Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (40)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Березівська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Березівська Л. Д. 
Антропоцентризм – провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського [Електронний ресурс] / Л. Д. Березівська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.716 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Березівська Л. 
Періодизація реформування шкільної освіти в Україні за радянської доби (1919–1991) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_1_12
Обгрунтовано періодизацію реформування шкільної освіти в Україні за радянської доби (1919 - 1991), розроблену з урахуванням суспільно-політичних, економічних і педагогічних детермінант. Зазначено, що така періодизація може бути корисною для оновлення змісту навчального курсу історії педагогіки, подальших наукових розвідок з історії педагогіки, історії України, історії реформування освіти в незалежній Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.457 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Березівська Л. 
Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець ХІХ ст. – 1917 р.) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 2. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_2_9
Розкрито організаційні та змістові характеристики диференціації як форми реалізації принципу індивідуалізації навчання у шкільній політиці царату. Наведено статистичні дані про кількість земських шкіл на 1910 р., які дають уявлення про різнотипну структуру шкільної освіти в Україні. Виявлено чинники, які впливали на зміст освіти.Висвітлено особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти наприкінці 30-х - у першій половині 50-х років XX ст. Eвагу зосереджено на видах і формах диференційованого підходу, що набули розвитку в УРСР у воєнний та післявоєнний періоди. Доведено, що в УРСР функціонувала державна, централізована, авторитарна, платна, водночас диференційована за гендерним, територіальним, віковим критеріями, частково національним, професійно зорієнтованим, соціальним критеріями, трансформована за умов війни у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних, педагогічних та культурологічних детермінант шкільна освіта. Виявлено, що державна політика радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти мала суперечливий характер: з одного боку, спостерігаємо прагнення зберегти уніфіковану школу в межах тоталітарного суспільства, з іншого - гостра потреба в забезпеченні економіки кваліфікованими кадрами у воєнний і післявоєнний період спонукала уряд до змін. З'ясовано, що, незважаючи на неоднозначність шкільної політики радянського уряду, все-таки вона уможливила збільшення кількості навчальних закладів різних типів на українських землях (ШРМ, ШСМ, чоловічі та жіночі школи та ін.).Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 1950-х рр. - 1964 р. Особливу увагу сконцентровано на причинах актуалізації диференційованого підходу в період “хрущовської” шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв’язку школи з життям та про подальший розвиток системи народної освіти в УРСР (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, водночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.Раскрыты особенности государственной образовательной политики советского правительства по дифференциации организации и содержания школьного образования второй половины 1950-х гг. – 1964 г. Особое внимание сконцентрировано на причинах актуализации дифференцированного подхода в период “хрущевской” школьной реформы. На основе анализа Закона об укреплении связи школы с жизнью и о дальнейшем развитии системы народного образования в УССР (1959 г.) показано, что в Украине функционировала государственная, централизованная, одновременно дифференцированная, прежде всего за профессионально ориентированным, территориально-экономическим, социальным, возрастным, частично национальным и гендерным и другим критериям, система школьного образования.The features of the state educational policy of the Soviet government to differentiate the organization and content of school education of the second half 50-ies in 1964. Particular attention is focused on the reasons for updating a differentiated approach during the “Khrushchev” school reform. On the basis of analyzing the law on strengthening communication between school and life, and the further development of the public education system in the Ukrainian Soviet Socialist Republic (1959) have shown that the state functioned in Ukraine, centralized, while differentiated, primarily professionally oriented, territorial, economic, social, age, partly national and gender and other criteria, the school system.
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.071 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Березівська Л. Д. 
Ідея організації та змісту шкільної освіти на засадах диференціації (друга половина 20-х років ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Д. Березівська // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 4. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_4_10
Висвітлено організаційно-змістові характеристики диференціації як форми реалізації принципу індивідуалізації навчання в шкільній політиці Народного комісаріату освіти (Наркомосу) УСРР у другій половині 20-х рр. ХХ ст. у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних і педагогічних детермінант. Виявлено критерії, за якими здійснювалася зовнішня диференціація навчання в масовій школі (національний, територіально-економічний, професійний, соціальний, віковий, психофізіологічний і фізичний стан здоров'я учня), активні методи навчання, за допомогою яких реалізовувалася внутрішня диференціація.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.088 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Березівська Л. 
Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. - 2006. - Вип. 1. - С. 4-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2006_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Березівська Л. 
Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня-13 грудня 1918) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. - 2006. - Вип. 2. - С. 5-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2006_2_3
Висвітлено соціально-економічні, суспільно-політичні та педагогічні причини, процесуальні аспекти та змістові складові реформування шкільної освіти на різних етапах її розвитку в Україні у ХХ ст. Проаналізовано особливості зародження реформування шкільної освіти в імперську добу (1899 - 1917), державно-громадського реформування в період Української національно-демократичної революції (1917 - 1920), розбудови шкільної системи освіти в УСРР (1919 - 1930), тенденції внутрішньосистемного реформування загальноосвітньої школи в УРСР за умов авторитарного суспільства (1930 - 1991).Освещены социально-экономические, общественно-политические и педагогические причины, процессуальные аспекты и содержательные слагаемые реформирования школьного образования на разных этапах её развития в Украине в ХХ ст. Проанализированы особенности зарождения реформирования школьного образования в имперскую эпоху (1899 - 1917), государственно-общественного реформирования в период Украинской национально-демократической революции (1917 - 1920), развития школьной системы образования в УССР (1919 - 1930), тенденции внутрисистемного реформирования общеобразовательной школы в УССР в условиях авторитарного общества (1930 - 1991).
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.181 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Березівська Л. 
Розробка Наркомосом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. - 2007. - Вип. 1. - С. 12-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2007_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.665 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Березівська Л. 
Реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст.: історіографія питання [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. - 2009. - Вип. 1. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2009_1_4
Висвітлено соціально-економічні, суспільно-політичні та педагогічні причини, процесуальні аспекти та змістові складові реформування шкільної освіти на різних етапах її розвитку в Україні у ХХ ст. Проаналізовано особливості зародження реформування шкільної освіти в імперську добу (1899 - 1917), державно-громадського реформування в період Української національно-демократичної революції (1917 - 1920), розбудови шкільної системи освіти в УСРР (1919 - 1930), тенденції внутрішньосистемного реформування загальноосвітньої школи в УРСР за умов авторитарного суспільства (1930 - 1991).Освещены социально-экономические, общественно-политические и педагогические причины, процессуальные аспекты и содержательные слагаемые реформирования школьного образования на разных этапах её развития в Украине в ХХ ст. Проанализированы особенности зарождения реформирования школьного образования в имперскую эпоху (1899 - 1917), государственно-общественного реформирования в период Украинской национально-демократической революции (1917 - 1920), развития школьной системы образования в УССР (1919 - 1930), тенденции внутрисистемного реформирования общеобразовательной школы в УССР в условиях авторитарного общества (1930 - 1991).
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.915 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Березівська Л. 
Принцип індивідуального підходу до учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 1. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_1_6
Розглянуто проблему реалізації принципу індивідуального підходу до учнів. Висвітлено педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка щодо поданої проблеми. Здійснено порівняльний аналіз ідей педагогів-новаторів радянської доби й окреслено шляхи реалізації даного принципу. Наведено особливості його впровадження в навчальну та виховну діяльність загальноосвітньої школи. Зазначено, що висловлені та практично апробовані прогностичні ідеї В. О. Сухомлинського й О. А. Захаренка щодо індивідуального підходу, нині особливо актуальні на шляху до побудови особистісно орієнтованої моделі освіти в Україні.Висвітлено ідеї В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до учнів початкової школи, які актуалізуються на сучасному етапі розвитку початкової освіти в Україні.Отображены идеи В. А. Сухомлинского относительно индивидуального подхода к ученикам начальной школы, которые актуализируются на современном этапе развития начального образования в Украине.Article displays V. O. Suhomlins’kyi ideas about an individual approach to pupils in primary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.306 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Березівська Л. Д. 
