Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Белінська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Шерер І. Л. Сучасні підходи до організації обліку витрат на збут та маркетинг торговельного підприємства [Електронний ресурс] / І. Л. Шерер, О. В. Белінська // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 7-8. - С. 162-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Naykvo_2019_7-8_12 Розглянуто передумови появи маркетингу як певної системи господарювання, метода вирішення виробничо-ринкових проблем. Досліджено існуючі в економічній літературі визначення маркетингу як процесу планування та управління торговельною діяльністю, спрямованого на задоволення потреб і бажань індивідів. Доведено, що ключовим питанням організації обліку витрат є поділ підрозділів управління продажем товарів за функціональним призначенням на збутові та маркетингові. Діяльність перших заснована на концепції інтенсифікації комерційних зусиль, інших, - на філософії маркетингу. Досліджено сутність концепцій збуту та маркетингу як окремих складових просування товарів у торгівельних мережах. Виділено ключові показники розподілу торговельної діяльності на збутову та маркетингову. Показано кардинальні відмінності понять маркетингу та збуту, що слід враховувати при організації інформаційного забезпечення управління торговельною діяльністю. Визначено місце бухгалтерського обліку в системі інформаційного забезпечення управління збутовою та маркетинговою діяльністю торгівельного підприємства. Показано існуючі проблеми організації обліку витрат на збут і маркетинг у системі управління торговельною діяльністю. Узагальнено результати наукових досліджень щодо визначеної проблеми. Проаналізовано можливі підходи щодо організації обліку збутових і маркетингових витрат. Обгрунтовано необхідність організації відокремленого обліку витрат на збут і маркетинг. Запропоновано підхід до вдосконалення організації бухгалтерського обліку витрат на збут і маркетинг у національній системі обліку. Запропоновано перелік статей витрат на збут і маркетинг, і відповідні бухгалтерські рахунки.
|
|
|