделі формування культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації студентів економічних ВНЗ на підставі системного, аксіологічного, гендерного підходів. Виокремлено критерії, показники та рівні сформованості культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації студентів економічних ВНЗ. Окреслено педагогічні умови формування культури здоров'язбереження - світоглядної орієнтації студентів економічних ВНЗ. Розроблено науково-методичне забезпечення реалізації моделі формування культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації студентів економічних ВНЗ та експериментально перевірено її ефективність.
|
12. |
Башавець Н. А. Структура культури здоров'язбереження майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 3-4. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_3-4_4
|
13. |
Башавець Н. А. Постановка проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання: суперечності та перспективи вирішення [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_14
|
14. |
Башавець Н. А. Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 4. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_4_5
|
15. |
Башавець Н. А. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури, спорту та реабілітації [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_1_4
|
16. |
Дроздова К. В. Лікувальна фізична культура у комплексі терапії ювенільного остеохондрозу [Електронний ресурс] / К. В. Дроздова, Н. А. Башавець // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 27. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_27_24
|
17. |
Башавець Н. А. Шляхи вдосконалення освітньо-професійної програми "Фізична культура і спорт" здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 40. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_40_48
|
18. |
Іваній І. Еволюція та перспективи вдосконалення професійної освіти в галузі фізичної культури та спорту в Україні [Електронний ресурс] / І. Іваній, Н. Башавець, Ю. Мусхаріна, А. Мельнік // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 1. - С. 247-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2023_1_28
|
19. |
Башавець Н. А. Особливості реалізації тренувального процесу гімнасток [Електронний ресурс] / Н. А. Башавець // Olympicus. - 2023. - Вип. 3. - С. 9–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_3_4
|
20. |
Кліменко А. В. Характеристика кадрового потенціалу сфери фізичної культури і спорту: регіональний аспект [Електронний ресурс] / А. В. Кліменко, Н. А. Башавець, Г. В. Тітова // Olympicus. - 2023. - Вип. 3. - С. 83–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_3_15
|
| |