Державна політика стосовно диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (кінець 30-х – 80-ті роки ХХ ст.): історіографія та джерела дослідження [Електронний ресурс] / Л. Д. Березівська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_11
Проаналізовано історіографічні надбання, систематизовано та класифіковано джерела досліджуваної проблеми – державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (УРСР) (кінець 1930-х – 1980–ті рр.). Відзначено, що історіографію проблеми висвітлено за групами (історико-педагогічна історіографія – українська, радянська, сучасна російська; історіографія інших наук (історія України, галузеве управління тощо) і визначеними періодами. Рассмотрены историографические наработки, систематизированы и классифицированы источники исследуемой проблемы – государственная политика по дифференциации организации и содержания школьного образования в Украинской Советской Социалистической Республике (УССР) (конец 1930-х – 1980-е гг.). Отмечено, что историография освещается по группам (историко-педагогическая историография – украинская, советская, современная российская; историография других наук (история Украины, отраслевое управление) и определенным периодам.In the article historiographical developments are analyzed, the sources of the investigated problem are systematized and classified − the state policy in the differentiation of organization and content of school education in the Ukrainian Soviet Socialist Republic (USSR) (end of 30th − 80th years of the XX century.). Historiography problems are displayed in groups (historical and pedagogical historiography − Ukrainian, Soviet and modern Russian; historiography of other sciences (history of Ukraine, branch management) and in certain periods.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.344 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Березівська Л. Д. 
Принцип індивідуального підходу до учнів початкової школи у творчій спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. Д. Березівська // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_9
Розглянуто проблему реалізації принципу індивідуального підходу до учнів. Висвітлено педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка щодо поданої проблеми. Здійснено порівняльний аналіз ідей педагогів-новаторів радянської доби й окреслено шляхи реалізації даного принципу. Наведено особливості його впровадження в навчальну та виховну діяльність загальноосвітньої школи. Зазначено, що висловлені та практично апробовані прогностичні ідеї В. О. Сухомлинського й О. А. Захаренка щодо індивідуального підходу, нині особливо актуальні на шляху до побудови особистісно орієнтованої моделі освіти в Україні.Висвітлено ідеї В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до учнів початкової школи, які актуалізуються на сучасному етапі розвитку початкової освіти в Україні.Отображены идеи В. А. Сухомлинского относительно индивидуального подхода к ученикам начальной школы, которые актуализируются на современном этапе развития начального образования в Украине.Article displays V. O. Suhomlins’kyi ideas about an individual approach to pupils in primary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.886 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Березівська Л. 
Наслідки та досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_13
Узагальнено досвід реформування освіти протягом ХХ ст., що дозволяє виявити закономірності підготовки та реалізації шкільних реформ, історико-генетичні основи сучасної освітньої реформи. Виокремлено найбільш реалізовані серед напрямів реформування шкільної освіти зміни в її структурі (тип, термін навчання, організація навчального процесу). Наголошено на найрадикальніших змінах у ході реформування змісту шкільної освіти в контексті суспільно-політичних, економічних і педагогічних чинників. Відзначено часткову наявність в деяких проектах і законодавчих документах початку ХХ ст. теоретичних засад організації шкільної освіти на національному грунті, їх концептуального обгрунтування українською педагогічною громадськістю в процесі реалізації національної реформи 1917 - 1920 рр. Виявлено хвилеподібну відкриту (період імперської доби) та приховану (за часів союзних директив) систему русифікації шкільної освіти як складової асиміляції українського народу в радянську спільноту. Подано узагальнені висновки щодо наслідків реформаторської практики імперської доби (кінець ХІХ ст. - 1917 р.); короткого реформаторського досвіду українських урядів та керівних органів освіти в період УНДР (1917 - 1920 рр.); реформування в період розбудови радянської шкільної освіти в УРСР у 1920-х роках; реформування шкільної освіти в УРСР у 1930 - 1991 рр. за умов авторитарного суспільства. З огляду на узагальнення вітчизняного досвіду реформування освіти запропоновано модель реформи, метою якої має бути сприяння індивідуальному і всебічному розвитку дитини.Обобщен опыт реформирования образования в течение ХХ века, что позволит выявить закономерности подготовки и реализации школьных реформ, историко-генетические основы современной образовательной реформы. Выделены наиболее реализованные среди направлений реформирования школьного образования изменения в ее структуре (тип, срок обучения, организация учебного процесса). Подчеркнуты радикальные изменения в ходе реформирования содержания школьного образования в контексте общественно-политических, экономических и педагогических факторов. Отмечено частичное наличие в некоторых проектах и законодательных документах начала ХХ в. теоретических основ организации школьного образования на национальной почве, их концептуального обоснования украинской педагогической общественностью в процессе реализации национальной реформы 1917 - 1920 гг. Выявлено волнообразную открытую (период имперской эпохи) и скрытую (во времена союзных директив) систему русификации школьного