Пошуковий запит: (<.>A=Беньковська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Беньковська Н. Б. Організованість як професійна риса фахівця банківської справи [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_1_5
|
2. |
Беньковська Н. Б. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Наука і освіта. - 2015. - № 6. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_6_4 Сьогодні є нагальною необхідність проведення реформ у сфері освіти. Зокрема потребують реформування ті освітні галузі які готують фахівців для побудови ефективної економічної системи країни, у тому числі і банківської системи. Таким чином, постає необхідність у дослідженні ефективності реалізації педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи та визначенні пріоритетних напрямів розвитку відповідного напряму освіти. Зважаючи на специфіку підготовки фахівців банківської справи, основним напрямом дослідження залишається визначення ролі інформаційно-комунікаційних технологій як у майбутній роботі так і в процесі підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. Так, на ефективність формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи в процесі їх фахової підготовки матимуть позитивний вплив такі педагогічні умови, як актуалізація міждисциплінарної інтеграції фахових дисциплін, активізація інтерактивних засобів навчання студентів та моделювання спеціальних навчальних ситуацій, спрямованих на усвідомлення значущості професійних якостей для здійснення професійної діяльності. Реалізація педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи забезпечить стійку позитивну динаміку сформованості професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи.
|
3. |
Беньковська Н. Роль модельованих спеціальних навчальних ситуацій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Н. Беньковська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_2_5
|
4. |
Беньковська Н. Б. Реалізація експериментальної моделі формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 4. - С. 53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2015_4_11
|
5. |
Беньковська Н. Б. Порівняльний аналіз тестових методик щодо визначення рівнів сформованості професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 71(2). - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_71(2)__16
|
6. |
Беньковська Н. Б. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 23. - С. 56-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_23_17 Сьогодні є нагальною необхідність проведення реформ у сфері освіти. Зокрема потребують реформування ті освітні галузі які готують фахівців для побудови ефективної економічної системи країни, у тому числі і банківської системи. Таким чином, постає необхідність у дослідженні ефективності реалізації педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи та визначенні пріоритетних напрямів розвитку відповідного напряму освіти. Зважаючи на специфіку підготовки фахівців банківської справи, основним напрямом дослідження залишається визначення ролі інформаційно-комунікаційних технологій як у майбутній роботі так і в процесі підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. Так, на ефективність формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи в процесі їх фахової підготовки матимуть позитивний вплив такі педагогічні умови, як актуалізація міждисциплінарної інтеграції фахових дисциплін, активізація інтерактивних засобів навчання студентів та моделювання спеціальних навчальних ситуацій, спрямованих на усвідомлення значущості професійних якостей для здійснення професійної діяльності. Реалізація педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи забезпечить стійку позитивну динаміку сформованості професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи.
|
7. |
Беньковська Н. Б. Аналіз результатів експериментального дослідження з формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи в процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 77(2). - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_77(2)__6
|
8. |
Беньковська Н. Формування мотивації до вивчення іноземних мов здобувачами вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Беньковська // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 248-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_2_27
|
9. |
Беньковська Н. Б. Удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки в Україні на основі досвіду Республіки Польща [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(1). - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_19(1)__9
|
10. |
Беньковська Н. Б. Порівняльний аналіз світового та вітчизняного досвіду щодо підготовки економістів у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 146–151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_2_25
|
11. |
Беньковська Н. Проблема професійної підготовки майбутніх офіцерів Військово-Морських Сил Збройних Сил України у педагогічній теорії [Електронний ресурс] / Н. Беньковська // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 49(1). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_49(1)__21
|
12. |
Беньковська Н. Б. Ретроспективний аналіз поняття "професійна компетентність військовослужбовців Збройних сил України" [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2022. - № 1. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2022_1_17
|
13. |
Беньковська Н. Особливості професійної діяльності та змісту підготовки офіцерів військово-морських сил Збройних Сил України [Електронний ресурс] / Н. Беньковська // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - № 3. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2022_3_6
|
14. |
Беньковська Н. Б. Особливості професійної підготовки майбутніх офіцерів Військово-Морських Сил в Італії [Електронний ресурс] / Н. Б. Беньковська, С. Ю. Беньковський, С. О. Казнадей // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2023. - № 3. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2023_3_4
|