образования как составной ассимиляции украинского народа в советскую общность. Представлены обобщенные выводы относительно последствий реформаторской практики имперской эпохи (конец XIX века - 1917 г.); короткого реформаторского опыта украинских правительств и руководящих органов образования в период УНДР (1917 - 1920 гг.); реформирования в период перестройки советского школьного образования в УССР в 1920-х годах; реформирования школьного образования в УССР в 1930 - 1991 гг. в условиях авторитарного общества. Учитывая обобщения отечественного опыта реформирования образования, предложена модель реформы, целью которой должно быть содействие индивидуальному и всестороннему развитию ребенка.The experience of education reform during the twentieth century, which will identify patterns of preparation and implementation of school reform, historical and genetic foundations of modern educational reform. We select the most realized among the directions of reforming the school changes in its structure (type, duration of training, organization of educational process). Radical changes are emphasized in the course of reforming the content of school education in the context of socio-political, economic and educational factor. Noted a partial presence in some projects and legislative instruments beginning of the twentieth century. theoretical foundations of the school on a national basis, their conceptual foundation Ukrainian educational community in the implementation of national reform 1917 - 1920. Revealed undulating open (during the imperial era) and hidden (at the time of the Union directives) system Russification of schooling as an assimilation of the Ukrainian people in the Soviet community. The generalized conclusions about the impact of reformist practices of the imperial era (the end of XIX century - 1917); short reformatory experience of Ukrainian government and the governing bodies of education during the period UNDR (1917 - 1920.) Reformduring the perestroika period of the Soviet school in the USSR in 1920 -ies, the reform of school education in the USSR in 1930 - 1991 years under an authoritarian society. Considering the generalization of domestic experience in reforming education, a model of reform, whose aim should be to promote individual and overall development of the child.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.641 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Березівська Л. 
Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917–1920 роки) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Рідна школа. - 2011. - № 8-9. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_8-9_18
Розкрито ідеї українських педагогів 1917 - 1920 рр. щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Зазначено, що ще за умов Російської імперії, до якої входила більшість українських земель, вітчизняні педагоги, критикуючи станову, авторитарну шкільну освіту, висловлювали міркування про запровадження й реалізацію принципу індивідуалізації навчання, що й стало підгрунтям для розроблення ідеї диференціації педагогічного процесу в період національно-демократичної революції, становлення української державності. Підкреслено роль українських педагогів у розробці та запровадженні принципів доступності освіти для всіх станів та її обов'язковості, безоплатності, світськості, націоналізації шкільної освіти. Проаналізовано публікації українських педагогів 1917 - 1920 рр. Доведено, що впродовж вказаного періоду українські педагоги інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти, відповідно до якої в центрі навчального процесу мала перебувати особистість дитини з її здібностями, нахилами та інтересами.Раскрыты идеи украинских педагогов 1917 - 1920 гг., касающиеся дифференциации обучения как формы индивидуального подхода к ребенку. Отмечено, что еще в условиях Российской империи, в которую входило большинство украинских земель, отечественные педагоги, критикуя сословное, авторитарное школьное образование, высказывали соображения про внедрение и реализацию принципа индивидуального обучения, что и стало основой для разработки идеи дифференциации педагогического процесса в период национально-демократической революции, становления украинской государственности. Подчеркнута роль украинских педагогов в разработке и внедрении принципов доступности образования для всех сословий и его обязательности, бесплатности, светскости, национализации школьного образования. Проанализированы публикации украинских педагогов 1917 - 1920 гг. Доказано, что на протяжении указаного периода украинские педагоги интенсивно работали над разработкой новой гуманистической модели школьного образования, в соответствии с которой в центре учебного процесса должна находиться личность ребенка с ее способностями, склонностями и интересами.Discloses the idea of Ukrainian teachers 1917 - 1920, relating to education as a form of differentiation of individual approach to the child. It is noted that even in the Russian Empire, which included most of the Ukrainian lands, local teachers, criticizing birth, authoritarian schooling, have expressed concerns about the introduction and implementation of the principle of individual training, which was the basis for developing the idea of differentiation of the educational process during the national Democratic Revolution and the formation of the Ukrainian statehood. The role of Ukrainian teachers in developing and implementing the principles of access to education for all classes and compulsory, free, secular, nationalization of education. Ukrainian teachers analyzed publication 1917 - 1920 period. It is proved that for 1917 - 1920's Ukrainian teachers worked intensively on the development of a new humanistic school, according to which the center of the educational process shall be the personality of the child with her abilities, aptitudes and interests.
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.159 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Березівська Л. 
Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні (кінець ХІХ ст. – 1932 р.) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_14
Визначено поняття «диференціація» в загальнонауковому та педагогічному розрізі. Описано рівні диференціації організації та змісту освіти. Розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти наприкінці ХІХ ст. до 1932 р.. Проаналізовано нормативно-правові документи періоду Російської імперії, українських урядів та радянського уряду в галузі освіти. Виявлено термінологічні та методологічні особливості нормативно-правової бази в галузі освіти, характерні для кожного періоду освітньої політики в Україні. Зосереджено увагу на формальних та реальних проявах впровадження диференціації в шкільну освіту.Определено понятие «дифференциация» в общенаучном и педагогическом срезах. Описаны уровни дифференциации организации и содержания образования. Раскрыты основные тенденции развития государственной политики в области дифференциации организации и содержания образования с конца ХІХ в. до 1932 г.. Проанализированы нормативно-правовые документы периода Российской империи, украинских правительств и советского правительства в области образования. Выявлены терминологические и методологические особенности нормативно-правовой базы в области образования, характерные для каждого периода образовательной политики в Украине. Сосредоточено внимание на формальных и реальных проявлениях внедрения дифференциации в школьное образование.Defined is the concept of "differentiation" in the general scientific and pedagogical senses. Describes are the levels of education organization and content differentiation. Revealed are the trends of the state policy in the field of education organization and content differentiation from the late nineteenth century to 1932. Analyzed are the legal documents of the period of the Russian Empire, the Ukrainian government and the Soviet government in the field of education. Identified are the terminological and methodological features of the regulatory base in the field of education, specific to each period of education policy in Ukraine. Attention is focused on formal and actual manifestations of differentiation introducing in schooling.
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.259 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Березівська Л. 
Життєвий шлях і науково-педагогічна діяльність Олександра Мазуркевича [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 10. - С. 2-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_10_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 76.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Березівська Л. 
В. О. Сухомлинський про індивідуальний підхід як чинник розвитку творчої особистості учня [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Березівська Л. 
Реформування шкільної освіти України в умовах державотворення (початок 90-х років ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Березівська // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_5
Висвітлено педагогічні засади реформування шкільної освіти у перші роки незалежності України за умов державотворення, які були задекларовані в Державній національній програмі "Освіта" ("Україна XXI століття") (1993).
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.337 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Березівська Л. Д. 
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського як інтегратор і поширювач педагогічного біографічного знання [Електронний ресурс] / Л. Д. Березівська // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 926.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Березівська Л. Д. 
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського як інтегратор і поширювач педагогічного біографічного знання [Електронний ресурс] / Л. Д. Березівська // Українська біографістика. - 2015. - Вип. 12. - С. 283-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ubi_2015_12_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.499 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Березівська Л. Д. 
Яків Чепіга про індивідуальний підхід до учнів як провідний принцип шкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Березівська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 133. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.184 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського